Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-07
Bartoszyce: Zakup oraz dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych dla Zakładu Obsługi Międzynarodowych Przejść Granicznych z siedzibą w Bezledach
Numer ogłoszenia: 227052 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Międzynarodowych Przejść Granicznych w Bezledach , Bezledy, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7616516, faks 089 7616519.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oraz dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych dla Zakładu Obsługi Międzynarodowych Przejść Granicznych z siedzibą w Bezledach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych dla Zakładu Obsługi Międzynarodowych Przejść Granicznych z siedzibą w Bezledach wg sześciu części: - Drogowe Przejście Graniczne w Bezledach 11- 200 Bartoszyce - Drogowe Przejście Graniczne w Gronowie 14- 500 Braniewo - Drogowe Przejście Graniczne w Grzechotkach 14- 500 Braniewo - Drogowe Przejście Graniczne w Gołdapi 19- 500 Gołdap - Morskie Przejście Graniczne w Elblągu ul. Portowa 7, 82- 300 Elbląg - Kolejowe Przejścia Graniczne z siedziba w Braniewie ul. Królewiecka 55, 14- 500 Braniewo.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 33.74.10.00 - Produkty do pielęgnacji rąk 39.22.43.10 - Szczotki toaletowe 39.83.12.00 - Detergenty 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust 1. na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 pzp oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. Uwaga: Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek określony w ust. 1 pkt. 2 mogą spełniać łącznie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z formularzem ofertowym- załącznik nr 1 składa następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - (załącznik nr 3), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada wymagane atesty PZH lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie danego wyrobu do obrotu - Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży zamawiającemu kopie atestów lub innych dokumentów, których dotyczy Oświadczenie- wzór załącznik nr 4 5) Oświadczenie wykonawcy, że zobowiązuje się do dostarczenia kart charakterystyk (dotyczy środków chemicznych wymienionych w załączniku nr 2) oraz opisy lub katalogi z opisem zawierające wszystkie informacje określone w rozdz. III ust 3 dotyczące przedmiotu zamówienia- Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży zamawiającemu karty charakterystyk lub innych dokumentów, których dotyczy Oświadczenie- wzór załącznik nr 5 6) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. Wymagana forma składanych dokumentów: Wszystkie dokumenty muszą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-e do reprezentowania Wykonawcy. Ofertę i wszystkie załączone dokumenty powinny-a odpowiednio podpisać lub poświadczyć za zgodność z oryginałem osoby-a uprawnione do reprezentowania Wykonawcy ujawnione-a w rejestrze lub ewidencji. W przypadku pełnomocnictwa należy je złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 i 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis rozdziału VI ust. 2 stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1) oświadczenia wymienione w rozdziale VI ust. 1 pkt 1, 4 oraz 5 składane jest przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i podpisaniu umowy, 2) dokumenty wymienione w rozdziale VI ust. 1 pkt. 2 i 3 składa każdy z wykonawców oddzielnie, 3) do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bezledy-zopg.bip-wm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Międzynarodowych Przejść Granicznych z siedzibą w Bezledach
11- 200 Bartoszyce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego Zakład Obsługi Międzynarodowych Przejść Granicznych z siedzibą w Bezledach 11- 200 Bartoszyce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drogowe Przejście Graniczne w Bezledach 11- 200 Bartoszyce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup oraz dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych na potrzeby ZOMPG.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 39.22.43.00-1, 39.22.43.10-4, 33.74.10.00-6, 39.83.12.00-8, 39.81.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drogowe Przejście Graniczne w Gronowie 14- 500 Braniewo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup oraz dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych dla potrzeb ZOMPG.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 39.22.43.00-1, 39.83.12.00-8, 39.81.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drogowe Przejście Graniczne w Grzechotkach 14- 500 Braniewo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup oraz dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych dla potrzeb ZOMPG.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 39.22.43.00-1, 39.83.12.00-8, 39.81.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drogowe Przejście Graniczne w Gołdapi 19- 500 Gołdap.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup oraz dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych dla potrzeb ZOMPG.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 39.22.43.00-1, 39.83.12.00-8, 39.81.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Morskie Przejście Graniczne w Elblągu ul. Portowa 7, 82- 300 Elbląg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup oraz dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych dla potrzeb ZOMPG.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 39.22.43.00-1, 39.83.12.00-8, 39.81.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kolejowe Przejścia Graniczne z siedziba w Braniewie ul. Królewiecka 55, 14- 500 Braniewo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup oraz dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych dla potrzeb ZOMPG.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 39.22.43.00-1, 39.83.12.00-8, 39.81.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Remont stropodachu na budynku sali ruchowej Młodzieżowego Domu Kultury w Bartoszycach
- "2025-Zakup i dostawa paliw płynnych oraz najem zbiornika"
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz materiałów gospodarczych
- Dostawa artykułów spożywczych, środków czystości, chemii basenowej oraz artykułów biurowych do Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem.
- "Zakup wraz z dostawą art. gospodarczych, środków czystości, środków ochrony indywidulanej, środków piorących i automatów dozujących do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp."
więcej: Produkty do pielęgnacji rąk »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.