Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-29
Poznań: Roboty budowlane w jednostkach organizacyjnych UAM. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
Numer ogłoszenia: 227114 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w jednostkach organizacyjnych UAM. Zamówienie zostało podzielone na 3 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w jednostkach organizacyjnych UAM. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część 1 - Remont pomieszczeń dydaktycznych w budynku UAM na Wydziale Matematyki, Biologii, Geologii i w budynku Archiwum na Morasku; Część 2 - Remont dachów budynków dydaktycznych Wydziału Fizyki, Biologii i Geologii na Morasku; Część 3 - Wymiana dwóch uszkodzonych zbiorników wody lodowej będących elementem instalacji klimatyzacyjnej obsługującej pomieszczenia dydaktyczne w budynku Collegium Polonicum w Słubicach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.10.00-4, 45.33.12.20-4, 50.98.10.00-5, 43.32.80.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1 - 1 700,00 PLN (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100) Część 2 - 1 300,00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100) Część 3 - 1 900,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 2 do SIWZ].
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 2 do SIWZ].
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 2 do SIWZ].
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami), posiadającymi: dla Część 1: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, i które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, dla Części 2: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, i które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, dla Części 3: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. Kierować robotami mogą również osoby będące obywatelami Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, spełniające wymogi art. 12a ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu osób [załącznik nr 4 do SIWZ].
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 2 do SIWZ].
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy (dla każdej części osobno) Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. - dowód wniesienia wadium - pełnomocnictwo: jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2. 2.Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy dopuszczalna jest w przypadkach przewidzianych w paragrafach poprzedzających niniejszej umowy oraz: a/ w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, b/ w przypadku zmiany osób wymienionych w § 12 umowy, c/ w przypadku, gdy po zawarciu umowy Zamawiający stwierdzi lub Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, że dokumentacja lub teren budowy nie nadają się do prawidłowego wykonania robót albo że wystąpiły inne okoliczności, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót, o ile zmiana ta nie wykracza poza przedmiot zamówienia określony w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d/ w przypadku, gdy wskutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, konieczne będzie przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy lub zmiana harmonogramu robót i finansowania, w szczególności: - wskutek wystąpienia wyjątkowych i nietypowych w danej porze roku warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów i norm, - gdy ze względów organizacyjnych zaistniałych u Zamawiającego nie było możliwe przystąpienie do wykonania zamówienia lub jego części w terminie przewidzianym przez Zamawiającego. - wskutek konieczności wykonania robót dodatkowych - wskutek wystąpienia okoliczności wynikających z pracy na czynnym obiekcie, a nie leżących po stronie Wykonawcy. W przypadku zmiany w trakcie realizacji przedmiotu umowy obowiązujących przepisów dotyczących naliczania podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie odpowiedniej zmianie. W razie zaistnienia po stronie Zamawiającego sytuacji uzasadniającej okresowe przerwanie robót, strony uzgodnią nowy termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, Dział zamówień publicznych, pokój 302.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, Dział zamówień publicznych, pokój 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pomieszczeń dydaktycznych w budynku UAM na Wydziale Matematyki, Biologii, Geologii i w budynku Archiwum na Morasku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został opisany w: - Część 1 - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 6 do SIWZ) - Część 1 - przedmiarze robót -usunięcie łuszczącej się powłoki ścian wraz z malowaniem na Wydziale Biologii, Matematyki i Geologii (zał. nr 7 do SIWZ) - Część 1 - przedmiarze robót - malowanie i odgrzybianie piwnic po zalaniu (zał. nr 7 do SIWZ) - Część 1 - przedmiarze robót - wymiana płytek Gres w holu łącznika Collegium Geologicum (zał. nr 7 do SIWZ) - Część 1 - przedmiarze robót - malowanie ścian technologią natrysku kroplowego korytarza przyziemia w budynku Geologii (zał. nr 7 do SIWZ) - Część 1 - przedmiarze robót - montaż rolet w salach wykładowych Collegium Geologicum (zał. nr 7 do SIWZ) - Część 1 - przedmiarze robót - malowanie Sali dydaktycznej z wymianą stropu podwieszonego korytarza przy szatni w budynku Geologii (zał. nr 7 do SIWZ) - Część 1 - przedmiarze robót - malowanie pomieszczeń magazynowych w budynku Archiwum (zał. nr 7 do SIWZ) Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w wycenie ofertowej. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane przez siebie roboty i zamontowane urządzenia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dachów budynków dydaktycznych Wydziału Fizyki, Biologii i Geologii na Morasku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został opisany w: - Część 2 - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 6 do SIWZ) - Część 2 - przedmiarze robót - remont dachów budynków dydaktycznych Wydziału Fizyki, Biologii i Geologii (zał. nr 7 do SIWZ) Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w wycenie ofertowej. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane przez siebie roboty. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana dwóch uszkodzonych zbiorników wody lodowej będących elementem instalacji klimatyzacyjnej obsługującej pomieszczenia dydaktyczne w budynku Collegium Polonicum w Słubicach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został opisany w: - Część 3 - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 6 do SIWZ) - Część 3 - schematy zbiornika wody lodowej nr 1 i nr 2 (zał. nr 8 do SIWZ) Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w wycenie ofertowej. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane przez siebie roboty i zamontowane urządzenia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.20-4, 50.98.10.00-5, 43.32.80.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa gazów technicznych, gazów wysokiej czystości na okres 2 lat oraz najem butli w okresie 3 lat.
- Dostawa odczynników do molekularnej diagnostyki prątków gruźlicy wraz z dzierżawą analizatora
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu
- AD/ZP/01/25 Zakup i dostawa paliwa AVGAS 100LL do samolotów Politechniki Poznańskiej wraz z możliwością całodobowego tankowania.
- Dostawa środków czystości, papierów toaletowych i ręczników papierowych, worków i artykułów foliowych oraz kosmetyków do pielęgnacji niemowląt w podziale na 8 części.
- Zakup pompy normotermicznej o wysokich przepływach do toczenia krwi i preparatów krwiozastępczych na potrzeby Bloku Operacyjnego oraz Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa poddasza budynku Kotłowni Centralnej wraz ze zmianą przeznaczenia na pomieszczenia biurowe (powtórzenie)
- Budowa Centrum opiekuńczo - mieszkalnego w gminie Niegosławice
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Stanisławów - etap II
- Modernizacja sali sesyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Cieszynie ul. Bobrecka 29 w formule: "zaprojektuj i wybuduj"
- "Poprawa Infrastruktury rowerowej na terenie powiatu żnińskiego - Budowa drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 2335C Gąsawa - Bożejewice na odcinku Gąsawa - Biskupin - etap I"
- Bieżące utrzymanie nawierzchni gminnych dróg gruntowych i wzmocnionych na terenie Gminy Solec Kujawski w 2025 r.
więcej: Instalacje hydrauliczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.