eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad DunajcemUsługi w zakresie gospodarki leśnej do wykonania w 2008 roku w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe Nadleśnictwie Krościenko.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-20

Krościenko nad Dunajcem: Usługi w zakresie gospodarki leśnej do wykonania w 2008 roku w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe Nadleśnictwie Krościenko.
Numer ogłoszenia: 227157 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krościenko, ul. Trzech Koron 4, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 018 2623120, fax 018 2623003 w. 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie gospodarki leśnej do wykonania w 2008 roku w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe Nadleśnictwie Krościenko..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi w zakresie gospodarki leśnej planowane do wykonania w 2008 rok na terenie gruntów i lasów stanowiących własność Skarbu Państwa w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwa Krościenko.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w łącznej wysokości: 23 140 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące sto czterdzieści złotych) Dla poszczególnych części zamówienia wadium wynosi: Część nr 01: Czarna Woda - 2560 zł Część nr 02: Stare - 1800 zł Część nr 03: Szczawnica - 3660 zł Część nr 04: Jaworki - 1400 zł Część nr 05: Małe Pieniny - 1150 zł Część nr 06: Kłodne - 2230 zł Część nr 07: Ochotnica - 2610 zł Część nr 08: Grywałd - 1610 zł Część nr 09: Niedzica - 1360 zł Część nr 10: Łapsze - 2070 zł Część nr 11: Szkółkarskie - 2690 zł 2. Wykonawca zaproszony do złożenia oferty może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przed upływem terminu składania ofert: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Nadleśnictwa Krościenko, prowadzony przez BOŚ Oddział w Krakowie Nr 12-1540-1115-2001600076210001. a) Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na rachunku bankowym Zamawiającego. b) Wykonawca przekazuje dowód wpłaty wadium w postaci oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem wraz z ofertą. 2) Wadium wnoszone w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wykonawca przekazuje dokument w postaci oryginału wraz z ofertą. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity DZ. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163, z późn. zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniają warunki określone przez zamawiającego. 1. WARUNEK 1 - w zakresie doświadczenia zawodowego: Wykonawca wykaże za okres ostatnich 3 lat wykonane usługi w zakresie gospodarki leśnej o wartości minimum 100 000 PLN - za co Zamawiający przyzna 100 pkt. Za każde następne 10 000 PLN Zamawiający przyzna po 10 pkt. 2. WARUNEK 2 - w zakresie posiadanego potencjału technicznego : Wykonawca wykaże niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia jakimi dysponuje lub posiada. Wymagane jest posiadanie niżej wymienionych narzędzi i urządzeń: 1) Dla części od 01 do 10 : a) ciągnik zrywkowy bądź ciągnik rolniczy przystosowany do zrywki drewna min. 1 szt. b) koń pociągowy do zrywki drewna min 2. c) pilarki spalinowe min. 4 szt. d) oraz ręczny sprzęt pomocniczy / nie podlegający punktacji / Zamawiający przyzna za spełnienie tego warunku 100 pkt. Za każde następne narzędzie lub urządzenie Zamawiający przyzna po 10 pkt. 2) Dla części 11: a) ciągnik z osprzętem w postaci przyczepy, glebogryzarki i opryskiwacza - 1 kpl. b) opryskiwacz plecakowy - min.2 szt. c) pilarka spalinowa na wysięgniku z głowicami roboczymi do wykaszania - 1 kpl. d) oraz inny sprzęt ręczny / nie podlegający punktacji / Zamawiający przyzna za spełnienie tego warunku 100 pkt. Za każde następne narzędzie lub urządzenie Zamawiający przyzna po 10 pkt. 3. WARUNEK 3 - w zakresie potencjału kadrowego: Wykonawca wykaże osoby, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. Wymagane jest wskazanie wraz z personelem kierowniczym minimum 4 pracowników zdolnych do wykonania zamówienia - za co Zamawiający przyzna 100 pkt. Za każdego następnego pracownika Zamawiający przyzna po 10 pkt. 4. WARUNEK 4 - w zakresie posiadania wymaganych uprawnień: Wykonawca wykaże osoby posiadające uprawnienia do pracy pilarkami spalinowymi, wymagane jest wykazanie minimum 2 osób posiadających takie uprawnienia - za co Zamawiający przyzna 100 pkt. Za każdego następnego pracownika Zamawiający przyzna po 10 pkt. Zamawiający oceni spełnianie powyższych warunków oddzielnie dla każdego wykonawcy i oddzielnie dla każdego warunku poprzez sumowanie przyznanych punktów. Wykonawcy, których suma otrzymanych punktów będzie największa zostaną zaproszeni przez Zamawiającego do złożenia oferty na tę część zamówienia, którą wskażą w złożonym wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do wniosku następujących dokumentów: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 u Pzp. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. II.W celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. III. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - potwierdzające spełnianie warunku nr 1 z sekcji III.2. 2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub posiada Wykonawca - potwierdzające spełnianie warunku nr 2 z sekcji III.2. 3. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są usługi - potwierdzające spełnianie warunku nr 3 z sekcji III.2. 4. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, takiego jak - zaświadczenie ukończenia kursu zawodowego operatorów pilarek spalinowych uprawniających do pracy pilarkami spalinowymi - potwierdzające spełnienie warunku nr 4 z sekcji III.2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia wykonawcom spełniającym warunki udziału w postępowaniu, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Krościenko ul Trzech Koron 4 34-450 Krościenko n.D.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający dopuszcza ubieganie się maksymalnie o trzy części zamówienia przez jednego wykonawcę lub wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z Wnioskami o dopuszczenie do udziału w przetargu, Wykonawcy składają Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 uPzp wraz z dokumentami, o których mowa w ogłoszeniu. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają oświadczenie i wymagane dokumenty oddzielnie dla każdego wykonawcy wraz z jednym wnioskiem. Dokumenty te należy złożyć w postaci oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez uprawnionego bądź uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy. Złożenie przez Wykonawcę nieczytelnych kserokopii wymaganych dokumentów będzie skutkowało jego wykluczeniem z postępowania na podstawie art.24 ust.2 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych po przeprowadzeniu postępowania określonego w art. 26 ust. 3 uPzp. 4. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1) Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez Wykonawcę. 2) Dokumenty zastrzeżone Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. 3) Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem nie podlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 4) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym powinien zawierać: 1) Oznaczenie miejsca i daty wystawienia wniosku. 2) Imię i Nazwisko lub nazwę oraz adres Wykonawcy (* w przypadku wniosku składanego przez Wykonawców występujących wspólnie - dane wszystkich Wykonawców, oraz nazwę lub nazwisko podmiotu uprawnionego do ich reprezentowania). 3) Nazwę i adres Zamawiającego. 4) Numer postępowania. 5) Nazwę postępowania. 6) Numery i nazwy części, na które Wykonawcy zamierzają złożyć oferty na kompleksowe wykonanie zamówienia w przypadku zaproszenia przez Zamawiającego do składania ofert. 7) Imię, Nazwisko i adres pełnomocnika wraz z udokumentowanym zakresem jego pełnomocnictwa , lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentu regulującego zasady współdziałania oraz wzajemnych zobowiązań Wykonawców występujących wspólnie. 8) Wyszczególnienie oraz załączone dokumenty i oświadczenia. 6. Zamawiający udostępni Wykonawcom wzory następujących dokumentów: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do Wniosku). 3) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat (zał. nr 2 do Wniosku). 4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca (zał. nr 3 do Wniosku). 5) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego (zał. nr 4 do Wniosku). 7. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego złoży wniosek wraz z oświadczeniem oraz wymaganymi dokumentami w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, opisanej nazwą i adresem Wykonawcy, Zamawiającego oraz oznakowaną napisem: Usługi w leśnictwie w 2008 roku - Dokumenty i złożoną w siedzibie Zamawiającego zgodnie z zapisami niniejszego Ogłoszenia. 8.Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących: 1). Finansowanie ze środków własnych Nadleśnictwa Krościenko lub Budżetu Skarbu Państwa, płatne przelewem na wskazane przez wykonawcę konto w terminie do 14 dni od daty otrzymania faktury, obejmującej cenę netto za wykonane prace z naliczeniem podatku VAT zgodnie z obowiązującymi w dniu wystawienia faktury przepisami, oraz wystawionej na podstawie protokółu odbioru prac. 2). Wynagrodzenie wykonawcy obliczane i wypłacane będzie zasadniczo w okresach jednomiesięcznych i będzie wynikało z rzeczywistego rozmiaru prac wykonanych przez wykonawcę i odebranych przez zamawiającego w tym okresie.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: LEŚNICTWO CZARNA WODA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2008 roku w leśnictwie Czarna Woda: - Pozyskanie i manipulacja drewna - 3780,10 m3 - Zrywka drewna konna - 3780,10 m3, mechaniczna - 3580,00 m3 - Zalesienia, odnowienia, poprawki - 4,94 ha - Rozładunek sadzonek - 26,59 tyś. szt. - Przygotowanie dołów na sadzonki - 1 szt. - Melioracje agrotechniczne - 3,70 ha - Pielęgnowanie gleby zabieg I - 55.27 ha, zabieg II- 54.80 ha - Czyszczenia wczesne - 1,00 ha - Czyszczenia późne - 8,30 ha - Chemiczne zabezpieczanie upraw - 66.58 ha - Grodzenie upraw siatką - 0,50 ha - Konserwacja grodzeń - 9.92 ha - Wywieszanie, zdejmowanie kontrola i konserwacja pułapek feromonowych- 40 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych pułapki klasyczne - 4 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych na drewnie - 20 m3 - Wywieszanie budek lęgowych - 20 szt. - Czyszczenie budek lęgowych - 150 szt. - Czyszczenie znaków i rowów granicznych - 120 mb - Wykładanie tablic informacyjnych - 4 szt. - Patrole p.poż. - 2 rob. dni - Konserwacja sprzętu p.poż. - 4 robg. - Porządkowanie przeciwpożarowe szlaków turystycznych - 1.00 ha - Inne prace godzinowe - 520 rbh.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: LEŚNICTWO STARE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2008 roku w leśnictwie Stare: - Pozyskanie i manipulacja drewna - 3802,60 m3 - Zrywka drewna: konna - 3802,60 m3, mechaniczna - 302,00 m3 - Odnowienia - 2,00 ha - Rozładunek sadzonek - 12.00 tyś. szt. - Melioracje agrotechniczne - 1.80 ha - Pielęgnowanie gleby: zabieg I - 31.34 ha, zabieg II - 31.34 ha, wycinanie odrośli: - 8,50 ha - Czyszczenia wczesne - 1,43 ha - Czyszczenia późne - 20.93 ha - Chemiczne zabezpieczanie upraw - 80.69 ha - Konserwacja grodzeń - 3.00 ha - Wywieszanie zdejmowanie kontrola i konserwacja pułapek feromonowych - 40 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych pułapki klasyczne - 4 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych na drewnie - 20 m3 - Czyszczenie budek lęgowych - 180 szt - Wykonanie zasiadek dla ptaków drapieżnych - 2 szt. - Czyszczenie znaków i rowów granicznych - 150 mb - Wykładanie tablic informacyjnych - 4 szt. - Patrole p.poż - 2 rb. dni - Konserwacja sprzętu p.poż. - 4 rbg - Porządkowanie przeciwpożarowe szlaków turystycznych.- 1.00 ha - Inne prace godzinowe - 650 rbg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: LEŚNICTWO SZCZAWNICA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2008 roku w leśnictwie Szczawnica: - Pozyskanie i manipulacja drewna - 5563,00 m3 - Zrywka drewna docelowa - 5563,00 m3 - Odnowienia, poprawki - 1,75 ha - Rozładunek sadzonek - 10.50 tyś. szt. - Melioracje agrotechniczne - 1,50 ha - Pielęgnowanie gleby: zabieg I - 33,08 ha, zabieg II - 28,23 ha - Czyszczenia wczesne - 12,34 ha - Czyszczenia późne - 21,85 ha - Chemiczne zabezpieczanie upraw - 82.11 ha - Konserwacja grodzeń - 1.00 ha - Wywieszanie zdejmowanie kontrola i konserwacja pułapek feromonowych - 52 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych pułapki klasyczne - 4 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych na drewnie - 50 m3 - Wywieszanie budek lęgowych - 20 szt., - Czyszczenie budek lęgowych - 210 szt. - Czyszczenie znaków i rowów granicznych - 400 mb - Wykładanie tablic informacyjnych - 4 szt. - Patrole p.poż. - 2 rb dni - Konserwacja sprzętu p.poż. - 4 rbg - Porządkowanie przeciwpożarowe szlaków turystycznych. - 1.00 ha - Inne prace godzinowe - 780 rbg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: LEŚNICTWO JAWORKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2008 roku w leśnictwie Jaworki: - Pozyskanie i manipulacja drewna - 1595,60 m3 - Zrywka drewna docelowa - 1595,60 m3 - Odnowienia, poprawki - 9,55 ha - Rozładunek sadzonek - 55.60 tyś. szt. - Melioracje agrotechniczne - 8.50 ha - Pielęgnowanie gleby: zabieg I - 47.85 ha, zabieg II- 43.58 ha - Czyszczenia wczesne - 0.77 ha - Czyszczenia późne - 3.01 ha - Chemiczne zabezpieczanie upraw - 44.14 ha - Konserwacja grodzeń - 14.28 ha - Wywieszanie zdejmowanie kontrola i konserwacja pułapek feromonowych - 30 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych pułapki klasyczne - 4 szt. - Zwalczanie szkodników. wtórnych na drewnie - 25 m3 - Wywieszanie budek lęgowych - 10 szt. - Czyszczenie budek lęgowych - 206 szt. - Grodzenie mrowisk - 1 szt. - Wykonanie zasiadek dla ptaków drapieżnych - 2 szt. - Czyszczenie znaków i rowów granicznych - 240 mb - Wykładanie tablic informacyjnych - 4 szt. - Patrole p.poż. - 2 rb dni - Konserwacja sprzętu p.poż. - 4 rbg - Porządkowanie przeciwpożarowe szlaków turystycznych - 1.00 ha - Inne prace godzinowe - 200 rbg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: LEŚNICTWO MAŁE PIENINY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2008 roku w leśnictwie Małe Pieniny: - Pozyskanie i manipulacja drewna - 1897,90 m3 - Zrywka drewna: konna - 1897,90 m3, mechaniczna - 197,00 m3 - Zalesienia, odnowienia, poprawki - 3,64 ha - Rozładunek sadzonek - 21.90 tyś. szt. - Przygotowanie dołów na sadzonki - 1 szt. - Melioracje agrotechniczne - 2,00 ha - Pielęgnowanie gleby: zabieg I - 45,56 ha, zabieg II- 42.71 ha, - Czyszczenia późne - 7,80 ha - Chemiczne zabezpieczanie upraw - 64.04 ha - Konserwacja grodzeń - 11.72 ha - Wywieszanie zdejmowanie kontrola i konserwacja pułapek feromonowych - 53 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych pułapki klasyczne - 4 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych na drewnie - 10 m3 - Wywieszanie budek lęgowych - 10 szt. - Czyszczenie budek lęgowych - 290 szt. - Grodzenie mrowisk - 2 szt. - Wykładanie tablic informacyjnych - 4 szt. - Patrole p.poż. - 2 rb dni - Konserwacja sprzętu p.poż. - 4 rbg - Porządkowanie przeciwpożarowe szlaków turystycznych - 1.00 ha - Inne prace godzinowe - 250 rbg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: LEŚNICTWO KŁODNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2008 roku w leśnictwie Kłodne: - Pozyskanie i manipulacja drewna - 3080,70 m3 - Zrywka drewna docelowa - 3080,70 m3 - Odnowienia, poprawki - 0.40 ha - Rozładunek sadzonek - 2,32 tyś. szt. - Melioracje agrotechniczne - 0.40 ha - Pielęgnowanie gleby: zabieg I - 1,84 ha, zabieg II - 0,70 ha, - Czyszczenia późne - 13,42 ha, - Chemiczne zabezpieczanie upraw - 10.83 ha, - Wywieszanie budek lęgowych - 5 szt. - Czyszczenie budek lęgowych - 100 szt. - Czyszczenie znaków i rowów granicznych - 600 mb - Wykładanie tablic informacyjnych - 4 szt. - Patrole p.poż. - 2 rb dni. - Konserwacja sprzętu p.poż. - 4 rbg. - Porządkowanie przeciwpożarowe szlaków turystycznych - 1.00 ha - Inne prace godzinowe - 150 rbg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: LEŚNICTWO OCHOTNICA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2008 roku w leśnictwie Ochotnica: - Pozyskanie i manipulacja drewna - 3454,30 m3 - Zrywka drewna docelowa - 3454,30 m3 - Odnowienia, poprawki - 3.60 ha - Rozładunek sadzonek - 21.60 tyś. szt. - Melioracje agrotechniczne - 3.00 ha - Pielęgnowanie gleby: zabieg I - 36.30 ha, zabieg II- 18.98 ha - Czyszczenia wczesne - 2.00 ha - Czyszczenia późne - 20.81 ha - Chemiczne zabezpieczanie upraw - 36.30 ha - Zwalczanie szkodników wtórnych na drewnie - 10 m3 - Czyszczenie budek lęgowych - 182 szt. - Grodzenie mrowisk - 2 szt. - Czyszczenie znaków i rowów granicznych - 600 mb - Wykładanie tablic informacyjnych - 4 szt. - Patrole p.poż. - 2 rb dni - Konserwacja sprzętu p.poż. - 4 rbg - Porządkowanie przeciwpożarowe szlaków turystycznych - 3.00 ha - Inne prace godzinowe - 300 rbg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: LEŚNICTWO GRYWAŁD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2008 roku w leśnictwie Grywałd: - Pozyskanie i manipulacja drewna - 3010,70 m3 - Zrywka drewna docelowa - 3010,70 m3 - Odnowienia, poprawki - 1.10 ha - Rozładunek sadzonek - 6,54 tyś. szt. - Melioracje agrotechniczne - 1,07 ha - Pielęgnowanie gleby: zabieg I - 3.85 ha, zabieg II- 0.86 ha, - Czyszczenia wczesne - 0,80 ha - Czyszczenia późne - 17,95 ha - Chemiczne zabezpieczanie upraw - 9.53 ha - Zwalczanie szkodników wtórnych na drewnie - 10 m3 - Wywieszanie budek lęgowych - 10 szt. - Czyszczenie budek lęgowych - 150 szt. - Czyszczenie znaków i rowów granicznych - 720 mb - Wykładanie tablic informacyjnych - 4 szt. - Patrole p.poż. - 2 rb. dni - Konserwacja sprzętu p.poż. - 4 rbg - Porządkowanie przeciwpożarowe szlaków turystycznych - 2.00 ha - Inne prace godzinowe - 320 rbg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: LEŚNICTWO NIEDZICA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2008 roku w leśnictwie Niedzica: - Pozyskanie i manipulacja drewna - 1496,10 m3 - Zrywka drewna docelowa - 1496,10 m3 - Odnowienia, poprawki - 2.65 ha - Rozładunek sadzonek - 15.90 tyś. szt. - Melioracje agrotechniczne - 0,45 ha - Pielęgnowanie gleby: zabieg I - 72,72 ha, zabieg II - 72,72 ha, wycinanie odrośli - 28.05 ha, - Czyszczenia wczesne - 0,50 ha - Czyszczenia późne - 9,50 ha - Chemiczne zabezpieczanie upraw - 89.52 ha - Wywieszanie zdejmowanie kontrola i konserwacja pułapek feromonowych - 32 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych pułapki klasyczne - 4 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych na drewnie - 20 m3 - Czyszczenie budek lęgowych - 130 szt. - Czyszczenie znaków i rowów granicznych - 300 mb - Wykładanie tablic informacyjnych - 4 szt. - Patrole p.poż. - 2 rob. dni - Konserwacja sprzętu p.poż. - 4 rbg - Porządkowanie przeciwpożarowe szlaków turystycznych - 0.50 ha - Inne prace godzinowe - 500 rbg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: LEŚNICTWO ŁAPSZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2008 roku w leśnictwie Łapsze: - Pozyskanie i manipulacja drewna - 3319,00 m3 - Zrywka drewna docelowa - 3319,00 m3 - Odnowienia, poprawki - 3.15 ha3 - Rozładunek sadzonek - 18.90 tyś. szt. - Melioracje - 3,00 ha - Pielęgnowanie gleby: zabieg I - 61.82 ha, zabieg II - 61.82 ha, wycinanie odrośli - 14.50 ha - Czyszczenia wczesne - 8,50 ha - Czyszczenia późne - 10.50 ha - Chemiczne zabezpieczanie upraw - 115.41 ha - Konserwacja grodzeń - 2,00 ha - Wywieszanie zdejmowanie kontrola i konserwacja pułapek feromonowych - 63 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych pułapki klasyczne - 6 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych na drewnie - 20 m3 - Wywieszanie budek lęgowych - 10 szt. - Czyszczenie budek lęgowych - 140 szt. - Czyszczenie znaków i rowów granicznych - 726 mb, - Wykładanie tablic informacyjnych - 4 szt. - Patrole p.poż. - 2 rob. dni, - Konserwacja sprzętu p.poż. - 4 rbg, - Porządkowanie przeciwpożarowe szlaków turystycznych - 2.00 ha, - Inne prace godzinowe - 170 rbg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: LEŚNICTWO SZKÓŁKARSKIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2008 roku w leśnictwie Szkółkarskim: - Siewy - 32.26 ar - Szkółkowanie - 11,00 ar - Wyjęcie z sortowaniem liczeniem i pakietowaniem - 311,70 tyś. szt. - Nawożenie - 177,96 ar - Nawadnianie - 98.59 ar - Pielęgnacja - 112.90 ar - Zabiegi ochronne - 104,36 ar - Przygotowanie substratu - 596 m3 - Przygotowanie kompostu - 270 m3 - Utrzymanie ugorów - 58,44 ar - Remonty i konserwacja - 3855 rbg - Obsługa chłodni - 433 rbg - Transport - 1213 rbg - Utrzymanie otoczenia - 1401 rbg - Zbiór nasion z drzew stojących - 25,05 kg - Łuszczenie i konserwacja - 1225,05 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.