To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-25
Ełk: Usługa udzielenia pożyczki w wysokości 4 000 000,00 PLN płatnej w jednej transzy Numer sprawy: 29/2012-DZP/PNO.
Numer ogłoszenia: 227167 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173019 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa udzielenia pożyczki w wysokości 4 000 000,00 PLN płatnej w jednej transzy Numer sprawy: 29/2012-DZP/PNO..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Udzielenie i obsługa pożyczki w wysokości 4 000 000,00 PLN płatnej w jednej transzy. Pożyczka będzie przeznaczona na bieżącą działalność 108 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Ełku a. Przedmiot zamówienia - wysokość pożyczki 4 000 000,00 PLN płatnej w jednej transzy (słownie: cztery miliony złotych), b. Szacunkowy termin uruchomienia pożyczki 1 październik 2012 r. c. Karencja 6 miesięcy - w tym okresie Szpital nie ponosi żadnych d. Spłata pożyczki nastąpi w 24 równych miesięcznych ratach. Przyjmuje się sześciomiesięczny okres karencji. e. Wynagrodzenie Wykonawcy w postaci odsetek naliczane jest wg zmiennej stopy procentowej od pozostającego do spłaty kapitału. f. Zamawiający nie dopuszcza możliwość wprowadzenia odsetek za opóźnienia w spłacie pożyczki, oprócz odsetek ustawowych. g. Sposób naliczania odsetek: każdy miesiąc ma rzeczywistą odpowiednią liczbę dni, a rok obrachunkowy trwa 365 dni. h. Pierwsza rata płatna po 6-ściu miesiącach karencji licząc od pierwszego miesiąca upływającego po podpisaniu umowy tj. pierwszy miesiąc karencji sierpień 2012 - pierwsza rata na dzień 26 maj 2013 r., i. spłata rat do 26-go każdego miesiąca z możliwością spłat w terminie wcześniejszym j. Równe raty kapitału oraz prowizji. k. WIBOR 6M przyjęty na dzień 10 września 2012 r. l. Zabezpieczenie - weksel in blanco, cesja kontraktu z NFZ 2. Kod CPV: 66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczenia 3. Koszt pożyczki składać się będzie wyłącznie z odsetek od uruchomionej kwoty pożyczki oraz prowizji 4. Oprocentowanie wg zmiennej stopy procentowej: WIBOR6M ustalony na dzień 10-09-2012 + stała marża w % 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty pożyczki bez dodatkowych prowizji i opłat. 6. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się każdy miesiąc po 30 dni, a rok obrachunkowy 360 dni. 7. Zamawiający wyklucza pobieranie przez Wykonawcę innych prowizji i opłat. Wykonawca gwarantuje stałość marży i prowizji przez okres obowiązywania umowy. 8. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia oferty w złotych polskich i w takiej walucie (PLN) nastąpi rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia umowy na wzorze przedstawionym przez Wykonawcę uwzględniającym zapisy Istotnych postanowień umowy oraz SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAGELLAN S.A., Al. Józefa Piłsudskiego 7, 90-330 Łódź, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 890000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 795362,57
Oferta z najniższą ceną: 795362,57 / Oferta z najwyższą ceną: 864784,66
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS1
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS6
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Utwardzenie nawierzchni dróg powiatowych w obrębie m. Lisewo i Jędrzejki
- Dwukrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1917N na odcinku Rożyńsk - dr. kraj. nr 16
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE 4 DNIOWEJ ZAGRANICZNEJ WIZYTY STUDYJNEJ, DOTYCZĄCEJ WYPRACOWANYCH MODELI USŁUG WSPARCIA, DOBRYCH PRAKTYK W OBSZARZE FAS/FASD"
- Najem długoterminowy fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.