Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-07
Opole: Dostawa szkła laboratoryjnego i materiałów pomocniczych dla Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Opolu
Numer ogłoszenia: 227224 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Opolu , ul. Nysy Łużyckiej 42, 45-035 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4539906, 4530069, 4021154, faks 0-77 4530069.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pios.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szkła laboratoryjnego i materiałów pomocniczych dla Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego i materiałów pomocniczych dla Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Opolu (w przewidywanych ilościach), określonych w załączniku nr 3 do SIWZ. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała w miarę bieżącego zapotrzebowania Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Opolu. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport zamawianych materiałów pomocniczych do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.82.00.00 - Szkło 15.99.42.00 - Bibuła filtracyjna 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 19.51.00.00 - Produkty z gumy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), 8.2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia 8.3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełniania warunków określonych w pkt. 8.1. będzie dokonywana oddzielnie w stosunku do każdego z wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 9.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 9.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 9.3. Dla ofert równoważnych - świadectwo jakości, które potwierdza spełnienie wyspecyfikowanych wymagań. 9.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców w postępowaniu, jeżeli umocowanie to nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty, określonych w pkt 2..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.pios.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Opolu, 45-035 Opole, ul. Nysy Łużyckiej 42, pok.212.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Opolu, 45-035 Opole, ul. Nysy Łużyckiej 42, pok.206 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały filtracyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.99.42.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Butle i butelki szklane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.82.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cylindry miarowe, zlewki, kolby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.82.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkło laboratoryjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.82.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały pomocnicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały pomocnicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szkło laboratoryjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.82.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Materiały pomocnicze -.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 19.51.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szkło laboratoryjne miarowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.82.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Opracowanie dokumentacji pn.: Inwentaryzacja bobra europejskiego Castor fiber na terenie województwa opolskiego wraz z określeniem zasad gospodarowania populacją - II termin.
- Przebudowa pomieszczeń w budynku filii nr 1 Młodzieżowego Domu Kultury
- Zakup i dostawa aparatu do znieczuleń wraz z kardiomonitorem i monitorem zwiotczenia
- Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej z remontem łazienek w Urzędzie Skarbowym w Nysie
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Dostawa i montaż windy osobowej wraz z budową szybu i przebudową toalet w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawu do pomiarów fotoluminescencji w niskich temperaturach
- Sukcesywne dostawy chemii profesjonalnej i gospodarczej, ręczników papierowych, środków do mycia i dezynfekcji oraz innych preparatów i materiałów do sterylizacji.
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby realizacji Projektu "Inżynier 5.0 - kształcenie na potrzeby gospodarki".
- SZP/242-100/2025 Dostawa materiałów optomechanicznych dla Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej - zadania.
- Dostawa urządzenia laboratoryjnego - termocykler
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego i wytrząsarek typu Vortex - 4 pakiety.
więcej: Szkło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.