eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SośnicowiceRemont dachu i elewacji budynku A na terenie IOR-PIB Oddział Sośnicowice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-07

Sośnicowice: Remont dachu i elewacji budynku A na terenie IOR-PIB Oddział Sośnicowice.
Numer ogłoszenia: 227246 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ochrony Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Oddział Sośnicowice , ul. Gliwicka 29, 44-153 Sośnicowice, woj. śląskie, tel. 032 2387584, faks 032 2387503.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ior.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu i elewacji budynku A na terenie IOR-PIB Oddział Sośnicowice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu dachu i remontu elewacji budynku A na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział Sośnicowice. Zakres prac obejmuje: wymianę poszycia dachu na nowe, wykonane w podobnym systemie, czyli dachówka karpiówka ceramiczna, przemurowanie kominów, wymianę/naprawę/wzmocnienie elementów więźby dachowej i ścian poddasza, izolację termiczną pomiędzy krokwiami, wykonaną z wełny mineralnej wraz z ułożeniem ekranu z folii paroszczelnej, usunięcie słabych tynków i uzupełnienie oraz wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej, czyszczenie, uzupełnienie i impregnacja cokołu, wymiana/naprawa/uzupełnienie obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 9 000,00 zł (dziewięć tysięcy 00/100 złotych). 2 Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. 4 Poręczenia lub gwarancje, wnoszone jako wadium muszą być ważne minimum przez okres związania ofertą i dotyczyć przedmiotowego zamówienia. 5 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski O/Gliwice nr 39 1050 1285 1000 0002 0211 3031 - potwierdzenie przelewu (oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty) należy dołączyć do oferty. 6 Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, należy je złożyć w sekretariacie Instytutu Ochrony Roślin - PIB Oddział Sośnicowice ul. Gliwicka 29, 44-153 Sośnicowice - kserokopię złożonego dokumentu, zawierającą potwierdzenie przyjęcia w depozyt oryginału dokumentu należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie się odbywać wg. kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie się odbywać wg. kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie się odbywać wg. kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie się odbywać wg. kryterium: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie się odbywać wg. kryterium: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dane kierownika budowy, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, potwierdzające dysponowaniem przez Wykonawcę kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej, należącym do właściwej izby samorządu zawodowego, 2. Dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy, którzy uczestniczyć będzie w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia budowlane. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby wśród wyszczególnionych robót znalazły się łącznie lub oddzielnie co najmniej jedna praca związana z remontem dachu wielospadowego, łamanego, miejscowo wygiętego w łuki, krytego dachówką karpiówką, o wartości netto minimum 160 000 zł (wymagana kwota dotyczy wyłącznie robót związanych z remontem dachu) oraz co najmniej jedna praca związana z remontem elewacji o wartości minimum 140 000 zł (wymagana kwota dotyczy wyłącznie robót związanych z remontem elewacji).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ior.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: IOR-PIB Oddział Sośnicowice ul. Gliwicka 29 44-153 Sośnicowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2014 godzina 10:00, miejsce: IOR-PIB Oddział Sośnicowice ul. Gliwicka 29 44-153 Sośnicowice SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.