To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-02
Kościelisko: Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych z terenu Gminy Kościelisko na potrzeby realizacji projektu Właściwy start drogą sukcesu - współfinansowanego ze środków Euro-pejskiego Funduszu Rozwoju Społecznego ; Oś Priorytetowa 9: Rozwój wykształcenia i kom-petencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wyso-kiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Numer ogłoszenia: 22730 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5124 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych z terenu Gminy Kościelisko na potrzeby realizacji projektu Właściwy start drogą sukcesu - współfinansowanego ze środków Euro-pejskiego Funduszu Rozwoju Społecznego ; Oś Priorytetowa 9: Rozwój wykształcenia i kom-petencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wyso-kiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych elementów wyposażenia dwóch oddziałów przedszkolnych - artykuły plastyczne i biurowych, pomoce dydaktyczne, zabawki, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, drobny sprzęt AGD oraz innych na potrzeby realizacji projektu - Właściwy start drogą sukcesu. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę fabrycznie nowych elementów wyposażenia do dwóch oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podsta-wowej w Kościelisku, ul. Szeligówka 11, 34-511 Kościelisko CZĘŚĆ I - artykułów plastycznych i biurowych, pomocy dydaktycznych, zabawek, wyposażenia zapewniają-cego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi - zgodnie z załącznikiem nr 6A do SIWZ 2) Dostawę fabrycznie nowych elementów wyposażenia do dwóch oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podsta-wowej w Kościelisku, ul. Szeligówka 11, 34-511 Kościelisko CZĘŚĆ II - drobne urządzenia AGD i inne elementy wyposażenia, zgodnie z załącznikiem nr 6B do SIWZ 3) Wniesienie wyposażenia na miejsce wskazane przez Zamawiającego w budynku szkoły wraz z montażem poszcze-gólnych elementów zamówienia 4) wszystkie dostarczone elementy zamówienia winny być wykonane zgodnie z obowiązującym prawem 5) Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń zamiennych, ale o parametrach fizycznych nie gorszych niż poda-ne w SIWZ. 6) Materiały użyte do wykonania mebli zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz odpowiadać Eu-ropejskim i Polskim Normom 7) Wszystkie nazwy ujęte w SIWZ i jej załącznikach odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamiennych klas, typów, firm jednak o nie gorszych parametrach technicznych Do oferty należy załączyć dokumenty określają-ce parametry techniczne elementów zastosowanych jako równoważne. Zastosowane elementy jako równoważne muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa. Równoważność oznacza, że przedmiot zamówienia, zaoferowany przez Wykonawcę, posiada wszystkie cechy techniczne i jakościowe przedmiotu określonego przez Zamawiającego a różni się os niego znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jako równoważne Zamawiający uzna pro-dukty: - których jakość jest zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami; dopuszczenia produk-tów opisanych przez Zamawiającego; o takim samym przeznaczeniu; tożsame tematycznie; które nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów; które mają wymiary/liczbę elementów wskazane przez Zamawiającego; 8) Wymagany okres gwarancji: Wykonawca na dostarczone wyposażenie udzieli 24 miesięcznej gwarancji. W przy-padku, gdy producent udzielił dłuższej gwarancji, wówczas obowiązuje gwarancja udzielona przez producenta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 42.99.42.30 - Laminatory 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Społecznego ; Oś Priorytetowa 9: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: CZĘŚĆ II - drobne urządzenia AGD i inne elementy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1813,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2755,20
Oferta z najniższą ceną: 2332,53 / Oferta z najwyższą ceną: 5535,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych w gminie Przodkowo w ramach projektu "Program kształtowania kompetencji kluczowych uczniów SP Gminy Przodkowo"
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- "Zakup materiałów biurowych, papieru do drukarek, niszczarek oraz laminatorów na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" SPRAWA NR 9/25/P
- Realizacja kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu: "Wdrożenie programów rozwojowych placówek oświatowych w gminie Strzyżewice"
- Zakup sprzętu i pomocy dydaktycznych realizowany w ramach projektu "Program rozwojowy Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Radzyniu Podlaskim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.