Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-29
Poznań: Dostawa sprzętu fotograficznego oraz sprzętu audio-wideo
Numer ogłoszenia: 227349 - 2014; data zamieszczenia: 29.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 29, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0618552521, faks 061 8528091.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uap.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu fotograficznego oraz sprzętu audio-wideo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy oświetleniowe, kamery, aparaty cyfrowe, obiektywy, wzmacniacze, karty pamięci, statywy, głowice staywowe, zestawy mikrofonowe, słuchawki studyjne, rejestratory audio, głośniki, projektory multimedialne, ekrany projekcyjne, telewizory, filtry, odtwarzacz, nagrywarki, akcesoria.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1, 38.65.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium w wysokości: - Część 1 zamówienia: 200,00 zł (dwieście zł); - Część 2 zamówienia: 100,00 zł (sto zł); - Część 3 zamówienia: nie wymaga się wadium; - Część 4 zamówienia: 1.500,00 zł (jeden tysiąc pięćset zł); - Część 5 zamówienia: 600,00 zł (sześćset zł); - Część 6 zamówienia: 400,00 zł (czterysta zł); - Część 7 zamówienia: 700,00 zł (siedemset zł); Wadium wnosi się przed upływem składania ofert. Wadium można wnosić w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego; Bank Zachodni WBK nr rachunku 50 1090 1362 0000 0000 3601 7904. Wadium wnoszone w pieniądzu uznaje się za prawidłowo wniesione, jeżeli zostanie uznane na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium nie jest wnoszone w pieniądzu, to w ofercie należy dostarczyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 oraz 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony druk oferty, wypełniony formularz cenowy, wypełnione zestawienie oferowanego sprzętu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.90
- 2 - Gwarancja - 0.10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania umowy wyłącznie z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy (np. terminy zależne od producenta/dystrybutora). 2.Zamawiający dopuszcza dostarczenie sprzętu równoważnego, jeżeli sprzęt przedstawiony w ofercie został wycofany z produkcji lub dystrybucji w czasie realizacji umowy. 3.Zmiany określone w pkt. 1 oraz 2 powyżej wymagają wyczerpującego udokumentowania przez Wykonawcę oraz akceptacji Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uap.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 60-967 Poznań, al. Marcinkowskiego 29, pok. 215.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2014 godzina 10:00, miejsce: 60-967 Poznań, al. Marcinkowskiego 29, pok. 215.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw oświetlenia - 1 szt., kamera - 1 szt., przenośny wzmacniacz głosu - 1 szt., aparat cyfrowy - 1 szt., wzmacniacz stereo - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.21.00-1, 38.65.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.90
- 2. Gwarancja - 0.10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat cyfrowy - 1 szt., torba - 1 szt., karta pamięci - 2 szt., folia ochronna - 1 szt., statyw - 1 szt., plecak fotograficzny - 1 szt., filtr UV - 1 szt., czytnik kart - 1 szt., pilot do lustrzanki - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1, 38.65.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.90
- 2. Gwarancja - 0.10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat cyfrowy - 1 szt., statyw - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.90
- 2. Gwarancja - 0.10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw lamp halogenowych - 2 szt., statyw - 5 szt., głwica staywowa - 6 szt., parasolka fotograficzna - 1 szt., zestaw mikrofonowy - 1 szt., słuchawki studyjne - 1 szt., aparat cyfrowy - 3 szt., obiektyw - 4 szt., reflektor - 1 szt., panel dyfuzyjny - 2 szt., karta pamięci 1 szt., torba - 1 szt., akcesoria..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1, 38.65.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.90
- 2. Gwarancja - 0.10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiektyw - 2 szt., karta pamięci - 1 szt., rejestrator audio - 1 szt., głowica statywowa - 1 szt., głośniki - 1 szt., projektor - 8 szt., aparat cyfrowy - 2 szt.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1, 38.65.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.90
- 2. Gwarancja - 0.10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat cyfrowy - 1 szt., obiektyw - 3 szt., karta pamięci - 2 szt., projektor - 1 szt., ekran projekcyjny - 1 szt., telewizor - 2 szt., filtry - 2 szt., odtwarzacz - 2 szt., ramię teleskopowe do kamery - 1 szt., kamera - 1 szt., pilot do kamery - 1 szt., futerał - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1, 38.65.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.90
- 2. Gwarancja - 0.10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nagrywarka - 1 szt., karta pamięci - 1 szt., statyw - 6 szt., śruba szybkiego montażu - 1 szt., zestaw głowic - 1 szt., lampa filmowa - 1 szt., obiektywy - 2 szt., tkanina dyfuzyjna - 1 szt., blendy fotograficzne - 2 szt., przewody - 3 szt., zestaw filtrów żelowych 1 szt., akumulator - 1 szt., tło fotograficzne - 1 szt., rama modułowa - 1 szt., akcesoria..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1, 38.65.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.90
- 2. Gwarancja - 0.10
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - igły do portu i cewniki diagnostyczne
- Zakup i dostawa papieru ksero A3; A4; A5 i papieru na recepty.
- DOSTAWA SZKŁA LABORATORYJNEGO NA ROK 2025
- Budowa stacji uzdatniania wody na terenie Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Brody
- "Kompleksowe czyszczenie zbiorników z zalegających osadów mineralno-organicznych"
- "Wymiana dźwigu osobowego w Budynku E Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu, przy ul. Wolnica 9 w Poznaniu"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.