eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa artykułów promocyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-29

Katowice: Dostawa artykułów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 227367 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie , ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 207 85 62, faks 32 207 85 57.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów promocyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz postanowienia i wymagania co do zakresów zawiera SOPZ- Załącznik nr 3 do siwz, który stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz wzór umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczenie wymienione w pkt III.4.1) składają w taki sposób, aby potwierdzało łączne spełnianie warunków, o których mowa w pkt III.3). Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt III.4.2) i III.4.4) składa odrębnie każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone stosowne pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Informatyki, Administracji i Zamówień Publicznych, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Kancelaria Ogólna p. 164, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt III.4.2). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Ww. warunek każdy z podmiotów oferty wspólnej musi spełniać odrębnie. 2. W odniesieniu do pkt III.5) Zamawiający precyzuje informacje dot. próbek artykułów promocyjnych dotyczy zakresów VIII -IX: Do oferty Wykonawca musi dołączyć odrębnie: dla zakresu VIII Portfel skórzany męski- 1 sztukę , dla zakresu IX Portfel skórzany damski- 1 sztukę próbki artykułów promocyjnych w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Próbki powinny spełniać wymogi opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza dołączenie próbek artykułów promocyjnych w kolorze innym niż wskazany w siwz. Przez zgodność z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie, próbkę wykonaną z takiego samego materiału i posiadającą takie same parametry techniczne jak wskazane w SOPZ (dla zakresu VIII i IX odrębnie) oraz mającą znakowanie naniesione taką samą techniką jak wskazano w SOPZ (dla zakresu VIII i IX odrębnie). Znakowanie na próbce może być innej treści niż wskazana w siwz. Dla próbek Zamawiający nie wymaga opakowań. 3. Termin wykonania zamówienia: Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: a) do 06 grudnia 2013 roku (dotyczy zakresów od I do VII) b) do 13 grudnia 2013 roku (dotyczy zakresów od VIII do XVI). 4. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach: Zakres I - Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zakresy od II do VII - Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w Obszary Wiejskie. Działanie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Schematu III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Zakresy VIII i IX - Materiały promocyjne realizowane w ramach projektu: Województwo Śląskie 2013: funkcjonowanie RPK, informacja, promocja i udział w ocenie wniosków współfinansowanego w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w 15% ze środków budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013 Zakresy od X do XVI - Projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. 5. w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny przedmiotu zamówienia w kryterium jakość dla zakresów X - XVI: 1) Do oferty Wykonawca musi dołączyć odrębnie dla każdego zakresu próbki (po jednej z każdego asortymentu) artykułów promocyjnych. Próbki powinny spełniać wymogi opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza dołączenie próbek posiadających nadruk innej treści niż wskazana w siwz, umiejscowiony w innym miejscu aniżeli wskazano w siwz, jednakże naniesiony tą samą techniką, która będzie zastosowana przy umieszczaniu nadruków na przedmiocie zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zakresów. Zamawiający dopuszcza dołączenie próbek artykułów promocyjnych w kolorze innym niż wskazany w siwz. Dla próbek Zamawiający nie wymaga opakowań (z wyjątkiem: zakresu X Długopis metalowy z rysikiem do ekranów dotykowych, który powinien być złożony wraz z etui, posiadającym tabliczkę - o dowolnej treści; zakresu XIV Składane narzędzie wielofunkcyjne wraz z etui oraz zakresu XVI Świąteczne czekoladki w kształcie gwiazdek wraz z kartonowym pudełkiem - zgodnie z opisami zawartymi w SOPZ). W zakresie XV Zamawiający dopuszcza złożenie próbki torebki na prezenty z dowolną aplikacją oraz próbki kubka z podwójnymi ściankami z dowolnym znakowaniem (3 linie dowolnego nadruku w dowolnym kolorze). 2) W przypadku niedołączenia lub niezgodności próbek z opisem przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem zapisów pkt 1), lub dostarczenia większej ilości próbek niż wymagana w siwz dla poszczególnych zakresów, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona (w danym zakresie)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Teczka + notatnik + długopis, torba.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych, tj. - teczek + notatników + długopisów w ilości 300 szt., - toreb w ilości 300 szt., zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Radio z zegarem - samochód, puffa na telefon, polarowy koc z hipopotamem, młynek elektryczny do pieprzu i soli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych, tj.: - radio z zegarem- samochód w ilości 50 sztuk, - puffa na telefon w ilości 50 sztuk, - polarowy koc z hipopotamem w ilości 20 sztuk, - młynek elektryczny do pieprzu i soli w ilości 10 sztuk, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Torba papierowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych, tj. toreb papierowych w ilości 200 szt., zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw podróżny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych, tj. zestawów podróżnych w ilości 8 szt., zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Filcowy notes, torba materiałowa z uchwytem typu market.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych, tj. - filcowych notesów w ilości 150 szt., - toreb materiałowych z uchwytem typu market w ilości 100 szt., zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PenDrive 4 GB, pióro w ozdobnym pudełku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych, tj. - penDrive 4 GB w ilości 100 szt., - piór w ozdobnym pudełku w ilośći 50 szt., zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Portfel damski, portfel męski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych, tj. - portfeli damskich w ilości 20 szt., - portfeli męskich w ilości 20 szt., zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Portfel skórzany męski w eleganckim pudełku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych, tj. portfeli skórzanych męskich w eleganckim pudełku w ilości 75 szt., zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Portfel skórzany damski w eleganckim pudełku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych, tj. portfeli skórzanych damskich w eleganckim pudełku w ilości 75 szt., zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Długopis metalowy z rysikiem do ekranów dotykowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych, tj. długopisów metalowych z rysikiem do ekranów dotykowych w ilości 100 szt., zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pamięć USB w opasce silikonowej, smycz sublimacyjna z łącznikiem, długopis metalowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych, tj. - pamięci USB w opasce silikonowej w ilości 1000 szt., - smyczy sublimacyjnych z łącznikiem w ilości 1000 szt., - długopisów metalowych w ilości 1000 szt., zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Filcowy portfel na dokumenty z zapięciem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych, tj. filcowych portfeli na dokumenty z zapięciem w ilości 150 szt., zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Portfel damski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych, tj. portfeli damskich w ilości 100 szt., zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Składane narzędzie wielofunkcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych, tj. składanych narzędzi wielofunkcyjnych w ilości 100 szt., zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Torebka na prezenty z reniferem, szroniony biały kubek z podwójnymi ściankami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych, tj. - torebek na prezenty z reniferem w ilości 350 szt., - szronionych białych kubków z podwójnymi ściankami w ilości 350 szt., zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Świąteczne czekoladki w kształcie gwiazdek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych, tj. świątecznych czekoladek w kształcie gwiazdek (8 szt.) w ilości 350 opakowań, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.