Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-20
Warszawa: Remont pomieszczeń biurowych wraz z montażem urządzeń do wentylacji dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.
Numer ogłoszenia: 227373 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 32 31 999, fax 0-22 32 31 997.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych wraz z montażem urządzeń do wentylacji dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń biurowych wraz z montażem urządzeń do wentylacji dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (poniżej 211.000,00 Euro).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 29.23.20.00 - Urządzenia wentylacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.52.00.00 - Urządzenia wentylacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze o wartości min. 200.000,00 zł brutto każde; c) posiadają potencjał techniczny, a także dysponują co najmniej dwiema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i każda z tych osób posiada uprawnienia przeprowadzania robót remontowych oraz instalacji urządzeń do wentylacji; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wyszczególnionych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p., Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie (zawierającej treść) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie; b) wymaganych prawem budowlanym dokumenty osób pełniących funkcje kierownika budowy, kierownika robót instalacyjnych - sanitarnych i kierownika robót instalacyjnych - elektrycznych, tj. uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); c) aktualnych dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania prac montażowych w specjalności instalacyjnej w zakresie urządzeń wentylacyjnych i chłodniczych oraz w zakresie czynników freonowych wraz z zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 3. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia do wentylacji odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie (zawierającej treść) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, opisy techniczne i funkcjonalne, instrukcje obsługi oraz kopie certyfikatów lub innych dokumentów potwierdzających zgodność oferowanych urządzeń z wymaganiami specyfikacji. 4. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, których wzory stanowią Załączniki nr 4A i 4B do SIWZ. 5. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia Kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie przedmiaru robót stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ z zachowaniem poniższych zasad: a) wycena ofertowa winna być zgodna z warunkami technicznymi i technologią przyjętą w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; b) dopuszczalna jest zmiana podstawy wyceny przedmiaru robót przy zachowaniu przyjętych ilości przedmiarowych poprzez zastosowanie analiz własnych lub innych niż przyjęte w przedmiarach nakładów rzeczowych z ogólnie dostępnych katalogów (KNR, KNNR itp.); c) koszty jednostkowe powinny uwzględniać koszty dokumentów odbioru i dopuszczenia do eksploatacji urządzeń ciśnieniowych (urządzeń do wentylacji) przez Urząd Dozoru Technicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.mazovia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa, pokój nr 321, III piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Biuro Podawcze Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych ul. Jagiellońska 74, 03 - 301 Warszawa, II piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont części korytarza w ZSCKR w Mieczysławowie"
- "Modernizacja zaplecza kuchennego i jadalni w Domu Dziecka w Dąbrówce"
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- "Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli"
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
więcej: Urządzenia wentylacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.