eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZimowe utrzymanie ulic i chodników w pasach dróg na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w sezonie zimowym 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-25

Warszawa: Zimowe utrzymanie ulic i chodników w pasach dróg na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w sezonie zimowym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 227393 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie ulic i chodników w pasach dróg na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w sezonie zimowym 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zimowego utrzymania ulic (zwanych dalej ulicami, jezdniami lub drogami) i chodników w pasach dróg na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w sezonie zimowym 2012/2013, przy czym: 1.W przypadku ręcznego płużenia śniegu na chodnikach, uszorstnienia chodników poprzez posypanie piaskiem z solą: a.Wykonawca dla zapewnienia prawidłowego przebiegu akcji utrzymania chodników jest zobowiązany do stałej współpracy z koordynatorem operacyjnym zimowego utrzymania dróg krajowych i wojewódzkich w celu rozeznania warunków pogodowych. b.Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Zarządem Oczyszczania Miasta i stosowania się do terminu i dawek podanych do działania w poszczególnych rejonach m.st. Warszawy. c.Wykonawca ma obowiązek powiadomić Urząd Dzielnicy o przystąpieniu do prowadzenia akcji i o zakończeniu akcji, z podaniem godziny i zakresu prac. Powyższe powiadomienia winny być przesłane do Zamawiającego w formie faksu i będą stanowić podstawę do sporządzania formularzy cenowych powykonawczych, o których mowa w §3 ust.6 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. d.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco księgi prac i udostępniania jej do wglądu na żądanie Zamawiającego. e.Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest uczestniczyć w odbiorach prac. 2.W przypadku mechanicznego płużenia śniegu na jezdniach, uszorstnienia jezdni poprzez posypywanie mieszanką solną w ilości 10-30g/m2 w zależności od warunków atmosferycznych: a.Wykonawca dla zapewnienia prawidłowego przebiegu akcji utrzymania przejezdności dróg jest zobowiązany do stałej współpracy z koordynatorem operacyjnym zimowego utrzymania dróg krajowych i wojewódzkich w celu rozeznania warunków pogodowych. b.Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Zarządem Oczyszczania Miasta i stosowania się do terminu i dawek podanych do działania w poszczególnych rejonach m.st. Warszawy. c.Wykonawca ma obowiązek powiadomić Urząd Dzielnicy o przystąpieniu do prowadzenia akcji i o zakończeniu akcji, z podaniem godziny i zakresu prac. Powyższe powiadomienia winny być przesłane do Zamawiającego w formie faksu (wraz z faksem z ZOM-u o dawce i czasie akcji) i będą stanowić podstawę do rozliczeń sporządzania formularzy cenowych powykonawczych, o których mowa w §3 ust.6 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. d.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco księgi prac i udostępniania jej do wglądu na żądanie Zamawiającego. e.Po zakończeniu sezonu zimowego należy usunąć piasek zalegający na jezdniach zgodnie z wykazem przekazanym przez Zamawiającego w terminie późniejszym. f.Wykonawca zobowiązany jest do posypywania ulic mieszanką solną, a do realizacji uszorstnienia jezdni należy przyjmować: chlorek sodu (Na Cl) zwilżony solanką (o stężeniu 20%) w dawce 10,20,30 g/m2 w zależności od dawki określonej przez ZOM w ogłoszonej akcji (w zakresie temperatur do -5 stopni Celsjusza) lub mieszankę chlorku sodu z chlorkiem wapnia (Na Cl + Ca Cl2) w proporcjach 75% i 25% w ujęciu wagowym, zwilżonych solanką (o stężeniu 20%) w dawce 20 lub 30g/m2 w zależności od zjawisk atmosferycznych (z dopuszczalną tolerancją +5 % -3 % zawartości chlorku wapnia w mieszance w zakresie temperatur poniżej -5 stopni Celsjusza), określając wartość średnią dla poszczególnych dawek. g.Jednostki płużące w trakcie płużenia nie mogą zasypywać chodników, przejść dla pieszych i przystanków ZTM płużonym śniegiem lub błotem pośniegowym, a spłużony śnieg w postaci warkocza musi być zgarnięty na bezpiecznik lub chodnik przy krawędzi. h.Prędkość jazdy posypywarek w trakcie akcji nie może przekraczać 30 km/h, przy dopuszczalnej tolerancji 5 km/h. i.Gotowość sprzętu należy zapewnić na dzień składania ofert. j.Wykonawca w celu realizacji zamówienia dysponuje urządzeniami technicznymi, opisanymi w pkt III.3.3) lit. a)-d) Ogłoszenia. k.Wykonawca zobowiązany jest ustanowić: co najmniej 4 osoby posiadające kwalifikacje zawodowe, tj. prawo jazdy w kategorii uprawniejącej do kierowania pojazdami opisanymi w pkt III.3.3) lit. a)-b) Ogłoszenia oraz co najmniej 1 osobę, która ukończyła z wynikiem pozytywnym szkolenie/kurs upoważniające/y ją do obsługi urządzenia opisanego w pkt III.3.3) lit. c) Ogłoszenia. l.Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest uczestniczyć w odbiorach prac. Powyższy opis określa treść załącznika nr 3 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1.Formularz cenowy (zwany dalej formularzem cenowym bądź przedmiarem prac), stanowiący o maksymalnej ilości akcji oraz maksymalnej ilości jednostek prac w okresie realizacji przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 1B do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; 2.Spis ulic do odśnieżania-płużenie - stanowiący załącznik nr 1C do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy; 3.Spis ulic do odśnieżania-sól - stanowiący załącznik nr 1D do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy; 4.Spis ulic do odśnieżania na żądanie - stanowiący załącznik nr 1E do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy; 5.Spis chodników - stanowiący załącznik nr 1F do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy; 6.Wzór umowy - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 złotych 2.Wymagania dotyczące wnoszenia wadium: Wadium wniesione w formach określonych w ppkt od 20.2.2. do 20.2.5 SIWZ - musi zawierać zobowiązanie, zgodne z art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium: 1. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto w odniesieniu do gwarancji wadialnych, zastrzega się, iż z ich treści musi wynikać, że ma ona charakter bezwarunkowy, nieodwołalny, a suma gwarancyjna płatna jest na pierwsze żądanie. 3. Pozostałe wymagania dotyczące wnoszenia wadium określone zostały w pkt 20 SIWZ.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) lub wykonuje2 w ramach jednej umowy - jedną usługę polegającą min. na zimowym oczyszczaniu ulic lub jezdni lub dróg i zimowym oczyszczaniu chodników - świadczonym przez okres co najmniej 3 miesięcy. UWAGA! 1 Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie. 2 W przypadku, gdy Wykonawca wykaże się usługą, która jest w toku realizacji, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli na dzień składania ofert okres świadczenia zimowego oczyszczania ulic lub jezdni lub dróg i zimowego oczyszczania chodników - będzie nie krótszy niż 3 miesiące. 3 Sformułowanie świadczonym przez okres co najmniej 3 miesięcy odnosi się do zimowego oczyszczania ulic lub jezdni lub dróg i zimowego oczyszczania chodników. 4 Przy obliczaniu okresu co najmniej 3 miesięcy należy wziąć pod uwagę brzmienie art. 112 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz.U. z 1964 r., nr 16, poz.93 z późn.zm.), zgodnie z którym Termin oznaczony w miesiącach kończy się z upływem dnia, który datą odpowiada początkowemu dniowi terminu, a gdyby takiego dnia w ostatnim miesiącu nie było - w ostatnim dniu tego miesiąca. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu oraz dokumentach wyszczególnionych w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia oraz dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż dysponuje dopuszczonymi do ruchu urządzeniami technicznymi w ilości co najmniej: a) 4 szt. (w tym 1 zapasową) posypywarek z możliwością regulowania szerokości posypywania i regulacją gęstości posypywania określoną dawką; oraz b) 4 szt. (w tym 1 zapasową) pługów o lemieszu zakończonym końcówką gumową o równych krawędziach i szerokości roboczej pługa min.2,5 m; oraz c) 1 szt. urządzenia do załadunku środków chemicznych; oraz d) 1 szt. urządzenia do wytwarzania solanki (stacje solankowe) i napełniania zbiorników zamontowanych na posypywarkach. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wyszczególnionym w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt III.3.3) lit. a)-d) Ogłoszenia Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy dołączenia do oferty wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług. 2.W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym - innego/ych podmiotu/ów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim/i stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wskazać należy, iż w myśl bieżącej linii orzeczniczej (np. wyrok KIO z dnia 18.05.2010 r., sygn. akt. 786/10, wyrok KIO z 14.07.2010 r., sygn. akt 1333/10, wyrok KIO z dnia 03.09.2010 r., sygn. akt. 1801/10, wyrok KIO z dnia 18.11.2010 r., sygn.akt. 2407/10): Udowodnienie dysponowania wymienionymi w art. 22 ust. 1 pkt 2) - 4) ustawy Prawo zamówień publicznych zasobami może mieć różną postać oraz treść - stosownie do rodzaju tego zasobu, a także stosunku prawnego łączącego wykonawcę z podmiotem udzielającym zasobu jak i charakteru i zakresu porozumienia pomiędzy tymi podmiotami. Udowodnienie to powinno obejmować nie tylko wykazanie faktu udostępnienia niniejszemu Wykonawcy zasobów przez uprawnionego ich dysponenta (podmiot trzeci udzielający odpowiednich zasobów), ale także winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu - wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym, wynikające ze specyfiki tego zasobu. Jeżeli zatem przedmiotem udostępnienia na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych są zasoby takie jak wiedza i doświadczenie wymagane dla realizacji zamówienia, to wskazane zobowiązanie powinno uwzględniać taki właśnie charakter tego zasobu, w tym okoliczność, że nie jest możliwe przeniesienie czy udostępnienie wiedzy lub doświadczenia bez osobistego uczestnictwa podmiotu w realizacji przyszłego zamówienia. Powyższe uczestnictwo, w dowolnej, dozwolonej przez prawo postaci (jako podwykonawca, doradca, czy na innej podstawie) musi jednak zostać wykazane przez Wykonawcę, bowiem nie można przekazać, ani zobowiązać się do udzielenia wiedzy i doświadczenia bez osobistego udziału udzielającego tych zasobów w realizacji zamówienia. W przeciwnym bowiem wypadku, w sytuacji gdy brak w ogóle informacji o zaangażowaniu podmiotu udzielającego doświadczenia w realizacji zamówienia - Zamawiający będzie uprawniony do uznania, że Wykonawca polegający na zasobach innego podmiotu, przedkładający samo tylko zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doświadczenia innego podmiotu bez wskazania uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia, nie udowodnił dysponowania odpowiednim zasobem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie: 1.Maksymalnej ilości akcji na danym terenie, tj. odpowiednio chodnów/jezdni, z zastrzeżeniem iż nie może zostać przekroczona: łączna maksymalna ilość akcji na danym terenie odpowiednio chodnikach/jezdniach w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w roku 2012 i 2013 oraz maksymalna cena ofertowa brutto. 2.Maksymalnej ilości jednostek prac na danym terenie, tj. odpowiednio chodnów/jezdni z zastrzeżeniem iż nie może zostać przekroczona: łączna maksymalna ilość jednostek prac na danym terenie odpowiednio chodnikach/jezdniach w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w roku 2012 i 2013 oraz maksymalna cena ofertowa brutto. 3.Zmiany spisu ulic wprowadzonych np. uchwałą Rady m.st. Warszawy; 4.Zmiany podwykonawcy z powodu zdarzeń, tj. rozwiązanie umowy łączącej go z Wykonawcą, jego likwidacja, nienależyta staranność stwierdzona przez Zamawiającego lub zakresu prac zlecanych w ramach podwykonawstwa. 5.Zmniejszenia wynagrodzenia z tego powodu, że wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub z powodu rezygnacji z wykonania części zamówienia. 6.Zmiany kadry, tj. osób odpowiedzialnych odpowiednio za: nadzór zamówienia ze strony Wykonawcy, nadzór ze strony Zamawiającego, w szczególności z powodu zdarzeń losowych, tj. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy. 7.Zmniejszenia wynagrodzenia z tego powodu, że wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub z powodu rezygnacji z wykonania części zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 333.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 10:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ OCHRONY ŚRODOWISKA, POK. NR 530.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.