eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPrzebudowa przejścia żeglownego dla Mostu Długiego w Szczecinie rzeka Odra Zachodnia km 35,95.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-29

Szczecin: Przebudowa przejścia żeglownego dla Mostu Długiego w Szczecinie rzeka Odra Zachodnia km 35,95.
Numer ogłoszenia: 227402 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186920 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4411200, faks 091 4411300.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa przejścia żeglownego dla Mostu Długiego w Szczecinie rzeka Odra Zachodnia km 35,95..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie kompleksowych robót budowlanych wraz z niezbędnym zakresem dokumentacji projektowej i uzyskaniem postanowień i decyzji dla zadania pn.: Przebudowa przejścia żeglownego dla Mostu Długiego w Szczecinie rzeka Odra Zachodnia km 35,95, na podstawie programu funkcjonalno użytkowego który jest dołączony do SIWZ jako Załącznik A do Opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Prace projektowe wraz z uzyskaniem odpowiednich postanowień i decyzji, oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych do wykonanej dokumentacji 2)Roboty budowlane. 2.Prace projektowe w skład których wchodzą między innymi następujące opracowania: 1)Niezbędne opracowania związane z oceną oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko mające na celu uzyskanie pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (o ile zajdzie taka konieczność). Niezbędne opracowania związane z oceną oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko mające na celu uzyskanie pozwolenia na budowę należy sporządzić z uwzględnieniem wymagań zawartych w ustawie z dnia 03.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. nr 199, poz. 1227 z późn. zm.). Zakres wyżej wymienionych opracowań ma być zgodny z wymaganiami stawianymi dla tego typu dokumentacji oraz z wymaganiami organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu niezbędne opracowania związane z oceną oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, mające na celu uzyskanie pozwolenia na budowę w 2 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - część rysunkową w formacie shp i pdf, a część opisową w formacie pdf i doc. oraz uzyskaną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach - oryginał dokumentu. 2)Mapa sytuacyjno- wysokościowa dla celów projektowych sporządzona w wersji wektorowej wraz z planszetem sondażowym dla zakresu inwestycji. Mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych wraz z planszetem sondażowym należy wykonać w wersji wektorowej. Mapę należy wykonać wraz z wykazem właścicieli działek. Pomiarem należy objąć teren działek, na których będzie realizowane przedsięwzięcie oraz teren działek sąsiednich. Wykonaną mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych (wtórnik) należy zarejestrować w odpowiednim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Opracowanie musi spełnić warunki ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz.U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287). Planszet sondażowy powinien obejmować obszar planowanego przedsięwzięcia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu mapę sytuacyjno- wysokościową dla celów projektowych wraz z planszetem sondażowym w 1 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - część rysunkową w formacie dwg i pdf, a część opisową (karta rejestracyjna) w formacie pdf i doc. 3)Opracowanie wniosku wraz z uzyskaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub uzyskanie wypisu i wyrysu z aktualnego prawomocnego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu dla zakresu inwestycji. Wniosek o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego należy wykonać zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r., Nr 80 poz. 717 z późn. zm.). Zakres wniosku wraz z wymaganymi załącznikami ma być zgodny z wymaganiami organu właściwego do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu wnioski o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (lub wypis i wyrys z aktualnego planu zagospodarowania przestrzennego) w 1 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - część rysunkową w formacie dwg i pdf, a część opisową w formacie pdf i doc. oraz uzyskaną decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w formie papierowej - oryginał dokumentu (lub wypis i wyrys z aktualnego prawomocnego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu zakresu inwestycji w formie papierowej - oryginały dokumentów. 4)Dokumentacja geotechniczna dla zadania lub dokumentacja geologiczno-inżynierska (o ile zajdzie taka konieczność). Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu dokumentację geotechniczną dla zadania lub dokumentację geologiczno-inżynierską w 2 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - część rysunkową w formacie dwg i pdf, a część opisową w formacie pdf i doc. 5)Operat wodnoprawny wraz z uzyskaniem decyzji - pozwolenia wodnoprawnego. Operat wodnoprawny należy wykonać zgodnie z wymogami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145). Zakres opracowania ma być zgodny z wymaganiami stawianymi dla tego typu dokumentacji oraz z wymaganiami organu właściwego do wydania pozwolenia wodnoprawnego. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu operat wodnoprawny w 2 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - część rysunkową w formacie dwg i pdf, a część opisową w formacie pdf i doc. oraz decyzję o udzieleniu pozwolenia wodnoprawnego w formie papierowej - oryginał dokumentu. 6)Projekt budowlany wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Szczegółowy zakres i forma projektu budowlanego powinna przede wszystkim spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). Projekt budowlany powinien być wykonany w oparciu o Program funkcjonalno- użytkowy dla zadania obejmującego wykonanie kompleksowych robót budowlanych wraz z niezbędnym zakresem dokumentacji projektowej pn.: Przebudowa przejścia żeglownego dla Mostu Długiego w Szczecinie rzeka Odra Zachodnia km 35,95. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu Projekt budowlany w 4 egz. w wersji papierowej (w tym 2 egz. będące załącznikiem do decyzji o pozwoleniu na budowę) oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - część rysunkową w formacie dwg i pdf, a część opisową w formacie doc. i pdf oraz decyzję o pozwoleniu na budowę w wersji papierowej - oryginał dokumentu. 7)Projekt wykonawczy będący uszczegółowieniem zatwierdzonego projektu budowlanego. Przedmiotowy projekt musi być wykonany w oparciu o zatwierdzony projekt budowlany, na podstawie którego zostało wydane pozwolenie na budowę oraz musi posiadać uszczegółowienie wymagane dla projektu wykonawczego, to znaczy, że jego zakres i dokładność pozwoli na sporządzenie między innymi przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego oraz realizację robót budowlanych. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu Projekt wykonawczy w 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - część rysunkową w formacie dwg i pdf, a część opisową w formacie doc. i pdf 8)Przedmiar robót. Przedmiar robót należy wykonać zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu Przedmiar robót w 3 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - w formacie ath i pdf. 9)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Specyfikacja powinna się składać z części ogólnej i szczegółowej. Specyfikację należy wykonać zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). STWiOR należy wykonać jako oddzielne opracowanie, w którym należy wydzielić nazewnictwo zgodnie z przyjętą systematyką podziału robót budowlanych. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót należy opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego, wg Wspólnego Słownika Zamówień /CPV/. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w 4 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - w formacie pdf i doc. 10)Przeniesienie autorskich praw majątkowych do dokumentacji. a. Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do opracowań, wchodzących w skład przedmiotu umowy, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631, z późn. zm.), na następujących polach eksploatacji: - utrwalanie, zwielokrotnianie i dokonywanie zmian w opracowaniach oraz w ich kopiach w jakiejkolwiek postaci; - wprowadzania do obrotu oryginału, kopii oraz zmienionej kopii opracowań; - najmu lub użyczania egzemplarzy opracowań; - udostępnianie opracowań do percepcji innym podmiotom; - publicznego udostępniania opracowań w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym. b. Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do opracowań, nastąpi z chwilą ich odbioru przez Zamawiającego. c. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do dokonywania jakichkolwiek zmian w opracowaniach bez zgody ich twórców. d. Zamawiającemu będzie przysługiwało wyłączne prawo zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich dotyczących opracowań. Uwaga: A. Wykonawca ponosi wszystkie koszty administracyjne wynikające z uzyskania postanowień i decyzji, w tym pozwolenia na budowę. B. Dokumentacja musi być opracowana w sposób zgodny z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do ww. ustaw, obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej. C. Zamawiający zastrzega sobie prawo do systematycznego wglądu do opracowań wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia w pkt 2 na każdym etapie realizacji, a w szczególności przed złożeniem wniosków na uzyskanie odrębnych decyzji przed odpowiednimi organami. D. Zamawiający zastrzega sobie termin do 7 dni kalendarzowych na uzgodnienie dostarczonych przez Wykonawcę opracowań wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia w pkt 2. Poszczególne opracowania będą odebrane częściowymi protokołami odbioru i Wykonawca po odbiorze uzyska pełnomocnictwo od Zamawiającego do reprezentowania przed organami administracji w celu uzyskania odpowiednich postanowień i decyzji. E. Dokumentacja w swej treści nie może naruszać art. 29 ust. 1-3 i art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych. Nie może określać technologii robót, materiałów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję. 3. Roboty budowlane, które obejmują między innymi: 1) Roboty rozbiórkowe zgodne z opracowaną dokumentacją i uzyskanymi decyzjami, w tym pozwoleniem na budowę; 2) Roboty budowlane zgodne z opracowaną dokumentacją i uzyskanymi decyzjami, w tym pozwoleniem na budowę 3) Projekt oznakowania nawigacyjnego dla rejonu robót, oraz Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz.1126), które Wykonawca przed przystąpieniem do robót musi wykonać i uzgodnić z Zamawiającym w terminie do 5 dni po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę. 4) Roboty związane z oznakowaniem nawigacyjnym szlaku żeglownego zgodnie z uzgodnionym Projektem oznakowania nawigacyjnego dla rejonu robót. 5) Przygotowanie obiektu do odbioru w tym dokumentów niezbędnych do tego celu (dokumentacja powykonawcza) tzn. między innymi: a. projekt powykonawczy wykonany na bazie projektu budowlanego zatwierdzonego pozwoleniem na budowę oraz wykonanego na jego podstawie projektu wykonawczego; b. inwentaryzację geodezyjną powykonawczą zarejestrowaną w Odpowiednim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej c. raport nurkowy (wykonany przez firmę posiadającą zezwolenie na wykonywanie prac podwodnych na obszarach wód śródlądowych będących w jurysdykcji Dyrektora Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie) potwierdzający czystość dna w promieniu 15,0 m od obiektu oraz w rejonie prowadzonych prac, wykonany po zakończeniu prac d. raport nurkowy (wykonany przez firmę posiadającą zezwolenie na wykonywanie prac podwodnych na obszarach wód śródlądowych będących w jurysdykcji Dyrektora Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie) potwierdzający jakość wykonanej pracy e. raport nurkowy (wykonany przez firmę posiadającą zezwolenie na wykonywanie prac podwodnych na obszarach wód śródlądowych będących w jurysdykcji Dyrektora Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie) określający rzędne wyciętych pali, o ile zajdzie taka potrzeba zgodnie z opracowaną dokumentacją i uzyskanymi decyzjami, w tym pozwoleniem na budowę; f. sondaż głębokości wykonany w rejonie prowadzonych prac tj. w promieniu 15 m od obiektu g. uzyskanie protokołów między innymi takich jak: protokół z zabezpieczenia antykorozyjnego elementów stalowych każdej powłoki malarskiej h. zebranie atestów, aprobat technicznych bądź deklaracji zgodności na zastosowane materiały i karty gwarancyjne i. dziennik budowy j. pozostałe dokumenty wymagane przepisami i związane z wykonanym przedmiotem zamówienia. Uwaga: A. Złom pochodzący z rozbiórki jest własnością Zamawiającego, należy go oddać do punktu skupu w imieniu Zamawiającego. B. Roboty budowlane związane z przebudową przejścia żeglownego dla Mostu Długiego w Szczecinie rzeka Odra Zachodnia km 35,95 będą prowadzone w warunkach czynnego przejścia żeglownego. 4. Termin realizacji zamówienia: do 170 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 1) Termin zakończenia prac projektowych szczegółowo określonych w Opisie przedmiotu zamówienia w pkt 2 - Zamawiający rozumie poprzez termin zakończenia prac projektowych - datę uzyskania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę. Zamawiający wyznacza termin zakończenia prac projektowych do 140 dni od daty podpisania umowy. 2) Termin rozpoczęcia prac budowlanych szczegółowo określonych w Opisie przedmiotu zamówienia w pkt 3: a. Do rozpoczęcia prac budowlanych można przystąpić dopiero po uzyskaniu prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę b. Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych wykona i uzgodni z Zamawiającym w terminie do 5 dni po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę: a) Projekt oznakowania nawigacyjnego dla rejonu robót; b) Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - Dz. U. Nr 120, poz.1126). c. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy w terminie do 4 dni kalendarzowych licząc od dnia dostarczenia przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w ust. 2) i uprawomocnionej decyzji o pozwoleniu na budowę. Załączniki A, B do opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w osobnych plikach zapisanych w formacie PDF pod nazwą Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego ODRA 3 Sp. z o.o., ul. Nadodrzańska 1, 70-034 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1609756,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1845875,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1845875,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2945000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.