eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaZakup sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Oddziału Nefrologii i Oddziału Reumatologiczno-Rehabilitacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-23

Częstochowa: Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Oddziału Nefrologii i Oddziału Reumatologiczno-Rehabilitacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 227419 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny , ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3673753, faks 034 3651756.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: -

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Oddziału Nefrologii i Oddziału Reumatologiczno-Rehabilitacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Oddziału Nefrologii i Oddziału Reumatologiczno-Rehabilitacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie w asortymencie i ilości określonych w Załączniku Nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.51.10-7, 33.11.23.40-3, 39.14.31.12-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Wadium ustala się w wysokości: - dla Pakietu Nr 1 - 5.800,00 zł - dla Pakietu Nr 2 - 2.000,00 zł - dla Pakietu Nr 3 - 1.500,00 zł - dla Pakietu Nr 4 - 250,00 zł - dla Pakietu Nr 5 - 250,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 2 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczy braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty i oświadczenia wymagane przez Zamawiającego: 1)Wypełniony druk OFERTA, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ 2)Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w Rzeczpospolitej Polskiej - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3)Dokumenty dopuszczające oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej: Deklaracja Zgodności, Certyfikat CE, wpis lub (zgłoszenie) do Rejestru Wyrobów Medycznych na podstawie art. 52 lub 54 ustawy o wyrobach medycznych jeżeli dotyczy. 4)Oświadczenie że oferowane urządzenie jest kompletne i będzie po zainstalowaniu gotowe do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 5)Atest Higieniczny na gotowe meble do gabinetu zabiegowego. 6)Wypełnione formularze asortymentowo-cenowe (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ). 7)Wypełnione tabele zawierające parametry techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ). 8)Katalogi (prospekty) w którym został zaznaczony oferowany asortyment (pozycja z kodem). 9)Dowód wpłaty wadium. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewdzki Szpital Specjalistyczny im. NMP 42-200 Czestochowa, ul. Bialska 104-118, Dz. Z. P. pok. 310 a..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Wojewodzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP 42-200 Czestochowa, ul. Bialska 104-1128 Kancelaria Szpitala, pok. 356..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup sprzetu i aparatury medycznej dla potrzeb Oddziau Nefrologii przy ul. Bialskiej 104-118, 42-200 Czestochowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ultrasonograf - szt. 1 Pistol;et do biopsji - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup sprzetu i aparatury medycznej dla potrzeb Oddziau Nefrologii przy ul. Bialskiej 104-118, 42-200 Czestochowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor - szt. 2 Pompa infuzyjna - strzykawkowa - szt. 4 Defibrylator - szt. 1 Elektrokardiograf - szt. 2 System do pomiaru cinienia metod. Holtera - kpl 1 Materac przeciwodlezynowy. 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.51.10-7, 33.11.23.40-3, 39.14.31.12-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakosc - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup sprzetu i aparatury medycznej dla potrzeb Oddzialu Nefrologii przy ul. Bialskiej 104-118 w 42-200 Czestochowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do hemodiafiltracji, ciaglych zabiegow nerkozastepczych i plazmaferezy - szt. 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Digesteron do cystostatykow z wyciagiem dla Oddzialu Reumatologiczno-Rehabilitacyjnego o przy ul. PCK 1, 42-200 Czestochowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Digestorium do cystostatykow z wyciagiem - szt. 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.