To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-29
Pruszcz Gdański: Zakup i dostawa trzech urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim
Numer ogłoszenia: 227455 - 2014; data zamieszczenia: 29.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201251 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa trzech urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: : zakup i dostawa trzech urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim wg. asortymentu określonego w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 6A ,6B i 6C do niniejszej specyfikacji. 2.Zakres przedmiotu zamówienia: Sprzęt zakupiony zostanie w ramach trzech zadań, zgodnie z opisem w załączniku nr 8 - specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia, tj.: Zadanie nr 1 - zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Wydziału Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim. Zadanie nr 2 - zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim. Zadanie nr 3 - zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim. b)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Formularzu cenowym (zał. nr 6A, 6B, 6C do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia (zał. nr 8 do SIWZ). c)Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia spełniały wskazane w SIWZ normy lub były wykonane przez producentów posiadających wdrożony system zarządzania jakością: Dla zadania nr 1, 2 i 3 - urządzenia wielofunkcyjne - Deklaracja zgodności CE lub równoważny, bądź oświadczenia dostawcy, - Energy Star lub równoważny, bądź oświadczenia dostawcy , UWAGA: Zamawiający dopuści oświadczenia Wykonawcy, że sprzęt który będzie dostarczony spełnia wszystkie w/w normy. Wszystkie wymagalne certyfikaty, oświadczenia, świadectwa muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę, za wyjątkiem dokumentów wymaganych w pkt. 4, które mogą być w języku angielskim. Przeglądy okresowe urządzeń, wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.12.30.00 - Maszyny biurowe i przemysłowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Wydziału Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARSO-SERWIS PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ROMAN PROSZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ARSO-SERWIS PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ROMAN PROSZKOWSKI
- ARSO SERWIS Przedsiębiorstwo usługowe Roman Proszkowski, Ul. Domańskiego 7/1, 71-312 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7317,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6704,00
Oferta z najniższą ceną: 6704,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
- Konica Minolta Business Solution Polska sp. z o.o., Ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3950,00
Oferta z najniższą ceną: 3950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RENOPOL Sebastian i Magda Kwiatkowscy, Ul. Grunwaldzka 5/13, 05-825 Grodzisk Maz., kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1300,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1399,00
Oferta z najniższą ceną: 1399,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3290,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Odbieranie odpadów z terenu dwóch cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański i zagospodarowanie tych odpadów - w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w 2025 roku
- Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie województwa pomorskiego w 2025 roku- 4 zadania częściowe
- Ubezpieczenie mienia należącego do Powiatu Gdańskiego oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Powiatu Gdańskiego
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
więcej: Maszyny biurowe i przemysłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.