Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-02
Szczecin: Dostawa kopert do Oddziału ZUS w Szczecinie i podległych Inspektoratów
Numer ogłoszenia: 227498 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie , ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 4596207.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kopert do Oddziału ZUS w Szczecinie i podległych Inspektoratów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kopert do Oddziału ZUS w Szczecinie ul. Matejki 22 i podległych Inspektoratów w Choszcznie, Myśliborzu, Gryficach, Gryfinie, Łobzie, Świnoujściu, Pyrzycach, Stargardzie i ROS Lubin k/ Międzyzdrojów. Zakres rzeczowo - ilościowy określa formularz cenowy stanowiący załącznik do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30 - Koperty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b) złożą wymagane oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ, c) wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się dostawę kopert. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, wykonał należycie przynajmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom będącym przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Każda podana dostawa musi dotyczyć jednego wykonanego kontraktu (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem, wykonanej w całości przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia). Wykazane dostawy bez załączonych referencji, podpisanych przez osoby upoważnione do reprezentacji lub innych dokumentów stwierdzających jednoznacznie należyte wykonanie zamówienia, nie będą przez Zamawiającego uwzględnione..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty, oświadczenia i załączniki: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ, 2) wypełnione załączniki do SIWZ lub przepisane w niezmienionej treści i wypełnione, 3) dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, b) aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzony na załączniku nr 4 do SIWZ, W przypadku składania oferty wspólnej wykaz wykonanych dostaw składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną wykażą, że wymagany warunek spełniają łącznie. b) dokumenty (np. referencje itp.) z których jednoznacznie wynika, że ww. dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków przez Wykonawców na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Szczecinie
ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin
Samodzielny Referat Zamówień Publicznych pok. 220..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Szczecinie ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin Samodzielny Referat Zamówień Publicznych pok. 220..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert odbędzie się w dn. 15.10.2008 r., o godz.10.15 w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie przy ul. Matejki 22 w sali konferencyjnej nr 115 (II p.). Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami są: - w zakresie przedmiotu zamówienia inspektor Referatu Ewidencji i Rozliczeń p. Katarzyna Lipińska tel. (091) 459-69-44, w godz. 8.00 - 15.00, - w zakresie prowadzonego postępowania inspektor ds. zamówień publicznych p. Małgorzata Kojder tel. (091) 459-62-17, w godz. 8.00 - 15.00..
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przeprowadzenie zajęć z doradcą zawodowym dla uczniów szczecińskich szkół zawodowych
- Sukcesywne dostawy pakietów oraz wymazówek do zabezpieczania śladów biologicznych dla jednostek Policji zachodniopomorskiej
- Modernizacja pokoi na parterze w Domu Studenckim nr 3
- Usługa wykonania materiałów promocyjnych.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas imprezy muzycznej pn. "31 Pol´and Rock Festival".
- Świadczenie usług pocztowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.