eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-ZdrójWyposażenie wnętrz poddanych remontowi i przebudowie w ramach zadania Modernizacja południowego skrzydła budynku Stary Dom Zdrojowy w Krynicy-Zdroju wraz z dostosowaniem budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-13

Krynica-Zdrój: Wyposażenie wnętrz poddanych remontowi i przebudowie w ramach zadania Modernizacja południowego skrzydła budynku Stary Dom Zdrojowy w Krynicy-Zdroju wraz z dostosowaniem budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 227560 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. , ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 4712395, faks 018 4715081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukz-uzdrowisko.krynica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie wnętrz poddanych remontowi i przebudowie w ramach zadania Modernizacja południowego skrzydła budynku Stary Dom Zdrojowy w Krynicy-Zdroju wraz z dostosowaniem budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje 6 pakietów asortymentowych, które stanowią odrębne części zamówienia: PAKIET I - Meble - dostawa i montaż PAKIET II - Akcesoria łazienkowe - dostawa i montaż PAKIET III - Pościel, bielizna pościelowa, materace, ręczniki- dostawa PAKIET IV - Dywany i chodniki - dostawa i montaż PAKIET V - Firany, zasłony, karnisze, narzuty - dostawa i montaż PAKIET VI - Sprzęt RTV, aparaty telefoniczne- dostawa i montaż 2. Asortyment, ilości i inne dane techniczne są zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie mebli (nowych), pozostałego wyposażenia i wszystkich elementów wystroju wnętrz do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego; rozładunek, rozpakowanie, montaż oraz ustawienie i wypoziomowanie mebli i wyposażenia we wskazanych pomieszczeniach; usuniecie z terenu Zamawiającego wszelkich materiałów opakowaniowych (kartony, folie itp.) 4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa Załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt umowy.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w okresie trzech lat od udzielenia przedmiotowego zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.00.00-6, 39.15.00.00-8, 44.10.00.00-7, 39.50.00.00-7, 39.53.10.00-3, 32.30.00.00-6, 32.55.00.00-3, 44.11.58.10-0, 39.51.50.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) pakiet nr 1 - 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych), 2) pakiet nr 2 - 1 800,00 zł. (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych), 3) pakiet nr 3 - 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych), 4) pakiet nr 4 - 600,00 zł. (słownie: sześćset złotych), 5) pakiet nr 5 - 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych), 6) pakiet nr 6 - 1 400,00 zł. (słownie: tysiąc czterysta złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Art. 22 ust. 1 ustawy oraz w pkt. IV SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że zrealizował lub realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z należytą starannością min. 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem złożonej przez Wykonawcę ofercie na każdy pakiet, o wartości (każda z tych dostaw): - (3 dostawy) dla pakietu nr 1 co najmniej 250 000,00 zł. brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) każdy , - (3 dostawy) dla pakietu nr 2 co najmniej 50 000,00 zł. brutto(słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) każdy, - (3 dostawy) dla pakietu nr 3 co najmniej 50 000,00 zł. brutto (słownie: pięćdziesiąt złotych) każdy, - (3 dostawy) dla pakietu nr 4 co najmniej 20 000,00 zł. brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) każdy, - (3 dostawy) dla pakietu nr 5 co najmniej 50 000,00 zł. brutto (słownie: pięćdziesiąt złotych) każdy, - (3 dostawy) dla pakietu nr 6 co najmniej 40 000,00 zł. brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) każdy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W/w dowodem jest poświadczenie, przy czym w przypadku nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Wykonawca może w miejsce poświadczenia przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw (na przykład referencje)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłoży jedynie świadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na następujących warunkach: 1) rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w razie opóźnień w realizacji przedmiotu umowy oraz nie dotrzymania terminów dostarczenia przedmiotu umowy wolnego od wad, a także w innych przypadkach nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wykonawcy w zakresie zmiany urzędowej podatku, w tym podatku od towarów i usług (VAT) oraz stawek celnych od towarów i usług VAT, gdy zmiany te nie były ogłoszone w dzienniku ustaw w dniu składania ofert przetargowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-krynica-zegiestow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. adres: ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. adres: ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica-Zdrój sekretariat pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną - adres: e-mail: sekretariat@kryniczanka.pl. lub faksową - nr faksu: 18 471 50 81. 2.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - Meble - dostawa i montaż.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis i ilość materiałów zawiera tabela - załącznik nr 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.00.00-6, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - Akcesoria łazienkowe - dostawa i montaż.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis i ilość materiałów zawiera tabela - załącznik nr 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - Pościel, bielizna pościelowa, materace, ręczniki- dostawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis i ilość materiałów zawiera tabela - załącznik nr 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV - Dywany i chodniki - dostawa i montaż.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis i ilość materiałów zawiera tabela - załącznik nr 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.53.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V - Firany, zasłony, karnisze, narzuty - dostawa i montaż.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis i ilość materiałów zawiera tabela - załącznik nr 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.58.10-0, 39.51.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI - Sprzęt RTV, aparaty telefoniczne- dostawa i montaż.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis i ilość materiałów zawiera tabela - załącznik nr 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6, 32.55.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.