Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-02
Radzymin: Zakup i dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku 2011r
Numer ogłoszenia: 227568 - 2011; data zamieszczenia: 02.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 022 7865037, faks 022 7865037.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-radzymin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku 2011r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy 1.Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych typ IS 5 000 szt. 2.Przyrząd do przetaczania krwi typ TS 300 szt 3.Przedłużacz do pompy Infuł. KZ-11 jałowy, niepiroge. nietoksycz. 200 szt 4.Worki do moczu 2000 ml nie sterylne 1500 szt 5.Szpatułki drewniane 20 000 szt 6. Veuflon 0,8 2500 szt 7. Veuflon 1.3 10 000 szt 8.Venflon 1,1 20 000 szt 9.Veuflon 1,8 50 szt 10.Ostrze chirurgiczne 21 300 szt 11.Ostrze chirurgiczne 23 1000 szt 14.Ostrze chirurgiczne 11 1000 szt 15.Prześcieradła papierowe Rolk szer. 50 cm. 300 rolek 16.Wziernik ginekologicz. Średni Nr M 2000 szt 17.Pojemnik na zużyte igły 1 L 4000 szt 18.Żel do USG 500g 200 19.Szkiełka do cyt. 1000 szt 20.Pojemnik na zużyte igły 0,7 L 500 szt. 21.Wzierniki ginekologiczne Nr S 1500 szt 21.Wzierniki ginekologiczne Nr L 500 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy 1. Strzykawka Luer 20 ml. plastik 13 000 szt 2. Strzykawka Luer 5 ml. plastki 14 000 szt 3. Strzykawka Luer 10 ml. plastyki 15 000 szt 4. Strzykawka Luer 2 ml. plastyki 10 000 szt 5. Strzykawki do pompy infuzyjnej 20ml. 250 szt 6. Strzykawka do pompy infuzyjnej 50 ml 120 szt. 7. Rurka ustno-gardłowa Nr 2 60 szt 8. Mini - spike 500 szt 9. Cewnik do podawania tlenu przez nos 400 szt 10. Żel ścierny do EKG 10 szt 11. Żel do EKG 50 szt 12. Aparaty do pompy objętościowej MEDIMA Lines S dl. 270 cm. 150 szt. 13. Elektrody do EKG jednorazowe Sorimex 10 000 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy 1. Cewnik Foley dwudrożny silikonowane.Nr16 200 szt 2. Cewnik Foley dwudrożny silikonowane.Nr18 200 szt 3. Cewnik Foley dwudrożny silikonowane. Nr20 200 szt 4. Cewnik Foley dwudrożny silikonowane.Nr22 200 szt 5. Cewnik Foley dwudrożny silikonowane. Nr24 50 szt 6. Cewnik Tiemana Nr 14 10 szt 7. Cewnik Tiemana Nr 16 10 szt 8. Cewnik Tiemana Nr 18 10 szt 9. Cewnik Tienana Nr 20 10 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy 1. Igła luer 0,60 x 25 23 20 000 szt 2. Igła luer 0,50x25 25 GA 30 000 szt 3. Igła luer 0,70 x 30 22G x1 1/4 10 000 szt 4. Igła luer 0,80 x 40 21G x 1 1/4 20 000 szt 5. Igła luer 0,90 x 40 20G x 11/4 20 000 szt 6. Igła luer 1,1 x 40 19G x 11/4 20 000 szt 7. Igła luer 1,2 x 40 18G x 11/4 20 000 szt 8. Igła luera 0,45 x 23 1000 szt 9. Igła luera 0,45 x 13 1000 szt 10. Igły PENOFINE 0,33x12,7 1000 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy 1. Amifil nici chirurgiczne 0/0 w op. 10 szt. 10 op. 2. Amifil nici chirurgiczne 0/1 w op. 10 szt 10 op. 3. Amifil nici chirurgiczne 2/0 w op. 10 szt. 10 op. 4. Amifil nici chirurgiczne 3/0 w op. 10 szt. 50 op. 5. Amifil nici chirurgiczne 4/0 w op. 10 szt. 30 op. 6. Safil nici chirurgiczne podskórne 1/0 w op. 10 szt. 10 op. 7. Safil nici chirurgiczne podskórne 2/0 w op. 10 szt 10 op. 8. Safil nici chirurgiczne podskórne 3/0 w op. 10 szt. 30 op. 9. Safil nici chirurgiczne podskórne 4/0 10 szt w op. 20 op. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy 1. Rękawice latex beztalkowe z witaminą E rozmiar S 80 000 szt 2. Rękawice latex beztalkowe z witaminą E rozmiar L 10 000 szt 3. Rękawice latex beztalkowe z witaminą E rozmiar M 50 000 szt 4. Rękawice winilowe S 5 000 szt 5. Rękawice winilowe M 5 000 szt 6. Rękawice chirurg. stery. 7,5 1 500 szt 7. Rękawice chirurg. stery. 8,5 200 szt 8. Rękawice pudrowe S 2 000 szt 9. Rękawice chirurgicz. ster. Nr 7 1 500 szt. 10. Rękawice chirurgicz. ster. Nr 6 1 500 szt. 11. Rękawice NITRYLOWE Nr S 50 000 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy 1. Opaska dziana 4 x 10 4 000 szt 2. Opaska dziana 4 x 15 4 000 szt 3. Opaska dziana 4 x 5 2 000 szt 4. Opaska elastyczna 4 x 10 200 szt 5. Opaska elastyczna 4 x 15 200 szt 7. Gaza sterylna 1 x 1 m 150 szt 8. Gaza opatrunkowa sterylna 1 x 1/2 m2 200 szt 9. Wata opatrunkowa 0,5 kg 50 kg 10. Lignina płaty 150 kg 11. Plastovis 5m x 2,5 cm 200 szt. 12. Plastopore 5m x 2,5 cm 500 szt. 13. Plaster Polovis 5 m x 50 mm 150 szt. 14. Plaster Plastofix 10 cm x 10 mb. 25 szt. 15. Plaster Fixopore 1 m x 6 cm 10 op 16. Opaski gipsowe 3x 120 mm 10 szt 17. Plaser omnifix E 10 cm x 10 mb. 30 szt 18. Plaster Omnifix C 15 cm x 10 mb. 10 szt. 19. Opaska gipsowa 3x 140 mm 10 szt 20. Kompres bawełniany nie jałowy 7x7 cm 100 szt. w op. 1 000 op. 21. Kompres bawełniany niejałowy 10 x 10 cm 100 szt. w po. 1 000 op. 22. Kompres bawełniany niejałowy 5x5 cm 100 szt. w op. 1 000 op. 23. Canula Plast 8x 6 cm 5000 szt. 24. Gaza sterylna 1x1/4 m 200 szt. 25. Codofix Nr 4 ( siatka zabezpieczająca) 50 op. 26. Codofix Nr 5 ( siatka zabezpieczająca) 20 op. 27. Codofix Nr 14 ( siatka zabezpieczająca) 5 op. 28. Codofix nr 10 ( siatka zabezpieczająca) 5 op. 29. Codofix nr 8 ( siatka zabezpieczająca) 5 op. 30. Codofix nr 6 ( siatka zabezpieczająca) 5 op..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.10-6, 33.14.12.00-2, 33.14.12.00-9, 33.14.00.00-3, 33.14.11.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-radzymin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie
Konstytucji 3 Maja 17
05-250 Radzymin
Pokój nr 214 II piętro budynek Przychodnia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2011 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie Konstytucji 3 Maja 17 05-250 Radzymin Pokój nr 214 II piętro budynek Przychodni.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 08.09.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały medyczne i sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych typ IS 5 000 szt. 2.Przyrząd do przetaczania krwi typ TS 300 szt 3.Przedłużacz do pompy Infuł. KZ-11 jałowy, niepiroge. nietoksycz. 200 szt 4.Worki do moczu 2000 ml nie sterylne 1500 szt 5.Szpatułki drewniane 20 000 szt 6. Veuflon 0,8 2500 szt 7. Veuflon 1.3 10 000 szt 8.Venflon 1,1 20 000 szt 9.Veuflon 1,8 50 szt 10.Ostrze chirurgiczne 21 300 szt 11.Ostrze chirurgiczne 23 1000 szt 14.Ostrze chirurgiczne 11 1000 szt 15.Prześcieradła papierowe Rolk szer. 50 cm. 300 rolek 16.Wziernik ginekologicz. Średni Nr M 2000 szt 17.Pojemnik na zużyte igły 1 L 4000 szt 18.Żel do USG 500g 200 19.Szkiełka do cyt. 1000 szt 20.Pojemnik na zużyte igły 0,7 L 500 szt. 21.Wzierniki ginekologiczne Nr S 1500 szt 21.Wzierniki ginekologiczne Nr L 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały medyczne i sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Strzykawka Luer 20 ml. plastik 13 000 szt 2. Strzykawka Luer 5 ml. plastki 14 000 szt 3. Strzykawka Luer 10 ml. plastyki 15 000 szt 4. Strzykawka Luer 2 ml. plastyki 10 000 szt 5. Strzykawki do pompy infuzyjnej 20ml. 250 szt 6. Strzykawka do pompy infuzyjnej 50 ml 120 szt. 7. Rurka ustno-gardłowa Nr 2 60 szt 8. Mini - spike 500 szt 9. Cewnik do podawania tlenu przez nos 400 szt 10. Żel ścierny do EKG 10 szt 11. Żel do EKG 50 szt 12. Aparaty do pompy objętościowej MEDIMA Lines S dl. 270 cm. 150 szt. 13. Elektrody do EKG jednorazowe Sorimex 10 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzęt jednorazowego użytku cewniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik Foley dwudrożny silikonowane.Nr16 200 szt 2. Cewnik Foley dwudrożny silikonowane.Nr18 200 szt 3. Cewnik Foley dwudrożny silikonowane. Nr20 200 szt 4. Cewnik Foley dwudrożny silikonowane.Nr22 200 szt 5. Cewnik Foley dwudrożny silikonowane. Nr24 50 szt 6. Cewnik Tiemana Nr 14 10 szt 7. Cewnik Tiemana Nr 16 10 szt 8. Cewnik Tiemana Nr 18 10 szt 9. Cewnik Tienana Nr 20 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzęt jednorazowego użytku igły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igła luer 0,60 x 25 23 20 000 szt 2. Igła luer 0,50x25 25 GA 30 000 szt 3. Igła luer 0,70 x 30 22G x1 1/4 10 000 szt 4. Igła luer 0,80 x 40 21G x 1 1/4 20 000 szt 5. Igła luer 0,90 x 40 20G x 11/4 20 000 szt 6. Igła luer 1,1 x 40 19G x 11/4 20 000 szt 7. Igła luer 1,2 x 40 18G x 11/4 20 000 szt 8. Igła luera 0,45 x 23 1000 szt 9. Igła luera 0,45 x 13 1000 szt 10. Igły PENOFINE 0,33x12,7 1000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: materiały i sprzęt jednorazowego użytku nici.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Amifil nici chirurgiczne 0/0 w op. 10 szt. 10 op. 2. Amifil nici chirurgiczne 0/1 w op. 10 szt 10 op. 3. Amifil nici chirurgiczne 2/0 w op. 10 szt. 10 op. 4. Amifil nici chirurgiczne 3/0 w op. 10 szt. 50 op. 5. Amifil nici chirurgiczne 4/0 w op. 10 szt. 30 op. 6. Safil nici chirurgiczne podskórne 1/0 w op. 10 szt. 10 op. 7. Safil nici chirurgiczne podskórne 2/0 w op. 10 szt 10 op. 8. Safil nici chirurgiczne podskórne 3/0 w op. 10 szt. 30 op. 9. Safil nici chirurgiczne podskórne 4/0 10 szt w op. 20 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: materiały i sprzęt jednorazowego użytku rękawice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice latex beztalkowe z witaminą E rozmiar S 80 000 szt 2. Rękawice latex beztalkowe z witaminą E rozmiar L 10 000 szt 3. Rękawice latex beztalkowe z witaminą E rozmiar M 50 000 szt 4. Rękawice winilowe S 5 000 szt 5. Rękawice winilowe M 5 000 szt 6. Rękawice chirurg. stery. 7,5 1 500 szt 7. Rękawice chirurg. stery. 8,5 200 szt 8. Rękawice pudrowe S 2 000 szt 9. Rękawice chirurgicz. ster. Nr 7 1 500 szt. 10. Rękawice chirurgicz. ster. Nr 6 1 500 szt. 11. Rękawice NITRYLOWE Nr S 50 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: materiały opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opaska dziana 4 x 10 4 000 szt 2. Opaska dziana 4 x 15 4 000 szt 3. Opaska dziana 4 x 5 2 000 szt 4. Opaska elastyczna 4 x 10 200 szt 5. Opaska elastyczna 4 x 15 200 szt 7. Gaza sterylna 1 x 1 m 150 szt 8. Gaza opatrunkowa sterylna 1 x 1/2 m2 200 szt 9. Wata opatrunkowa 0,5 kg 50 kg 10. Lignina płaty 150 kg 11. Plastovis 5m x 2,5 cm 200 szt. 12. Plastopore 5m x 2,5 cm 500 szt. 13. Plaster Polovis 5 m x 50 mm 150 szt. 14. Plaster Plastofix 10 cm x 10 mb. 25 szt. 15. Plaster Fixopore 1 m x 6 cm 10 op 16. Opaski gipsowe 3x 120 mm 10 szt 17. Plaser omnifix E 10 cm x 10 mb. 30 szt 18. Plaster Omnifix C 15 cm x 10 mb. 10 szt. 19. Opaska gipsowa 3x 140 mm 10 szt 20. Kompres bawełniany nie jałowy 7x7 cm 100 szt. w op. 1 000 op. 21. Kompres bawełniany niejałowy 10 x 10 cm 100 szt. w po. 1 000 op. 22. Kompres bawełniany niejałowy 5x5 cm 100 szt. w op. 1 000 op. 23. Canula Plast 8x 6 cm 5000 szt. 24. Gaza sterylna 1x1/4 m 200 szt. 25. Codofix Nr 4 ( siatka zabezpieczająca) 50 op. 26. Codofix Nr 5 ( siatka zabezpieczająca) 20 op. 27. Codofix Nr 14 ( siatka zabezpieczająca) 5 op. 28. Codofix nr 10 ( siatka zabezpieczająca) 5 op. 29. Codofix nr 8 ( siatka zabezpieczająca) 5 op. 30. Codofix nr 6 ( siatka zabezpieczająca) 5 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI RADZYMIN
- Kompleksowa modernizacja sal dydaktycznych oraz korytarza w Przedszkolu Nr 1 w Radzyminie
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Radzymin oraz Strategii Rozwoju Gminy Radzymin 2050+
- Budowa ul. Patriotów w Radzyminie.
więcej: przetargi RADZYMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii
- Dostawa sprzętu medycznego
- Sukcesywna dostawa membran oraz urządzenia do nanozłamań dla Bloku Operacyjnego SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- Zakup zestawów, roztworów, igieł do pobierania osocza metodą plazmaferezy do posiadanych separatorów według trzech zadań
- Dostawa endoprotezy jednoprzedziałowej anatomicznej stawu kolanowego oraz implantów do chirurgii ręki.
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.