To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-08
Wydminy: Odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej nr 136019N w miejscowości Mazuchówka w km 1+110.
Numer ogłoszenia: 227594 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199026 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wydminach, ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4210019, 4210083, faks 087 4210019.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej nr 136019N w miejscowości Mazuchówka w km 1+110..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej nr 136019N w miejscowości Mazuchówka w km 1+110, w następującym zakresie: ISTNIEJĄCY OBIEKT MOSTOWY I JEGO OTOCZENIE Opis konstrukcji istniejącego mostu Istniejący obiekt jest mostem jednoprzęsłowym o konstrukcji ramowej. Górny rygiel stanowi płyta żelbetowa o parabolicznej powierzchni górnej, oparta na ścianach z kamienia na spoiwie cementowym. Ściany opierają się na betonowym fundamencie płytowym, posadowionym bezpośrednio. Konstrukcja ramowa mostu jest z obu stron zakończona wysokimi ścianami czołowymi wykonanymi także z kamienia na spoiwie cementowym. Dla zapewnienia stateczności obie ściany zostały spięte ze sobą pięcioma ściągami stalowymi. Pomiędzy ścianami czołowymi jest wykonana zasypka gruntowa. Obiekt jest położony w lokalnie najniższym punkcie drogi, która zarówno na obiekcie jak i na dojazdach do obiektu posiada nawierzchnię gruntową. Ruch na obiekcie jest zabezpieczony balustradami wykonanymi z rur stalowych, zamocowanych w betonowych oczepach ścian czołowych. W celu zabezpieczenia istniejącej konstrukcji przed podmywaniem przez wody spływające z terenów wyżej położonych, wykonano prowizoryczne odwodnienie w postaci studzienki ściekowej O600 z żeliwną kratką wpustową, od której odchodzi kolektor z rur PEHD średnicy O200, odprowadzający zebrane wody bezpośrednio do koryta rzeki. Opis istniejącego koryta rzeki W obrębie odbudowywanego mostu koryto rzeki Struga Wydminy nie jest umocnione, za to jest czyste, odchwaszczone, regularne i prostolinijne. Koryto przebiega w głębokim na około 4,0m wąwozie. W obrębie mostu koryto rzeki, w poziome napełnienia wodą, ma szerokość od 3,5m do 4,0m. Z kolei cały wąwóz ma szerokość około 30m od strony zachodniej oraz około 17,0m od strony wschodniej. Podstawowe parametry geometryczne istniejącego obiektu rozpiętość teoretyczna mostu: 2,40m, światło poziome: 1,90m, światło pionowe: 1,81m, długość całkowita obiektu: 19,00m, długość konstrukcji nośnej: 2,90m, szerokość całkowita obiektu: 5,39m, szer. w świetle ścian czołowych: 4,25m, szer. w świetle balustrad: 4,76m, kąt skrzyżowania z korytem rzeki: 90,0st Urządzenia uzbrojenia terenu Bezpośrednio na terenie planowanej inwestycji nie występują żadne urządzenia obce, mogące kolidować z rozbiórką istniejącego i budową nowego mostu. Po stronie wschodniej istniejącego mostu, w odległości około 7,0m od jego krawędzi przebiega kolektor kanalizacji sanitarnej średnicy śr90. Kolektor ten nie będzie kolidował z planowaną inwestycją. Przewidywane zmiany w istniejącym zagospodarowaniu terenu Projekt nie przewiduje zmian w istniejącym zagospodarowaniu terenu. Przebieg drogi oraz usytuowanie konstrukcji mostu po odbudowie pozostanie w granicach bez większych zmian sytuacyjnych, w obrębie istniejącego pasa drogowego oraz pasa rzeki Struga Wydminy. Zmiany dotyczą głównie rodzaju i wielkości światła mostu pod drogą, oraz szerokości samej drogi na obiekcie, które to ulegną zwiększeniu. Zostanie także zmieniony kąt skrzyżowania drogi nad mostem z osią rzeki, tak aby usprawnić przejazd przez rzekę, który w obecnej formie wymaga ostrych łuków przed i za obiektem. Zakres przewidywanych zmian pokazano na rysunkach koncepcyjnych nowego mostu PROJEKTOWANY OBIEKT MOSTOWY Informacje ogólne Obiekt zaprojektowano tak aby spełnione zostały wymagania wynikające z rozporządzeń Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. nr 63 poz. 735 z późniejszymi zmianami), oraz w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. nr 63 poz. 735 z późniejszymi zmianami). Nowa konstrukcja mostu zostanie zaprojektowana na klasę obciążenia B wg PN-85/S-10030 Obiekty mostowe. Obciążenia. Ciężar pojedynczego pojazdu dopuszczonego do ruchu zgodnie z projektem wynosi 400kN (masa 40 ton). Zaprojektowano obiekt o konstrukcji niosącej z blach falistych skręcanych na śruby, kształt przekroju poprzecznego: wycinek koła o promieniu R=1,75m, wymiary przekroju poprzecznego: wysokość 1,64m, szerokość 3,50m. Projektowany obiekt zostanie posadowiony na żelbetowej ławie fundamentowej z betonu klasy B30. Fundamenty konstrukcji z blach falistych zostaną wzmocnione dwoma rzędami pali drewnianych o średnicy śr150 i długości L=3,5m. Konstrukcja blachy zostanie zakończona na wlocie i wylocie ścianą czołową (zwieńczoną gzymsem) z betonu klasy B30. Skarpa nasypu drogowego, znajdująca się bezpośrednio nad konstrukcją z blachy zostanie umocniona kamieniem naturalnym na podsypce cementowo-piaskowej. Do umocnienia skarp można zastosować kamień z rozbiórki istniejącego mostu po wcześniejszym jego oczyszczeniu, doprowadzeniu do zgodności z Dokumentacją Rysunkową i SST oraz po zaakceptowaniu przez Inspektora Nadzoru. Kąt skrzyżowania projektowanego obiektu z osią drogi będzie wynosił 83st. Szerokość pasów jezdni na drodze będzie wynosiła 2x2,50m, zaprojektowano także obustronną opaskę szerokości 0,50m. Ruch na mości będzie zabezpieczony stalową barierą ochronną z zamocowaną na niej poręczą. Skarpy w okolicach projektowanego obiektu zostaną zahumusowane i obsiane trawą, a koryto cieku w obrębie projektowanego mostu zostaną zabezpieczone przed rozmywaniem narzutem kamiennym. Zaprojektowano reprofilację oraz umocnienie koryta cieku na długości około 15,6m, tak aby zachować obecne wymiary koryta w obrębie mostu. Istniejący obiekt znajdujący się obecnie nad rzeką zostanie w całości rozebrany. Na czas robót droga w obrębie nowego mostu zostanie zamknięta. Przewiduje się wykonywanie robót przy zastosowaniu odjazdu nowymi drogami. Wykonawca robót uzgodni i wprowadzi tymczasową organizację robót na koszt własny. Podstawowe dane techniczne projektowanego obiektu Szerokość jezdni na obiekcie: 2x2,50 m Szerokość opasek: 2x0,50m Typ blachy: konstrukcja z blach falistych skręcanych na śruby, kształt przekroju poprzecznego: wycinek koła o promieniu R=1,75m, wymiary przekroju poprzecznego: H=1,64m, B=3,50m Długość blachy przy podparciu: 10,58 m Szerokość w świetle pomiędzy ławami: 3,143 m Światło poziome: 3,143 m Maksymalne światło pionowe: 2,583 m Rzędna niwelety drogi nad obiektem : 135,393 m n.p.m Rzędna koryta pod obiektem : 130,03 m n.p.m Materiał konstrukcji niosącej: blacha falista, stal karbowana gr. min 3,00mm, fałdowanie 200x55mm, cynkowana na gorąco o grubości min. 70?m oraz pokryta dodatkową powłoką w postaci farby epoksydowej gr. 200?m Klasa obciążenia: klasa B wg PN-85/S-10030 Kąt skrzyżowania z korytem rzeki: 83,0st Sytuacja w planie: obiekt położony na prostym odcinku drogi Planowany zakres robót Zakres robót związanych z planowaną przebudową obiektu oraz proponowana kolejność ich wykonania: Wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, Demontaż istniejącej balustrady stalowej, Odkopanie i rozbiórka ścian czołowych, Odkopanie i rozbiórka stropu betonowego, Odkopanie i rozbiórka ścian bocznych, Odkopanie i rozbiórka płyty dennej, Usunięcie istniejącej zasypki mostu na odkład, Wbicie tymczasowej ścianki szczelnej z grodzic, Wykopy w skarpach koryta rzeki pod nowe ściany czołowe, Wykopy pod ławy fundamentowe, Pogłębienie i poszerzenie koryta rzeki pod umocnienie dna, Wbicie pali drewnianych O150 i dł. 3,5m, Wykonanie ław fundamentowych konstrukcji blachy oraz ścian czołowych, Montaż konstrukcji z blach falistych skręcanych na śruby, kształt przekroju poprzecznego: wycinek koła o promieniu R=1,75m, wymiary przekroju poprzecznego: wysokość 1,64m, szerokość 3,50m, zabezpieczenie antykorozyjne: cynkowanie ogniowe gr. 70?m oraz powłoka z farby epoksydowej gr. 200?m, Wykonanie żelbetowych ścian czołowych, Wykonanie zasypki konstrukcji z blach falistych łącznie z wykonaniem jej odwodnienia, Wykonanie górnych warstw nasypu drogowego, Ułożenie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, Ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, Ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, Wbicie barier stalowych, Montaż poręczy na barierach, Reprofilacja i umocnienie narzutem kamiennym koryta rzeki w obrębie mostu, Wbicie na końcach projektowanego umocnienia koryta rzeki palisady z kołków faszynowych średnicy O7-9cm i długości 1,0m, Umocnieni skarp nasypu drogowego kamieniem naturalnym na podsypce cem.-piask. z wypełnieniem spoin zaprawą, Umocnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie, Wykonanie ścieków skarpowych, Reprofilacja skarp przy ścianach czołowych, Humusowanie i obsianie trawą skarp koryta rzeki oraz skarp nasypu drogowego, Zabezpieczenie powierzchniowe odsłoniętych powierzchni betonowych powłoką o minimalnej zdolności pokrywania zarysowań, Prace porządkowe, Usunięcie tymczasowej organizacji ruchu i przywrócenie pierwotnej. Warunki geotechniczne W obrębie projektowanego mostu wykonano 2 odwierty geotechniczne o głębokości 12,0m oraz 10,0m w obrębie koryta rzeki po obu stronach istniejącego obiektu. W obu otworach stwierdzono występowanie wody gruntowej do poziomu odpowiadającego mniej więcej poziomowi lustra wody w rzece. W obu otworach, poniżej poziomu posadowienia, stwierdzono występowanie piasku drobnego o wskaźniku zagęszczenia ID=0,45. Powyżej poziomu posadowienia, na poziomie dna koryta rzeki, występują torfy oraz pyły w stanie twardoplastycznym o IL=0,2. Powyżej poziomu lustra wody występują niekontrolowane nasypy z gruntów sypkich budowlane (w obrębie pasa drogi) oraz torfy u namuły rzeczne (w obrębie skarp koryta rzeki). Opis konstrukcji projektowanego mostu Konstrukcje nośną nowego obiektu zaprojektowano jako konstrukcję gruntowo-powłokową z blach falistych skręcanych na śruby, kształt przekroju poprzecznego: wycinek koła o promieniu R=1,75m, wymiary przekroju poprzecznego: H=1,64m, B=3,50m, ocynkowanych. Minimalna grubość blachy 3,00mm, fałdowanie 200x55mm. Konstrukcja blachy zostanie ścięta prostopadle i zakończona żelbetowymi ściankami oporowymi, wykonanymi z betonu B30. Konstrukcję z blachy należy wykonać w skosie 83°, odpowiadającemu kątowi skrzyżowania osi rzeki z osią drogi. W celu lepszego zespolenia blachy ze ściankami czołowymi, należy na końcach konstrukcji stalowej mostu należy przykręcić kotwy stalowe średnicy O16, do zespolenia z betonem ścian czołowych. Montaż konstrukcji z blachy falistej musi przebiegać ściśle według instrukcji montażu producenta blachy. Konstrukcję po zmontowaniu (przed zasypaniem) należy sprawdzić zgodnie z wymogami podanymi przez producenta, tzn. kształt i momenty dokręcenia śrub (kluczem dynamometrycznym) Śruby należy dokręcić zakrętkami mechanicznymi do mementu obrotowego podanego przez producenta. Grunt zasypowy wokół przepustu (warstwa grubości około 20cm od powierzchni zewnętrznej) należy wykonać z zasypki gruntowej o wskaźniku zagęszczenia wg. próby Proctora Id=0,95. Konstrukcję mostu należy zasypywać tylko gruntem sypkim o wskaźniku zagęszczenia wg. próby Proctora Id=0,98, warstwami poziomymi o grubości 20 do 30cm, symetrycznie po obu stronach blachy. W bezpośrednim otoczeniu blachy (na szerokości ok. 1,0m) zagęszczenie należy prowadzić ręcznie, przy użyciu wibratorów płytowych. Należy stosować grunt według specyfikacji technicznej. Na wysokości 20cm nad blachą zostanie ułożona geowłóknina polipropylenowa o masie powierzchniowej min. 500g/m2 w 2 warstwach geomembrany kubełkowej HDPE o grubości min 1mm. Konstrukcja drogi nad obiektem nie jest w żadnym stopniu połączona z blachą, będzie ułożona na zasypce gruntowej projektowanego obiektu. Posadowienie Ze względu na występowanie w poziomie posadowienia średnio-zagęszczonych piasków drobnych (ID=0,45), które są mało podatne na rozmywanie, zaprojektowano posadowienie w postaci szerokich ław fundamentowych, wzmocnionych dwoma rzędami wbijanych pali drewnianych o średnicy O150mm i długości L=3,5m.. Na gruncie wyrównanym 20cm warstwą poduszki betonowej z betonu klasy B15 zaprojektowano ławę fundamentową żelbetową stanowiącą podparcie dla konstrukcji blachy falistej. Ławy fundamentowe zaprojektowano z betonu B30 zbrojonego stalą BSt 500S. Ławy fundamentowe proponuje się wykonać przy jednostronnym (od strony rzeki) zabezpieczeniu grodzicami stalowymi dł. około 4,0m. Przewiduje się zabicie ścianek szczelny wzdłuż ław fundamentowych blachy falistej oraz wzdłuż ław ścian oporowych, od ich zewnętrznej strony. Po stronie wewnętrznej, od strony zasypki, proponuje się wykonać wykop i odwadniać go poprzez ciągłe wypompowywanie wody. W celu przeciwdziałania przesunięciu się ław do środka w wyniku parcia gruntu, zaprojektowano dwie rozpory fundamentowe z betonu klasy B30 zbrojonego stalą BSt 500S. Rozpory należy włożyć między ławy po wykonaniu zasypki gruntowej do poziomu spodu konstrukcji z blach falistych i przed rozpoczęciem wykonywania zasypki blachy falistej. Wybór metody wykonania ław fundamentowych pozostawia się wykonawcy. Ściany czołowe Ściany czołowe zaprojektowano z betonu klasy B30 zbrojonego stalą BSt 500S. Proponuje się wykonanie ścian dwuetapowo - granicę pomiędzy I i II etapem betonowania ścian proponuje się na wysokości mocowania konstrukcji z blach falistych do fundamentów. W ścianach czołowych należy wykonać po dwie, pionowe dylatacje pozorne zgodnie z dokumentacją rysunkową. W celu przeciwdziałania parciu bocznego gruntu na ściany czołowe zaprojektowano 4 ściągi wykonane z prętów zbrojeniowych średnicy O25. Ściągi te należy połączyć ze zbrojeniem ścian czołowych podczas ich zbrojenia. Izolacje Nad konstrukcją z blachy falistej przewidziano warstwę z geowłókniny polipropylenowej o masie powierzchniowej min. 500g/m2 (2 warstwy) z geomembraną kubełkową HDPE o grubości minimum 1 mm na około 3,40m od osi mostu, ze spadkiem obustronnym daszkowym 10% w kierunku poprzecznym. Na końcach rozłożonej geowłókniny zaprojektowano dren wykonany z rury perforowanej O110mm w obsypce z tłucznia 16-32mm, wykonany na warstwie folii HDPE i wyprowadzony przez ściany czołowe. Na wszystkich powierzchniach betonowych, które zostaną zasypane gruntem tzn. na powierzchni ławy fundamentowej oraz powierzchniach ścianek oporowych, zaprojektowano bitumiczne izolacje powłokowe wykonywane na zimno. Nawierzchnia Bezpośrednio na moście, na długości około 25,0m, zaprojektowano wielowarstwową nawierzchnię asfaltową: - warstwa ścieralna z BA o grubości 4cm - warstwa wiążąca z BA o grubości 5cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm o grubości 20cm. Nawierzchnie należy ułożyć na zasypce przepustu. Zasypkę pod warstwami nawierzchni należy wykonać zgodnie z zaleceniami producenta konstrukcji blachy falistej, tzn. zagęszczając warstwami grubości ok. 20-30cm do wskaźnika zagęszczenia ID=0,98 według próby Proctora. Elementy zabezpieczenia ruchu Bezpośrednio nad mostem, po obu stronach jezdni, zaprojektowano barierę drogową typu SP-09/2 z rozstawem słupków co 2,0 m. Na długości około 17,0m, nad mostem, zaprojektowano poręcz z rury stalowej O60, na słupkach z blachy 80x10 mocowanych na śruby do poszczególnych słupków bariery. Bariery ochronne stalowe oraz poręcz należy zabezpieczyć antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe. Elementy odwodnienia Ze względu na specyfikę konstrukcji obiektu (blacha fałdowa) nie przewiduje się wykonywania dodatkowych elementów odwodnienia. Odwodnienie powierzchniowe będzie odbywać się za pomocą spadków podłużnych oraz poprzecznych jezdni. Na zakończeniach izolacji nad konstrukcją mostu z blachy falistej projektuje się drenaż podłużny wykonany z rury perforowanej O110mm obsypanej tłuczniem 16-32mm ułożonej ze spadkiem min. 2% na warstwie foli HDPE i wyprowadzeniem przez ściany czołowe. W obrębie dojazdów do mostu, na skarpach nasypu drogowego, od strony m. Mazuchówka zaprojektowano 2 biegi ścieków skarpowych z prefabrykowanych płyt korytkowych układanych na podsypce cementowo-piaskowej gr. 15cm. Wloty ścieków skarpowych należy wykonać z betonu B20 na podsypce cementowo-piaskowej. Kształt wlotów należy dostosować do ostatecznych warunków terenowych, tak aby zbierały efektywnie napływającą wodę. Grubość płyty dennej oraz ścianek bocznych wlotów powinna wynosić około od 10 do 15cm. Głębokość wlotów należy dostosować do głębokości prefabrykatów ścieku skarpowego. Podczas robót związanych z wykonaniem ław fundamentowych obiektu, odwodnienie dna wykopu zapewnić należy za pomocą pomp zatapialnych. Zabezpieczenie antykorozyjne Konstrukcję stalową blachy falistej należy zabezpieczyć przed korozją za pomocą ocynku ogniowego grubości min. 70mm. Bariery energochłonne oraz konstrukcję poręczy zabezpieczyć przed korozją metodą cynkowania ogniowego o gr. min. 60?m. Ściągi stalowe średnicy O20 przed zasypaniem należy zabezpieczyć antykorozyjnie farbą epoksydową gr. min. 150 ?m. Odkryte powierzchnie betonowe ścianek czołowych należy zabezpieczyć powłokami o minimalnej zdolności pokrywania zarysowań. Koryto rzeki w obrębie mostu W celu zabezpieczenia dna koryta rzeki przed rozmywaniem, zaprojektowano jego umocnienie w postaci narzutu kamiennego gr. około 20cm, zabezpieczonego na początku i na końcu umacnianego odcinka, palisadą z kołków faszynowych średnicy O7-9cm i dł. 1,0m, zabitych w sposób ciągły. Zaprojektowano umocnienie na łącznej dł. około 15,6m. Do umocnienia koryta można zastosować kamień z rozbiórki istniejącego mostu po wcześniejszym jego oczyszczeniu, doprowadzeniu do zgodności z Dokumentacją Rysunkową i SST oraz po zaakceptowaniu przez Inspektora Nadzoru. Nie przewiduje się żadnej ingerencji w kształt oraz głębokość istniejącego koryta. W związku ze zwiększonym światłem projektowanego mostu, koryto na wlocie i wylocie będzie miało nieznacznie zwiększoną szerokość. Urządzenia obce W obrębie projektowanego mostu nie przebiegają żadne urządzenia obce, które mogłyby kolidować z pracami związanymi z rozbiórką starego i budową nowego mostu. Pozostałe roboty: ( nie ujęte w przedmiarze) - dostawa i montaż tablicy informacyjnej z informacją o finansowaniu inwestycji w ilości 1 szt. Treść i wymiary tablicy do ustalenia z inwestorem w trakcie realizacji robót. Zakres zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, wykonanie wszelkich koniecznych badań, dokumentów, uzgodnień i odbiorów w celu oddania inwestycji do eksploatacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
" GASTRONOM - MIKUŁA " SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
" GASTRONOM - MIKUŁA " SPÓŁKA JAWNA
- GASTRONOM - MIKUŁA Sp.J. 11-612 Kruklanki ul. 22-Lipca 15, 11-612 Kruklanki ul. 22-Lipca 15, 11-612 Kruklanki, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 248596,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 289758,62
Oferta z najniższą ceną: 289758,62 / Oferta z najwyższą ceną: 540273,93
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika od miejscowości Małuszów przez Krzyżowice do Żernik Małych w formule zaprojektuj i wybuduj-drugie postępowanie
- Remont drogi gminnej 293003K (ul. Sikornik) w km od 00 + 0,00 do km 00 + 064,36 w miejscowości Nawojowa, Gmina Nawojowa" oraz "Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej ul. Sikornik w Nawojowej
- ROBOTY BUDOWLANE DLA ZADANIA PN.: ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ POLEGAJĄCA NA BUDOWIE CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 931 W MIEJSCOWOŚCI JANKOWICE.
- budowa stacji metra A12 "Plac Konstytucji" i A18 "Muranów".
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 698 Siedlce - Łosice - Konstantynów - Terespol na odcinku Krzyczew - Neple - Kuzawka od km 87+980 do km 94+550.
- projekt: Budowa I linii metra odcinek od szlaku B20 do stacji A23 "Młociny" wraz z torami odstawczymi i budowa węzła komunikacyjnego "Młociny".
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.