To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-08
Gdańsk: Usługa w zakresie najmu 3 autokarów na potrzeby Działu Spraw Studenckich Politechniki Gdańskiej
Numer ogłoszenia: 227606 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192490 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 24 00, faks +48 58 347 29 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie najmu 3 autokarów na potrzeby Działu Spraw Studenckich Politechniki Gdańskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie najmu 3 autokarów wraz z kierowcami do przewozu studentów Politechniki Gdańskiej na potrzeby Działu Spraw Studenckich Politechniki Gdańskiej (Kod CPV 60172000-4) 2. Usługa będzie zrealizowana w dniach od 28 czerwca do 29 czerwca 2014 r. 3. Przewidywana liczba uczestników: 150 osób (wraz z kierowcami). 4. Trasa przejazdu: Politechnika Gdańska, budynek Bratniak ul. Siedlicka 4, Gdańsk -- do parkingu przy Zespole Szkół w Przywidzu, ul. Szkolna 1, Przywidz. (odległość ok. 40 km. w jedną stronę), 5. Wykonawca podstawi trzy autokary w dniu 28 czerwca 2014 r. pod budynek Bratniak Politechniki Gdańskiej, ul. Siedlicka 4 Gdańsk - wyjazd w dniu 28 czerwca 2014r., godzina 10:00. 6. powrót z Przywidza, ul. Szkolna 1 do Gdańska, ul. Siedlicka 4 Gdańsk, pod budynek Bratniak Politechniki Gdańskiej: 1) pierwszy autokar - odjazd z Przywidza 28.06.2014 r. godz. 18:00 2) drugi autokar - odjazd z Przywidza 28.06.2014 r. godz. 22:00 3) trzeci autokar - odjazd z Przywidza 29.06.2014 r. godz. 11:00 7. Czas przejazdu trasy z Gdańska do Przywidza: ok. 1h. 8. Wykonawca podstawi autokary na 30 minut przed datą odjazdu. 9. Zamawiający nie zapewnia kierowcom noclegu ani wyżywienia. 10. Po dowiezieniu uczestników wyjazdu na miejsce w Przywidzu możliwy jest powrót autokarów do Gdańska, a następnie ponowny przyjazd do Przywidza po uczestników i przewiezienie ich z powrotem do Gdańska. 11. Zamawiający wymaga, aby: 1)oferowane autokary były czyste i w pełni sprawne technicznie; 2)stan techniczny pojazdów spełniał warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodne z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym; 3)Wykonawca posiadał aktualną polisę ubezpieczenia OC oraz ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków; 4)Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego osób, stosownie art. 5 ustawy z dnia 06.09.2001r. o Transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2013 poz. 1414 ze zm.) 12. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek opłaty za: paliwo, parkingi, autostrady, opłaty drogowe. 13. Wykonawca zapewni wszystkim przewożonym osobom miejsca siedzące. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo poinformowania Inspekcji Transportu Drogowego w przypadku, gdy warunki techniczne pojazdu podstawionego przez Wykonawcę wzbudzą wątpliwości Zamawiającego. Jeżeli w wyniku przeprowadzonej kontroli pojazd nie będzie mógł uczestniczyć w ruchu, Wykonawca zobowiązany jest podstawić niezwłocznie inny pojazd zastępczy, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od zgłoszenia telefonicznego. 15. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest podstawić niezwłocznie sprawny pojazd odpowiadający wymaganiom określonym w SIWZ, nie później niż w ciągu 1 godziny od zgłoszenia telefonicznego. Wszystkie koszty związane z podstawieniem pojazdu zastępczego oraz koszty związane z usunięciem awarii obciążą Wykonawcę. 16. Zamawiający nie dopuszcza przesiadek podczas podróży innych niż spowodowane awarią pojazdu. 17. Pozostałe warunki wykonania usługi określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjno Handlowe MATEO sp. j. Marek Teodorczyk, Sławomir Tecław, ul. Gdańska 11, 83-207 Kokoszkowy, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3210,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2750,00
Oferta z najniższą ceną: 2750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3196,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa medyczna:wykonanie całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez f-szy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdańsku oraz KPP w Pruszczu Gd.
- Dostawa bezlusterkowego cyfrowego aparatu fotograficznego wraz z obiektywem i akcesoriami dla Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego
- Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2025 r.
- Remont wybranych pomieszczeń nr 701, 704, 706, 708, 710, 712, 713, 718, 720, 722, 723 i 724 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- "Wspólna przestrzeń wypoczynkowo-rekreacyjna nad kanałem Raduni w Św. Wojciechu i Lipcach w Gdańsku" w ramach zadań Budżetu Obywatelskiego 2021
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego na blok operacyjny
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów Szkół Podstawowych z rejonu Zespołu Szkół Nr 1 w Pińczowie na terenie Gminy Pińczów od 03.02.2025 r . do 27.06.2025 w formie biletów miesięcznych
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów Szkół Podstawowych z rejonu Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pińczowie na terenie Gminy Pińczów od 03.02.2025 do 27.06.2025 w formie biletów miesięcznych
- "Usługa organizacji i realizacji 10 szkoleń wyjazdowych dla nauczycieli i dyrekcji 5 szkół podstawowych z subre-gionu ełckiego w ramach projektu "SZKOŁA ZADAŃ PRAWDZIWYCH - program rozwoju ..."
- Zorganizowanie wyjazdu (przejazd, zakwaterowanie i wyżywienie) w ramach 9 dniowego wyjazdu na terenie Polski dla 96 osób w ramach projektu: "Zdrowa Rodzina"
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych busami o ilości miejsc minimum 15 pasażerów, na potrzeby Katedry Medycyny Rodzinnej i Chorób Zakaźnych Wydziału Lekarskiego UWM CM w Olsztynie.
- "Organizacja zimowego 10 - dniowego psychoedukacyjnego wyjazdu dla dzieci młodszych z rodzinnej pieczy zastępczej - - uczestników projektu pn. ,,Rodzina - moja przystań''
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.