eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa pasywnych komponentów mikrofalowych POSTĘPOWANIE NUMER WEiTI/190/BZP/2011/1030

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-25

Warszawa: Dostawa pasywnych komponentów mikrofalowych POSTĘPOWANIE NUMER WEiTI/190/BZP/2011/1030
Numer ogłoszenia: 227655 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych , ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 234 51 01, faks 0-22 234 58 97.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pasywnych komponentów mikrofalowych POSTĘPOWANIE NUMER WEiTI/190/BZP/2011/1030.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pasywnych komponentów mikrofalowych dla Projektu Fotonika i Technologie Terahercowe - Rozwój Wydziałowego Centrum Badawczego część I : Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa pasywnych komponentów mikrofalowych KiV w tym: Tłumiki, terminatory, Bias-T Szczególne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - Na dostarczony towar dostawca udzieli gwarancji na okres minimum 12 miesięcy licząc od dnia wystawienia pozytywnego odbioru końcowego, - Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu powiadomienia, - W przypadku gdy naprawa potrwa dłużej niż 3 dni robocze, okres gwarancji zostanie wydłużony o czas przestoju sprzętu, - W przypadku stwierdzenia wad w wykonanym przedmiocie umowy Wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany lub usunięcia wad w terminie do czterech tygodni od daty zgłoszenia, - Wykonawca musi zapewnić autoryzowany przez producenta serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. W czasie trwania gwarancji podczas dokonywania napraw gwarancyjnych Wykonawca zobowiązuje się odebrać i dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego (jeśli naprawa urządzenia nie jest możliwa w siedzibie Zamawiającego), - Aparatura oraz jej wyposażenie powinny być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta, - Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z dostawą aktualnych (nie starszych niż 3 miesiące od daty dostawy) certyfikatów kalibracji wszystkich komponentów dostarczonego zestawu, - Produkty powinny być produktami wysokiej jakości, muszą być fabrycznie nowe z bieżącej produkcji, wolne od wad materiałowych i prawnych. Produkty zostaną zmontowane w siedzibie odbiorcy przez Wykonawcę, - Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wymagania i normy określone w opisach technicznych. część II : Przedmiotem zamówienia jest: dostawa pasywnych komponentów mikrofalowych SMA, SMC w tym: Tłumiki, terminatory, adaptery i kable Szczególne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - Na dostarczony towar dostawca udzieli gwarancji na okres minimum 12 miesięcy licząc od dnia wystawienia pozytywnego odbioru końcowego, - Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu powiadomienia, - W przypadku gdy naprawa potrwa dłużej niż 3 dni robocze, okres gwarancji zostanie wydłużony o czas przestoju sprzętu, - W przypadku stwierdzenia wad w wykonanym przedmiocie umowy Wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany lub usunięcia wad w terminie do czterech tygodni od daty zgłoszenia, - Wykonawca musi zapewnić autoryzowany przez producenta serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. W czasie trwania gwarancji podczas dokonywania napraw gwarancyjnych Wykonawca zobowiązuje się odebrać i dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego (jeśli naprawa urządzenia nie jest możliwa w siedzibie Zamawiającego), - Aparatura oraz jej wyposażenie powinny być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta, - Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z dostawą aktualnych (nie starszych niż 3 miesiące od daty dostawy) certyfikatów kalibracji wszystkich komponentów dostarczonego zestawu, - Produkty powinny być produktami wysokiej jakości, muszą być fabrycznie nowe z bieżącej produkcji, wolne od wad materiałowych i prawnych. Produkty zostaną zmontowane w siedzibie odbiorcy przez Wykonawcę, - Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wymagania i normy określone w opisach technicznych. Szczegółowe określenie zakresu gwarancji i serwisu oraz pełen opis techniczny dla przedmiotu zamówienia zawarte jest w niniejszym SIWZ w załączniku nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia. Miejsce dostawy dla przedmiotu postępowania dla części I i II: Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony do siedziby Użytkowników tj.: Politechnika Warszawska, Wydz. Elektroniki i Technik Informacyjnych, ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, do pokoju 585.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.14.22-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów sporządzone według wzoru zawartego w załączniku nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów sporządzone według wzoru zawartego w załączniku nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1: Formularz Oferty wraz z opisem przedmiotu zamówienia 2: Oświadczenie o wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów 3. W przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik wymagane jest pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach:: a) w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany nie są istotne w stosunku do treści oferty oraz są na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć chwili zawarcia Umowy, w szczególności: - jeśli zaoferowany przedmiot zamówienia nie jest z przyczyn obiektywnych dostępny na rynku, wykonawca może zaoferować inny model o parametrach nie gorszych niż złożone w ofercie. b) w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; c) Ustawowa zmiana procentowej stawki podatku VAT, będzie stanowiła podstawę do zmiany wynagrodzenia brutto i będzie odpowiednio dostosowana aneksem do niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.pw.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamówień Publicznych WEiTI PW, Gmach Elektroniki PW, ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, pokój 101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2011 godzina 11:00, miejsce: Zamówień Publicznych WEiTI PW, Gmach Elektroniki PW, ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, pokój 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przetarg realizowany na potrzeby projektu FOTONIKA I TECHNOLOGIE TERAHERCOWE - ROZWÓJ WYDZIAŁOWEGO CENTRUM BADAWCZEGO - POIG. 02.01.00-14-197/09) -Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa pasywnych komponentów mikrofalowych KiV w tym: Tłumiki, terminatory, Bias-T.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa pasywnych komponentów mikrofalowych KiV w tym: Tłumiki, terminatory, Bias-T - Na dostarczony towar dostawca udzieli gwarancji na okres minimum 12 miesięcy licząc od dnia wystawienia pozytywnego odbioru końcowego, - Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu powiadomienia, - W przypadku gdy naprawa potrwa dłużej niż 3 dni robocze, okres gwarancji zostanie wydłużony o czas przestoju sprzętu, - W przypadku stwierdzenia wad w wykonanym przedmiocie umowy Wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany lub usunięcia wad w terminie do czterech tygodni od daty zgłoszenia, - Wykonawca musi zapewnić autoryzowany przez producenta serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. W czasie trwania gwarancji podczas dokonywania napraw gwarancyjnych Wykonawca zobowiązuje się odebrać i dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego (jeśli naprawa urządzenia nie jest możliwa w siedzibie Zamawiającego), - Aparatura oraz jej wyposażenie powinny być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta, - Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z dostawą aktualnych (nie starszych niż 3 miesiące od daty dostawy) certyfikatów kalibracji wszystkich komponentów dostarczonego zestawu, - Produkty powinny być produktami wysokiej jakości, muszą być fabrycznie nowe z bieżącej produkcji, wolne od wad materiałowych i prawnych. Produkty zostaną zmontowane w siedzibie odbiorcy przez Wykonawcę, - Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wymagania i normy określone w opisach technicznych. Szczegółowe określenie zakresu Gwarancji i serwisu oraz pełen opis techniczny dla przedmiotu zamówienia zawarte są w SIWZ ( odrębnie dla części I i II ) w załączniku nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia. Miejsce dostawy dla przedmiotu postępowania Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony do siedziby Użytkowników tj.: Politechnika Warszawska, Wydz. Elektroniki i Technik Informacyjnych, ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, do pokoju 585..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.14.22-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pasywnych komponentów mikrofalowych SMA, SMC w tym: Tłumiki, terminatory, adaptery i kable.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa pasywnych komponentów mikrofalowych SMA, SMC w tym: Tłumiki, terminatory, adaptery i kable Szczególne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - Na dostarczony towar dostawca udzieli gwarancji na okres minimum 12 miesięcy licząc od dnia wystawienia pozytywnego odbioru końcowego, - Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu powiadomienia, - W przypadku gdy naprawa potrwa dłużej niż 3 dni robocze, okres gwarancji zostanie wydłużony o czas przestoju sprzętu, - W przypadku stwierdzenia wad w wykonanym przedmiocie umowy Wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany lub usunięcia wad w terminie do czterech tygodni od daty zgłoszenia, - Wykonawca musi zapewnić autoryzowany przez producenta serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. W czasie trwania gwarancji podczas dokonywania napraw gwarancyjnych Wykonawca zobowiązuje się odebrać i dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego (jeśli naprawa urządzenia nie jest możliwa w siedzibie Zamawiającego), - Aparatura oraz jej wyposażenie powinny być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta, - Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z dostawą aktualnych (nie starszych niż 3 miesiące od daty dostawy) certyfikatów kalibracji wszystkich komponentów dostarczonego zestawu, - Produkty powinny być produktami wysokiej jakości, muszą być fabrycznie nowe z bieżącej produkcji, wolne od wad materiałowych i prawnych. Produkty zostaną zmontowane w siedzibie odbiorcy przez Wykonawcę, - Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wymagania i normy określone w opisach technicznych. Szczegółowe określenie zakresu gwarancji i serwisu oraz pełen opis techniczny dla przedmiotu zamówienia zawarte są w SIWZ ( odrębnie dla części I i II ) w załączniku nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia. Miejsce dostawy dla przedmiotu postępowania: Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony do siedziby Użytkowników tj.: Politechnika Warszawska, Wydz. Elektroniki i Technik Informacyjnych, ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, do pokoju 585.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.14.22-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.