Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-29
Kunów: DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM WYPOSAŻENIA SCHRONISKA DLA ZWIERZĄT WRAZ Z OGRODZENIEM TERENU SCHRONISKA DLA ZUO JANIK SP. Z O.O.
Numer ogłoszenia: 227682 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów "Janik" Sp. z o.o. , Janik, ul. Borowska 1, 27-415 Kunów, tel. 041 2620669.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arl.ostrowiec.pl/bip/janik
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego - Gminna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM WYPOSAŻENIA SCHRONISKA DLA ZWIERZĄT WRAZ Z OGRODZENIEM TERENU SCHRONISKA DLA ZUO JANIK SP. Z O.O..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia schroniska dla zwierząt wraz z ogrodzeniem terenu schroniska dla ZUO Janik Sp. z o.o. Dostawa i montaż boksów dla zwierząt. Na istniejącej płycie żelbetowej, adaptowanej na potrzeby schroniska, zaprojektowano zamontowanie boksów dla zwierząt o wym. 3,0 x 1,5 m, o łącznej ilości 118 szt. Projektowane boksy zaprojektowano w 8 ciągach od 14 do 15 boksów, konstrukcji stalowej mocowanej do istniejącej płyty betonowej za pomocą kołków montażowych. Ściany boksów zaprojektowano z desek gr. 3 cm zabezpieczonych lakierobejcą w kolorze dębu i blachy zamontowanej do zamkniętych ram z kątownika. Ramy mocowane do słupków stalowych. Zamawiający dopuszcza zastąpienie przedniej ściany boksów schroniska wraz z furtką, zaprojektowanej z siatki ogrodzeniowej w ramach, przęsłami z drutu o średnicy 12 mm. z furtkami tej samej konstrukcji. Boksy zadaszone dachem na całej powierzchni, konstrukcji drewnianej krytej blachą trapezową powlekaną w kolorze jasno szarym, mocowaną do kątownika ram i słupków. Boksy należy wyposażyć w zamek lub kłódkę, wszystkie otwierane zamykane jednym kluczem. Przedmiotowe boksy dla zwierząt należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. Przy mocowaniu boksów należy uwzględnić nachylenie istniejącej płyty betonowej celem uzyskania jednolitego nachylenia połaci dachowej. Zamontowane boksy należy oznakować zgodnie z przeznaczeniem - rys. B-01 z wyciągu z dokumentacji technicznej - Załącznik nr 3 do SIWZ. Ogrodzenie terenu schroniska. Wysokość ogrodzenia około 180 cm. Łączna długość ogrodzenia około 190 mb. Stopy fundamentowe pod słupki ogrodzenia wykonane z betonu C16/20 (B20) na głębokość 75 cm poniżej poziomu terenu. Słupy ogrodzenia wykonać z profili zamkniętych o przekroju kwadratowym 50x50x5 mm. Długości każdego słupa 250 cm w tym 180 cm ponad cokołem. Górny koniec zaślepić blachą stalową. Część nieosłoniętą betonem pomalować farbą podkładową polimerową i emalią poliuretanową nawierzchniową w kolorze zielonym (RAL 6005). Ogrodzenie stalowe z siatki ocynkowanej o oczkach 50x50 mm z drutu ocynkowanego O3 mm. Łączenie siatki ze słupkami za pomocą pręta stalowego np. przyspawanego punktowo do słupków. W ogrodzeniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zamontować 1 bramę dwuskrzydłową z zamkiem o szerokości 300 cm, 4 furtki z zamkami o szerokości 120 cm. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: - Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z wyciągiem z dokumentacji technicznej - stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ - Z przedmiotu zamówienia wyłączona jest dostawa i montaż pawilonów z przyłączami oznaczonych numerami 1, 2 i 3 na projekcie zagospodarowania i wyposażenie boksów w budy i podesty. - Wykonawca na etapie przygotowywania oferty i wyceny dostaw i robót stanowiących przedmiot zamówienia ma obowiązek zapoznania się z dokumentacją techniczną stanowiącą opis zadania, które zobowiązany będzie wykonać w ramach złożonej oferty. W razie wątpliwości Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienia. Brak zastrzeżeń ze strony Wykonawcy będzie traktowane jako akceptacja dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia i jednocześnie stanowiącej podstawę wyceny. - Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt. - Do przedmiotu zamówienia Wykonawca dołączy atesty na użyte materiały do konstrukcji wyposażenia. - Okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące od daty podpisania odbioru przez strony. - Wykonawca winien wykazać się wykonaniem 2 dostaw, montaży w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Za dostawę, montaż odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, zamawiający uznaje dostawę, montaż lekkich konstrukcji stalowych, ogrodzeń i bram o podobnych rozwiązaniach konstrukcyjno - materiałowych wartości nie mniejszej niż 150 000 zł łącznie. - Oferent powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.00.00 - Konstrukcje i części konstrukcji 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 9.000,00 zł słownie: dziewięć tysięcy zł. Termin wniesienia wadium - przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: - W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. nr rachunku 22 2030 0045 1110 0000 0209 4230 z adnotacją Wadium - Schronisko, - W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - W gwarancjach bankowych, - W gwarancjach ubezpieczeniowych, - W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz - Wykonawca może dołączyć w oryginale do składanej oferty lub zdeponować w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, 2 dostaw, montaży lekkich konstrukcji stalowych, ogrodzeń i bram o podobnych rozwiązaniach konstrukcyjno - materiałowych wartości nie mniejszej niż 150 000 zł łącznie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Opłacona polisa OC na minimum 150 000 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arl.ostrowiec.pl/bip/janik
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu ZUO JANIK Sp. z o.o. UL. SIENKIEWICZA 91, 27-400 OSTROWIEC ŚW..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2012 godzina 10:30, miejsce: Biuro Zarządu ZUO JANIK Sp. z o.o. UL. SIENKIEWICZA 91, 27-400 OSTROWIEC ŚW..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach projektu ,,Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie".
- Budowa boiska wielofunkcyjnego w Makowie - zadanie w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego w Cyprzanowie - zadanie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Chojnowie
- Budowa obiektów małej architektury - śmietników, w formule "zaprojektuj i wybuduj" w podziale na dwa zadania.
- Budowa Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Simoradzu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.