To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-25
Warszawa: dOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DO WYKONYWANIA ZABIEGÓW WEWNĄTRZNACZYNIOWYCH W PODZIALE NA ZADANIA
Numer ogłoszenia: 227707 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168279 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DO WYKONYWANIA ZABIEGÓW WEWNĄTRZNACZYNIOWYCH W PODZIALE NA ZADANIA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stała sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów wewnątrznaczyniowych w podziale na zadania. Dostawa nastąpi poprzez przekazanie Zamawiającemu przez Wykonawcę sprzętu do depozytu na podstawie dokumentu przekazania. Stan depozytowy (asortyment i ilości) zostanie ustalony przez przedstawiciela Zamawiającego. Informacja o zużyciu sprzętu zostanie przekazana faxem w terminie 3 dni roboczych od daty zużycia na podstawie protokołu zużycia (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). Protokół zużycia stanowi podstawę do wystawienia faktury. Fakturę należy wystawić w ciągu 7 dni od daty otrzymania protokołu zużycia. Po wystawieniu faktury przez Wykonawcę sprzęt przechodzi na własność Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz wielkość zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Przedmiot zamówienia winien posiadać dokładny opis na opakowaniu, dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do stosowania w służbie zdrowia na terenie RP oraz posiadać świadectwa, atesty i certyfikaty jakościowe wymagane prawem Unii Europejskiej (dyrektywami UE). Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Dostarczany asortyment winien posiadać termin przydatności (datę ważności) minimum 12 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność warunków oferowanych z wymaganymi dla przedmiotu zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30 - Wyroby do angioplastyki 33.11.17.10 - Wyroby do angiografii .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów wewnątrznaczyniowych w podziale na zadania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BALTON Sp.zo.o., Nowy Świat 7/14, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102371,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 103090,00
Oferta z najniższą ceną: 103090,00 / Oferta z najwyższą ceną: 103090,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów wewnątrznaczyniowych w podziale na zadania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
- Johnson & Johnson Poland Sp.zo.o, Iłżecka 24, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111166,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 94025,00
Oferta z najniższą ceną: 94025,00 / Oferta z najwyższą ceną: 94025,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów wewnątrznaczyniowych w podziale na zadania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOSTON SCIENTIFIC POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BOSTON SCIENTIFIC POLSKA SP. Z O.O.
- Boston Scientiic polska Sp.zo.o, Al. Jana Pawła II 80, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94040,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 93790,00
Oferta z najniższą ceną: 93790,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93790,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów wewnątrznaczyniowych w podziale na zadania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABBOTT LABORATORIES POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ABBOTT LABORATORIES POLAND SP. Z O.O.
- Abboyy Laboratories Poland Sp.zo.o, Postępu 21 B, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 173065,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 167270,00
Oferta z najniższą ceną: 167270,00 / Oferta z najwyższą ceną: 167270,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów wewnątrznaczyniowych w podziale na zadania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HAMMERMED Sp.zo.o Spółka komandytowa, Kopcińskiego 73/75, Łódź, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110220,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 110220,00
Oferta z najniższą ceną: 110220,00 / Oferta z najwyższą ceną: 110220,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów wewnątrznaczyniowych w podziale na zadania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bard Poland Sp.zo.o, ul. Cybernetyki 7B, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70600,00
Oferta z najniższą ceną: 70600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów wewnątrznaczyniowych w podziale na zadania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Color Trading Sp.zo.o, Żołny 40, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22702,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21400,00
Oferta z najniższą ceną: 21400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów do zabiegów RIRS, ureterorenoskopu giętkiego cyfrowego wielorazowego, koszulek dostępu moczowodowego do giętkich ureterorenoskopów z funkcją odsysania (...) w podziale na 24 części.
- Dostawa zestawów do trudnych angioplastyk dla pracowni hemodynamiki
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do koronarografii, PTCA i PTA.
więcej: Wyroby do angiografii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.