eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk WielkopolskiDostawa nowej koparko - ładowarki



Ogłoszenie z dnia 2008-09-19

Grodzisk Wielkopolski: Dostawa nowej koparko - ładowarki
Numer ogłoszenia: 227717 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Grodziskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. , ul. Kościańska 32, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 44 47 186, 44 47 187, fax. wew. 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpk.biz.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowej koparko - ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest dostawa nowej koparko - ładowarki o następujących parametrach: 1) całkowita długość maszyny - max 5,80 m, 2) szerokość maszyny - max 2,40 m, 3) wysokość ze złożonym ramieniem - max 3,80 m, 4) wysokość z kabiną - max 2,95 m, 5) rozstaw osi - max 2,25 m, 6) układ hamulcowy hydrauliczny, hamulce wielotarczowe - mokre, 7) ciśnienie robocze w układzie hydraulicznym - max 230 bar, 8) przednie koła - kierowane, 9) zewnętrzna średnica zawracania kół przednich - max 9 m, 10) kabina operatora musi odpowiadać normom ROPS i FOPS, 11) fotel obrotowy - regulowany, 12) kabina - ogrzewana i wentylowana, Zasięgi robocze łyżki ładowarki: 13) pojemność łyżki ładowarkowej (łyżka wielofunkcyjna) - min 1 m3, 14) szerokość łyżki - min 2,20 m, 15) wysokość sworznia przegubu łyżki - max 3,50 m, 16) wysokość wysypu łyżki ładowarkowej - min 2,60 m, 17) wysokość załadunku - min 3,20 m, 18) kąt wysypu łyżki - min 40°, 19) średnica zawracania dla obrysu łyżki ładowarkowej - max 12 m, Zasięgi robocze koparki podsiębiernej: 20) szerokość łyżki koparkowej - w przedziale 580 mm - 620 mm, 21) głębokość kopania łyżką o pogłębionym profilu - min 5,90 m, 22) zasięg łyżki na poziomie gruntu - min 6,5 m, 23) wysokość ładowania - min 4 m, 24) kąt obrotu łyżki - min 200°, 25) przesuw boczny części koparkowej - min 1 m, 26) siła kopania na łyżce - min 50 kN, 27) siła kopania na ramieniu - min 20 kN, Silnik: 28) silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o mocy - min 65 kW, 29) prędkość obrotowa dla max momentu obrotowego - min 1300 obrotów/minutę, 30) pojemność skokowa silnika - max 4,5 l, Okres gwarancji na dostarczony sprzęt - min 24 miesiące bez limitu MTH. Wykonawca musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta i posiadać autoryzowany serwis. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny na terenie Polski. Serwis koparko - ładowarki w okresie gwarancyjnym - w siedzibie Zamawiającego, w okresie 48 godzin (dni robocze) od pisemnego zgłoszenia faxem. Przeszkolenie operatorów - 4 osoby w zakresie obsługi koparko - ładowarki na koszt Wykonawcy, w okresie 2 dni od daty dostarczenia sprzętu. Koparko - ładowarka musi być przystosowana zgodnie z przepisami o ruchu drogowym do poruszania się po drogach publicznych. Koparko - ładowarka musi mieć dodatkowo zamontowane wyróżniające światło migocące w kolorze pomarańczowym, umocowane na dachu kabiny. Wszelka dokumentacja, gwarancja i instrukcja obsługi w języku polskim. Cena koparko - ładowarki musi zawierać koszty dostarczenia jej do siedziby Zamawiającego. Wymagany termin płatności za fakturę: co najmniej 30 dni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. b. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. c. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. d. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. e. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: a. jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji c. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert e. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny f. wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny g. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 3) Dokumenty potwierdzające spełnianie przez koparko - ładowarkę żądanych parametrów przedstawionych w pkt. III.2. 4) Dokumenty potwierdzające autoryzację przedstawicielstwa producenta koparko - ładowarki. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpk.biz.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gpk.biz.pl/bip.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.