eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówZakup mebli do Urzędu Miejskiego Sulechów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-23

Sulechów: Zakup mebli do Urzędu Miejskiego Sulechów
Numer ogłoszenia: 227719 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mebli do Urzędu Miejskiego Sulechów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ergonomiczne krzesło obrotowe z miękkim tapicerowanym i profilowanym siedziskiem oraz profilowanym oparciem. Regulacja wysokości siedziska w zakresie 400-500 mm, li-cząc od podłogi. Regulacja wysokości oparcia oraz regulacja pochylenia oparcia w zakresie: 5o do przodu i 30o do tyłu. Szerokość siedziska 48cm. Kółka dostosowane do podłóg z parkietu. NOWY STYL BOLERO (kolor tapicerki do uzgodnienia). szt. 1 2. Szafa aktowa o wymiar. S-80cm, G-40cm,W-185cm, cztery półki, zamek patentowy, uchwyty pokryte powłoką galwaniczną w kolorze satyny, (kolor płyty calvados). szt. 1 3. Szafka łazienkowa o wymiar. S-80cm, G-30cm,W-100cm, dwie polki, zamek patentowy, uchwyty pokryte powłoką galwaniczną w kolorze satyny, (kolor płyty biały). szt. 1 4. Stolik dla interesantów w kształcie kwadratu o wymiarach 70 cm x70 cm W-75 cm, wsparty na płytach umocowanych krzyżakowo, (kolor płyty do uzgodnienia) szt. 2 5. Ergonomiczne krzesło obrotowe z miękkim tapicerowanym i profilowanym siedziskiem oraz profilowanym oparciem. Regulacja podłokietników Regulacja wysokości siedziska w zakresie 400-500 mm, licząc od podłogi. Regulacja wysokości oparcia oraz regulacja po-chylenia oparcia w zakresie: 5o do przodu i 30o do tyłu. Szerokość siedziska 48cm. Kółka dostosowane do podłóg z parkietu. NOWY STYL BOLERO (kolor calvados) szt. 3 6. biurko proste o wymiar. S-120cm, G-70cm, W-75cm, (kolor płyty do uzgodnienia) szt. 1 7. kontener o wymiarach S-45cm, G- 55cm, W-60cm, z trzema szufladami, na kółkach, szu-flady wysuwane w całości, centralnie zamykany, wykonany z płyty 1,8cm, uchwyty pokryte powłoką galwaniczną w kolorze satyny, (kolor calvados) szt. 1 8. łącznik biurek 90 stopni, do biurka o głębokości dostosowanej do biurka istniejącego, wsparty na chromowanej nodze metalowej w kolorze satyny wyposażonej w regulacje po-ziomu, średnica nogi 6cm, (kolor calvados) szt. 1 9. biurko proste pod komputer S-70cm, G-70cm, W-75cm z blatem wysuwanym pod klawia-turę o szerokości dostosowanej do szerokości biurka, wykonany z płyty, z półką pod jed-nostkę centralną (wolno stojąca) o szer. wewnętrznej 21cm, (kolor calvados) szt. 1 10. Szafa biurowa o wymiarach S-80 cm, G- 50 cm, W-195 cm, cala zamykana z półkami w środku, (kolor calvados) szt. 1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty na załączniku nr 1, 2. Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących: - nazwy zadania, numerów kont bankowych oraz działów, rozdziałów i paragrafów klasyfikacji budżetowej, - przedstawicieli stron

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów pok nr 119b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2010 godzina 10:30, miejsce: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów , Biuro Obsługi Interesanta pok nr 002 - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.