Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-30
Barwice: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w sezonie zimowym 2013/2014 na terenie gminy Barwice
Numer ogłoszenia: 227725 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barwice , ul. Zwycięzców 22, 78-460 Barwice, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3736309, faks 94 3736349.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.barwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w sezonie zimowym 2013/2014 na terenie gminy Barwice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie odśnieżania dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2013/2014 na terenie gminy Barwice w oparciu o sprzęt własny Wykonawcy z podziałem na następujące części: 1) CZĘŚĆ nr 1: Rejon I obejmuje odśnieżanie dróg gminnych ciągnikiem rolniczym o mocy minimum 80 KM z pługiem lemieszowym bocznym lub klinowym w następujących miejscowościach: Knyki, Jeziorki, Chwalimki, Nowy Chwalim, Stary Chwalim. Zamawiający zakłada szacunkową ilość świadczonych usług w zakresie odśnieżania w rejonie I: 120 godz.; 2) CZĘŚĆ nr 2: Rejon II obejmuje odśnieżanie dróg gminnych ciągnikiem rolniczym o mocy minimum 80 KM z pługiem lemieszowym bocznym lub klinowym w następujących miejscowościach: Chłopowo, kolonia Chłopowo, Chłopówko, Nowe Koprzywno - Chłopowo, Gwiazdowo, Polne, Uradz, Tarmno. Zamawiający zakłada szacunkową ilość świadczonych usług w zakresie odśnieżania w rejonie II: 100 godz.; 3) CZĘŚĆ nr 3: Rejon III obejmuje odśnieżanie dróg gminnych ciągnikiem rolniczym o mocy minimum 80 KM z pługiem lemieszowym bocznym lub klinowym w następujących miejscowościach: Górki, Ostrowąsy, Gąski, Żytnik, Smuga, Lubostronie, Lubostronie - Berlinek, Kolonia Sulikowo, Sulikowo, Borzęcino, Kłodzino. Zamawiający zakłada szacunkową ilość świadczonych usług w zakresie odśnieżania w rejonie III: 100 godz.; 4) CZĘŚĆ nr 4: Rejon IV obejmuje odśnieżanie dróg gminnych ciągnikiem rolniczym o mocy minimum 80 KM z pługiem lemieszowym bocznym lub klinowym w następujących miejscowościach: Przybkowo, kolonia Przybkowo, Śmilcz - Knyki, Wiele, Stary Grabiąż - Żdżar, Grabiążek, Ostropole. Zamawiający zakłada szacunkową ilość świadczonych usług w zakresie odśnieżania w rejonie IV: 140 godz.; 5) CZĘŚĆ nr 5: Rejon V obejmuje odśnieżanie dróg gminnych ciągnikiem rolniczym o mocy minimum 80 KM z pługiem lemieszowym bocznym lub klinowym w następujących miejscowościach: Korzec, Gonne Małe, Żdżar, Nowy Grabiąż, Świerk, Bądki, Przybkówko, Łeknica, Liniec, Nowa Łeknica, Kaźmierzewo, Piaski. Zamawiający zakłada szacunkową ilość świadczonych usług w zakresie odśnieżania w rejonie V: 100 godz. 2. Wykonawca do świadczenia usługi w zakresie odśnieżania dróg gminnych i wewnętrznych musi dysponować pojazdami technicznie sprawnymi. 3. Wykonawca będzie świadczył usługi będące przedmiotem zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją pracy z zachowaniem zasad BHP. 4. Usługi odśnieżania będą realizowane na terenie gminy Barwice według potrzeb Zamawiającego, na podstawie każdorazowych zleceń telefonicznych. 5. Rozliczenie za świadczone usługi odbywać się będzie wg stawki godzinowej, na podstawie kart drogowych podpisywanych przez przedstawicieli Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dyżurowania pod wskazanym numerem telefonu oraz podstawienia pojazdu na wskazane przez Zamawiającego miejsce. 7. Podane w formularzu cenowym ilości świadczonych godzin są prognozą potrzeb Zamawiającego. Zamaiwjacy nie zapewnia ciągłości pracy w okresie umownym, zastrzega sobie prawo do wyznaczenia terenów podstawienia sprzętu przez Wykonawcę w miarę bieżących potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych na drogach. 8. Zamawiający działając na podstawie art.83 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę na maksymalnie jedną część zamówienia tj. na jeden Rejon wyszczególniony w ust.1 niniejszego Rozdziału..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w Rozdziale 6 ust.1 pkt.1) SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym ciągnikiem rolniczym o mocy minimum 80 KM z pługiem lemieszowym bocznym lub klinowym. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty dokumentu wymienionego w Rozdziale 6 ust.1 pkt.2) SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w Rozdziale 6 ust.1 pkt.1) SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1) zmiana danych podmiotowych Wykonawcy, 2) zmiana finansowania usług, 3) ustawowa zmiana stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.barwice.pl/index.php?id=26853
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Barwicach, Referat IOŚ-pokój nr 3, ul. Zwycięzców 22, 78 - 460 Barwice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Barwicach, Referat IOŚ-pokój nr 3, ul. Zwycięzców 22, 78 - 460 Barwice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon I obejmuje odśnieżanie dróg gminnych ciągnikiem rolniczym o mocy minimum 80 KM z pługiem lemieszowym bocznym lub klinowym w następujących miejscowościach: Knyki, Jeziorki, Chwalimki, Nowy Chwalim, Stary Chwalim. Zamawiający zakłada szacunkową ilość świadczonych usług w zakresie odśnieżania w rejonie I: 120 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon II obejmuje odśnieżanie dróg gminnych ciągnikiem rolniczym o mocy minimum 80 KM z pługiem lemieszowym bocznym lub klinowym w następujących miejscowościach: Chłopowo, kolonia Chłopowo, Chłopówko, Nowe Koprzywno - Chłopowo, Gwiazdowo, Polne, Uradz, Tarmno. Zamawiający zakłada szacunkową ilość świadczonych usług w zakresie odśnieżania w rejonie II: 100 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejon III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon III obejmuje odśnieżanie dróg gminnych ciągnikiem rolniczym o mocy minimum 80 KM z pługiem lemieszowym bocznym lub klinowym w następujących miejscowościach: Górki, Ostrowąsy, Gąski, Żytnik, Smuga, Lubostronie, Lubostronie - Berlinek, Kolonia Sulikowo, Sulikowo, Borzęcino, Kłodzino. Zamawiający zakłada szacunkową ilość świadczonych usług w zakresie odśnieżania w rejonie III: 100 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rejon IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon IV obejmuje odśnieżanie dróg gminnych ciągnikiem rolniczym o mocy minimum 80 KM z pługiem lemieszowym bocznym lub klinowym w następujących miejscowościach: Przybkowo, kolonia Przybkowo, Śmilcz - Knyki, Wiele, Stary Grabiąż - Żdżar, Grabiążek, Ostropole. Zamawiający zakłada szacunkową ilość świadczonych usług w zakresie odśnieżania w rejonie IV: 140 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rejon V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon V obejmuje odśnieżanie dróg gminnych ciągnikiem rolniczym o mocy minimum 80 KM z pługiem lemieszowym bocznym lub klinowym w następujących miejscowościach: Korzec, Gonne Małe, Żdżar, Nowy Grabiąż, Świerk, Bądki, Przybkówko, Łeknica, Liniec, Nowa Łeknica, Kaźmierzewo, Piaski. Zamawiający zakłada szacunkową ilość świadczonych usług w zakresie odśnieżania w rejonie V: 100 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na 5 zadań (części)
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.