Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-01
Ostrołęka: Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce
Numer ogłoszenia: 227765 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. 11 Listopada 68, 07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7603377, 7604383, faks 029 7603377, 7604383 wew. 203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-ostroleka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce, ul. 11-go Listopada 68 w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem najnowszej technologii, techniki, sprzętu, materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy i ich wystrój. Zamawiający przewiduje zmiany w treści umowy na podstawia art. 144 Pzp dotyczące: - zwiększenia lub zmniejszenia wielkości powierzchni do sprzątania pomieszczeń budynku, skutkować to będzie sporządzeniem aneksu do umowy, w którym zostanie pomnożona ilość zmienionej powierzchni przez cenę za 1 m2 zaoferowany w ofercie przez Wykonawcę, - zmiany podatku VAT w raz z konsekwencjami z nich wynikającymi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi art. 22 ust. 1-3 ustawy Pzp, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodny z treścią załącznika nr 1 do SIWZ; - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z przepisów prawa lub dokumentów załączonych do oferty; - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożoną w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; - W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego: kopię polisy potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 40.000 PLN; - Oświadczenie z art. 22 ustawy Pzp - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; - W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego: wykaz co najmniej 3 usług, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. sprzątanie obiektów użyteczności publicznej o powierzchni co najmniej 700 m2, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) - załącznik nr 4 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-ostroleka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce, ul. 11 Listopada 68, w pokoju nr 19 (II piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce, ul. 11 Listopada 68, w pokoju nr 3 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- DOSTAWA JEDNAKOWYCH ZESTAWÓW POMIAROWYCH GNSS Z AKCESORIAMI
- Rozbudowa drogi krajowej nr 53 ul. Stacha Konwy wraz z przebudową drogi powiatowej 2539W - ul. Słoneczna w Ostrołęce
- Dostawa materiałów zużywalnych do aparatu Maldi Biotyper Sirius IVD System
- Dostawa materiałów medycznych dla Bloku Operacyjnego oraz dostawa asortymentu do zabiegów laparoskopowych - powtórka 59/24.
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- Wykonywanie usług sprzątania i utrzymywania czystości w obiektach mieszczących komórki organizacyjne Sądu Rejonowego w Piasecznie
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i sprzątania terenu wokół siedziby SP we W-wiu.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie WFOŚiGW w Poznaniu
- Sprzątanie wybranych pomieszczeń laboratoryjnych, biurowo-dydaktycznych, korytarzy, klatek schodowych i sanitariatów w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.