Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-21
Dęblin: Dostawa pomocy nawigacyjnych i produktów kartograficznych oraz sprzętu informatycznego - Zp/N/53/2007
Numer ogłoszenia: 227826 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3823 w Dęblinie, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8837818, fax 081 8839536.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl/kzp
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy nawigacyjnych i produktów kartograficznych oraz sprzętu informatycznego - Zp/N/53/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I 1. Zbiór informacji lotniczych AIP Polska - aktualizacja co 28 dni, do segregatora. kpl. 4 2. Airway Manual - Jeppesen IFR Chart Service Standard EUROPE (EUR-04) - Roczna aktualizacja planów, map IFR Europy Zach. papierowa do segregatora - co 7 dni kpl. 4 3. Airway Manual - Jeppesen IFR Chart Service Standard EASTERN EUROPE (EAS-04) - Roczna aktualizacja planów, map IFR Europy Wsch. papierowa do segregatora - co 14 dni kpl. 4 4. KLN - 89 B na TS-11 MR kpl. 6 5. KLN - 900 na M-28 BRYZA kpl. 2 6. GARMIN-155 XL na SW-4 kpl. 3 7. Mapy VFR Jeppesen VFR+GPS Chart POLAND (EP-1, EP-2, EP-3, EP-4) Edycja 2008 kpl. 5 8. Mapa lotnicza Polski ICAO 1:500 000 - 6 arkuszy. Edycja 2008 kpl. 1 9. Odbiornik GPS ręczny typ GARMIN 96C z bazą danych Polski i Europy na rok 2008 szt. 2 Grupa II 1. Zestaw komputerowy stacjonarny kpl. 1 2. Komputer przenośny kpl. 4 3. Drukarka laserowa A - 4 KOLOR szt. 2 4. Komplet tonerów dodatkowo do drukarek laserowych A - 4 kolor ( 2szt. toner czarny, 1kpl tonerów kolorowych) kpl. 2 5. Pamięć przenośna 4 GB USB 2 szt. 9 6. HDSL 8 portowy szt. 4 7. Rzutnik multimedialny szt. 1 8. Komputer przenośny kpl. 1 9. Komputer przenośny kpl. 1 10. Urządzenie wielofunkcyjne kpl. 1 11. Komplet tonerów dodatkowo do drukarek laserowych A - 4 kolor ( 2szt. toner czarny, 1kpl tonerów kolorowych) kpl. 1 12. Zestaw komputerowy stacjonarny kpl. 1 13. Komputer przenośny kpl. 7 14. Toner HP Q2670A (czarny ) szt. 3 15. Toner HP Q2671A ( niebieski ) szt. 2 16. Toner HP Q2672A (żółty ) szt. 2 17. Toner HP Q2673A (czerwony) szt. 2 18. Tusz HP NR 339 ( czarny ) do drukarki HP 9800 szt. 5 19. Tusz HP NR 343 ( kolor ) do drukarki HP 9800 szt. 3 20. Zestaw komputerowy stacjonarny kpl. 2 21. Drukarka laserowa A - 4 KOLOR szt. 1 22. Komplet tonerów dodatkowo do drukarek laserowych A - 4 kolor ( 2szt. toner czarny, 1kpl tonerów kolorowych) kpl. 1 23. Program SONEL Pomiary Elektryczne Zestaw SONEL PE 3+ SONEL Schematic +SONEL Kalkulacje szt. 1 24. Zasilacz ATX 400W ( CHIEFTEC wtyk zasilania 20+4 pin) szt. 5 25. Program EWIDA Standard 2007 wersja 2.6 (wersja pełna z licencią premium) szt. 1
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli Oryginalny kod CPV: 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki Kod CPV wg słownika 2008: 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (tj. posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w części VI siwz. Z treści wymaganych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu załączniki do oferty muszą zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 1; b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Załącznik Nr 2; c) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3; d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3823, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, za pośredn. poczty po wpłacie 12,00 zł. na konto 62101013390001851391500000. Pisemną prośbę należy przesłać łącznię z dowodem wpłaty..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy złożyć w Kancelarii Jawnej Jednostki Wojskowej 3823, ul. Brygady Pościgowej 5, 08 - 521 Dęblin Otwarcie ofert w dniu 29.11.2007 r. o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego pok. 27..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pomocy nawigacyjnych i produktów kartograficznych - Zp/N/53/2007.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zbiór informacji lotniczych AIP Polska - aktualizacja co 28 dni, do segregatora. kpl. 4 2. Airway Manual - Jeppesen IFR Chart Service Standard EUROPE (EUR-04) - Roczna aktualizacja planów, map IFR Europy Zach. papierowa do segregatora - co 7 dni kpl. 4 3. Airway Manual - Jeppesen IFR Chart Service Standard EASTERN EUROPE (EAS-04) - Roczna aktualizacja planów, map IFR Europy Wsch. papierowa do segregatora - co 14 dni kpl. 4 4. KLN - 89 B na TS-11 MR kpl. 6 5. KLN - 900 na M-28 BRYZA kpl. 2 6. GARMIN-155 XL na SW-4 kpl. 3 7. Mapy VFR Jeppesen VFR+GPS Chart POLAND (EP-1, EP-2, EP-3, EP-4) Edycja 2008 kpl. 5 8. Mapa lotnicza Polski ICAO 1:500 000 - 6 arkuszy. Edycja 2008 kpl. 1 9. Odbiornik GPS ręczny typ GARMIN 96C z bazą danych Polski i Europy na rok 2008 szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostaw sprzętu informatycznego - Zp/N/53/2007.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa II 1. Zestaw komputerowy stacjonarny kpl. 1 2. Komputer przenośny kpl. 4 3. Drukarka laserowa A - 4 KOLOR szt. 2 4. Komplet tonerów dodatkowo do drukarek laserowych A - 4 kolor ( 2szt. toner czarny, 1kpl tonerów kolorowych) kpl. 2 5. Pamięć przenośna 4 GB USB 2 szt. 9 6. HDSL 8 portowy szt. 4 7. Rzutnik multimedialny szt. 1 8. Komputer przenośny kpl. 1 9. Komputer przenośny kpl. 1 10. Urządzenie wielofunkcyjne kpl. 1 11. Komplet tonerów dodatkowo do drukarek laserowych A - 4 kolor ( 2szt. toner czarny, 1kpl tonerów kolorowych) kpl. 1 12. Zestaw komputerowy stacjonarny kpl. 1 13. Komputer przenośny kpl. 7 14. Toner HP Q2670A (czarny ) szt. 3 15. Toner HP Q2671A ( niebieski ) szt. 2 16. Toner HP Q2672A (żółty ) szt. 2 17. Toner HP Q2673A (czerwony) szt. 2 18. Tusz HP NR 339 ( czarny ) do drukarki HP 9800 szt. 5 19. Tusz HP NR 343 ( kolor ) do drukarki HP 9800 szt. 3 20. Zestaw komputerowy stacjonarny kpl. 2 21. Drukarka laserowa A - 4 KOLOR szt. 1 22. Komplet tonerów dodatkowo do drukarek laserowych A - 4 kolor ( 2szt. toner czarny, 1kpl tonerów kolorowych) kpl. 1 23. Program SONEL Pomiary Elektryczne Zestaw SONEL PE 3+ SONEL Schematic +SONEL Kalkulacje szt. 1 24. Zasilacz ATX 400W ( CHIEFTEC wtyk zasilania 20+4 pin) szt. 5 25. Program EWIDA Standard 2007 wersja 2.6 (wersja pełna z licencią premium) szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa krzeseł biurowych
- Dostawa akcesoriów elektrycznych oraz akcesoriów audiowizualnych, z podziałem na zadania.
- Przedłużenie gwarancji i wsparcia technicznego dla serwerów i przełączników, z podziałem na zadania
- Remont pomieszczeń socjalno-sanitarnych w budynku socjalno-biurowym
- Przebudowa budynku nr 235 - internat "Iskra"
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drukowanych książek - część 4
- Druk, oprawę oraz dostawę publikacji z serii Sztuka Czytania: Jacek Łukasiewicz, Krok i rytm. Wybór szkiców w ilości 800 egzemplarzy dla Wydawnictwa Ossolineum Zakładu Narodowego im. Ossolińskich.
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictwa
- Dostawa wyposażenia dla Centrum Zdrowia Psychicznego III
- Świadczenie dostaw pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.