Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-21
Opole: Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego
na kwotę poniżej 14.000 euro
Numer ogłoszenia: 227882 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Informatyki - Wojewódzki Bank Danych Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego, ul. Piastowska 15, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4524393, fax 077 4524277.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wbd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa, gospodarstwo pomocnicze Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na kwotę poniżej 14.000 euro.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: toner do Toshiba T4010/3220 oryginalny 7 toner do Toshiba BD 120/1210 oryginalny 4 toner do Selex GR 1120 oryginalny 3 toner do Nashuatec 3715 oryginalny 3 toner do Nashuatec 3320 oryginalny 2 toner do Minolta 103B/1030 oryginalny 4 toner do Minolta 104B/1054 oryginalny 8 toner do Mita 1560 oryginalny 24 toner do Kyocera 1016 MF oryginalny 4 toner do Kyocera KM 1620/2020 oryginalny 14 toner do Kyocera KM 1500 oryginalny 2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy PZP, 3) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie treści oferty oraz wymaganych dokumentów załączonych do oferty. 4) Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna z przesłanek art. 89 ust. 1 ustawy PZP. 6) Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisu art. 24 ust. 1 ustawy PZP.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wbd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Informatyki - WBD Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu ul. Piastowska 15, 45-082 Opole, pok 58..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Ośrodka Informatyki - WBD OUW w Opolu, ul. Piastowska 15, pok. 58..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.BO.11.25_Zakup wraz z dostawą sterylnego materiału zespalającego w ramach zabezpieczenia depozytu Bloku Operacyjnego
- Obsługa prawna jednostek organizacyjnych Policji województwa opolskiego
- D/07/2025 Zakup i dostawa kompaktowego aparatu fotograficznego wraz z akcesoriami na potrzeby Instytutu Historii Uniwersytetu Opolskiego - 1 szt.
- Remont alejek spacerowych w parku osiedlowym
- Koszenie/ wypas muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa.
- Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego z wyposażeniem do KM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek na bieżące potrzeby UMiG Piaseczno oraz zakup wraz z dostawą papieru kserograf. na bieżące potrzeby UMiG Piaseczno
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Sukcesywna dostawa wkładów atramentowych do drukarek (2 części)
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących- powtórka
- Dostawa nowych tuszy, tonerów oraz bębnów do urządzeń drukujących.
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.