eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielnoOpracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części Gminy Mielno w obrębach ewidencyjnych Chłopy i Mielenko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-28

Mielno: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części Gminy Mielno w obrębach ewidencyjnych Chłopy i Mielenko
Numer ogłoszenia: 227886 - 2010; data zamieszczenia: 28.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielno , ul. Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3459830, faks 094 3459834.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mielno.bip.net.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części Gminy Mielno w obrębach ewidencyjnych Chłopy i Mielenko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części Gminy Mielno w obrębach ewidencyjnych Chłopy i Mielenko. 2.Obszar opracowania określony został w uchwale Nr XXXIX/407/09 z dnia 27 listopada 2009 r. o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części Gminy Mielno w obrębach ewidencyjnych Chłopy i Mielenko. Powierzchnia terenu objętego opracowaniem wynosi ok. 570 ha. 3.Materiały, które będą udostępnione wybranemu Wykonawcy przez Zamawiającego wskazano w punkcie 1 załącznika nr 1 do projektu umowy (harmonogram rzeczowo-terminowy). 4.Szczegółowy opis czynności merytorycznych i proceduralnych leżących po stronie Wykonawcy: znajduje się w projekcie umowy, w szczególności w załączniku nr 1 (harmonogram rzeczowo-terminowy). 5.Opracowanie końcowe będzie przekazane w następującym zakresie i formie: a)plan miejscowy - opracowanie końcowe część tekstowa - uchwała wraz załącznikami - 5 egz. wydruku w wersji papierowej, b)plan miejscowy - opracowanie końcowe część rysunek planu w wersji barwnej 5 egz. wydruku w wersji papierowej w tym 1 egz. zalaminowany, c)plan miejscowy opracowanie końcowe (część tekstowa i graficzna) - w wersji cyfrowej - 2 komplety (płyty CD) zawierające: -tekst w plikach o rozszerzeniu *.xml, *.doc i *.pdf, -część graficzna w 3 formatach: -rastrowej: w plikach o rozszerzeniu .jpg i .tiff w rozdzielczości 600DPI -wektorowej: w formacie .shp (shapefile) lub .dbf (baza danych GIS, goebaza) z następującymi warunkami: układ geodezyjny 2000, skala opracowania 1:2000, dokładność wprowadzania/rysowania danych 1:500, warstwy topologiczne, opatrzone meta danymi -oraz .pdf, d)oświadczenie o poprawności topologicznej opracowania końcowego (rysunku planu) w wersji cyfrowej w formacie .shp lub .dbf wydane przez niezależną od Wykonawcy firmę. 6.Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w posiedzeniach gminnej komisji architektoniczno-urbanistycznej i komisjach Rady Gminy, publicznej dyskusji nad przyjętymi w planie rozwiązaniami oraz sesji Rady Gminy, na której uchwalany jest miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. CPV: 71.41.00.00-5 Usługi planowania przestrzennego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykonał w sposób należyty nie mniej niż dwie usługi opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni co najmniej 150 ha każdy, przy czym co najmniej 60% powierzchni każdego z planów musi obejmować tereny zainwestowane i przeznaczone do zainwestowania; uchwalone i opublikowane w dzienniku urzędowym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje osobą wpisaną na listę członków Izby Urbanistów, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako główny projektant

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mielno.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mielnie, ul. Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2010 godzina 12:00, miejsce: BOI pok.(001) Urzędu Gminy w Mielnie, ul. Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.