eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebiniaZmiana Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Trzebinia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-23

Trzebinia: Zmiana Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Trzebinia
Numer ogłoszenia: 227909 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebinia , ul. Józefa Piłsudskiego 14, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, tel. 032 6127227, faks 032 6121147.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Trzebinia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ETAP I - OPRACOWANIA WSTĘPNE A.Analiza materiałów wejściowych do opracowania, w tym m.in.: - obowiązującego dokumentu Zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Trzebinia (uchwalonego Uchwałą Nr LXII/II/499/98 Rady Miasta Trzebini z dnia 30 stycznia 1998 r. i zmienionego uchwałami: Nr LIX/II/570/98 z dnia 15 czerwca 1998 r., Nr XLIX/573/2002 z dnia 27 września 2002 r., Nr VI/48/V/2007 z dnia 29 marca 2007 r. oraz Nr XII/114/V/2007 z dnia 28 września 2007 r., - opracowania ekofizjograficznego sporządzonego dla obszaru całej gminy, - wyników badań hydrogeologicznych terenów pod rozbudowę cmentarza komunalnego w Lgocie i w Krystynowie, - uchwały Nr XLIV/472/V/2010 Rady Miasta Trzebini z dnia 26 marca 2010 r. w sprawie przystąpienia do zmiany studium, - innych, sporządzonych na podstawie przepisów odrębnych. B. Ocena kompletności pod względem merytorycznym oraz aktualności, materiałów dla potrzeb sporządzanego opracowania, w formie tekstowej (w tym w szczególności opracowania ekofizjograficznego), wykonanie niezbędnych materiałów na potrzeby projektu zmiany studium, w formie tekstowej i rysunkowej. C. Analiza wniosków do zmiany studium, odpowiedzi na zawiadomienia i propozycje ich rozpatrzenia: - część tekstowa - zestawienie tabelaryczne, propozycje rozpatrzenia, uzasadnienia do propozycji rozpatrzenia i rozstrzygnięcia Burmistrza, - część rysunkowa - rysunek przedstawiający rozmieszczenie terenów, co dla których wniesione zostały wnioski. D. Podsumowanie wszystkich wykonanych analiz i ocen - sentencjonalne przedstawienie wniosków wynikających z analiz, oraz możliwości i ograniczeń w zagospodarowaniu, w odpowiedniej formie. ETAP II - PROJEKT ZMIANY STUDIUM A. Projekt zmiany studium: Część tekstowa zmiany studium: 1) uwarunkowania, 2) ustalenia, określające kierunki zagospodarowania przestrzennego gminy, 3) uzasadnienie zawierające objaśnienia przyjętych rozwiązań, Część rysunkową zmiany studium dostosowaną do formy graficznej obowiązującego dokumentu: 1) rysunek nr 1 w skali 1 : 10000 -Kierunki przekształceń struktury przestrzennej, 2) rysunku nr 2 w skali 1 : 10000 - Kierunki ochrony i rewaloryzacji krajobrazu 3) rysunku nr 3 w skali 1 : 10000 - Uwarunkowania rozwoju B. Ocena oddziaływania na środowisko - zawartość wynikająca z obowiązujących przepisów. C. Analiza uzgodnień i opinii uzyskanych do projektu zmiany studium, w formie tekstowej - zestawienie w tabelaryczne, zawierające propozycje rozpatrzenia wraz z uzasadnieniami. D. Projekt zmiany studium do wyłożenia do publicznego wglądu w formie ujednoliconej: Ujednolicona część tekstowa obowiązującego dokumentu i zmiany studium, z wyróżnieniem projektowanej zmiany: 1) uwarunkowania, 2) ustalenia, określające kierunki zagospodarowania przestrzennego gminy, 3) uzasadnienie zawierające objaśnienia przyjętych rozwiązań zmiany studium, 4) syntezę ustaleń projektu zmiany studium. Ujednolicona część rysunkowa obowiązującego dokumentu i zmiany studium, z wyróżnieniem projektowanej zmiany: 1) rysunek nr 1 w skali 1 : 10000 -Kierunki przekształceń struktury przestrzennej, 2) rysunku nr 2 w skali 1 : 10000 - Kierunki ochrony i rewaloryzacji krajobrazu 3) rysunku nr 3 w skali 1 : 10000 - Uwarunkowania rozwoju Projekt uchwały zatwierdzającej zmianę studium. ETAP III A. Analiza uwag do projektu zmiany studium: - część tekstowa - zestawienie tabelaryczne, propozycje rozpatrzenia, uzasadnienia do propozycji rozpatrzenia i rozstrzygnięcia Burmistrza, - część rysunkowa - rysunek przedstawiający rozmieszczenie terenów, których uwagi dotyczą. B. Projekt zmiany studium (część tekstowa i rysunkowa) po uwzględnieniu uwag, po ponownych uzgodnieniach w zależności od potrzeb, do ponownego wyłożenia, lub do uchwalenia w wersji ujednoliconej. C. Dokumentacja formalno - prawna procesu sporządzania zmiany studium. CZYNNOŚCI I PRACE PROCEDURALNE DO WYKONANIA PRZEZ WYKONAWCĘ ORAZ PRACE DODATKOWE 1. Analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia wniosków zgłoszonych do projektu zmiany studium oraz uwag i wniosków zgłoszonych w postępowaniu strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. 2. Prezentacje (wersji elektronicznej) koncepcji i projektu zmiany studium władzom gminy (burmistrzowi, Komisji Inwentaryzacji i Rozwoju Rady Miasta i innym komisjom rady). 3. Opracowanie projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z uwzględnieniem uwag władz gminy. 4. W ramach opiniowania projektu zmiany studium - prezentacja projektu komisji urbanistyczno-architektonicznej. 5. Wprowadzenie zmian do projektu zmiany studium, wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień oraz rozpatrzenia uwag. 6. Ponowne uzgadnianie projektu zmiany studium i wprowadzenie zmian do projektu wynikających z ponownych uzgodnień i opiniowania. 7. Udział w dyskusji publicznej. 10. Pisemne uzasadnienie zawierające informacje o udziale społeczeństwa w postępowaniu oraz o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa, na podstawie art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227). 11.Pisemne podsumowanie zawierające uzasadnienie wyboru przyjętego dokumentu, sporządzone na podstawie art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227). 12. Przygotowanie projektu zmiany studium do uchwalenia, prezentacja na sesji rady i wyjaśnienia komisjom rady przed sesją. 14. Sporządzenie wykazu dokumentów formalno - prawnych i innych wykazów wynikających z obowiązujących przepisów. 15. Sporządzenie dokumentacji formalno - prawnej. ILOSĆ EGZEMPLARZY 1.Na poszczególnych etapach realizacji umowy wszystkie opracowania i materiały przekazywane będą przez Wykonawcę w 2egz. w wersji analogowej (rysunki w wersji kolorowej) 2. Każda zaakceptowana wersja opracowania lub jego części przekazywana będzie w postaci elektronicznej. 3. Zmiana studium w wersji uchwalonej przekazany zostanie w: 6 egz. rysunku w wersji kolorowej, 1 egz. rysunku w wersji czarno-białej, 1 egz. na płycie CD, 1 egz. (rysunki analiz, rysunki zmiany studium, rysunki prognozy) na płycie CD w programie EWMapa. UWAGA: Rysunki zmiany studium, rysunek prognozy winny zostać przekazane Zamawiającemu z zastosowaniem uzgodnionego rozwarstwienia w formacie programu EWMapa (evr.). Rysunki i materiały kierowane do opiniowania i uzgodnień, do prezentacji powinny zostać przekazane w formatach powszechnie dostępnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Powtórzenie czynnosci przewidzianych procedurą uchwalania planu

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony poprzez udokumentowanie wykonania przez Wykonawcę dwóch zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy uchwalonych przez radę gminy, w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Sporządzenie studium ( lub zmiany studium) dla obszaru całej gminy będzie traktowane dla potrzeb niniejszego postępowania, jako dwie zmiany studium. Dla ww. opracowań należy określić: - krótki opis przedmiotu zmiany studium, w tym określenie głównych funkcji terenów objętych zmianą studium, - daty: wykonania i uchwalenia przez radę gminy, - wartość przedmiotu zamówienia oraz odbiorcę, - dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Za zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający uznaje zmianę studium sporządzoną dla obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 50 ha.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez dysponowanie zespołem projektowym specjalistów ze wszystkich dziedzin wymaganych w związku z przedmiotem postępowania i problematyką planu. Wykonawca zapewni wykonanie opracowania przez osoby posiadające wymagane przepisami uprawnienia i odpowiednie przygotowanie zawodowe, wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymaganiami ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 oraz z 2002 r. Nr 23, poz. 221, Nr 153, poz. 1271 i Nr 240, poz. 2052), w tym zapewni wykonanie opracowania przez co najmniej: - dwóch członków izby urbanistów, lub - jednego członka izby urbanistów i jednego członka izby architektów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wycena opracowania sporządzoną na podstawie cennika, proponowany harmonogramem płatności za poszczególne etapy opracowania, w rozbiciu na części wymienione w załączniku nr 1do siwz, z uwzględnieniem płatności w wysokości 30 % całości oferowanej kwoty, po sprawdzeniu z pozytywnym wynikiem zgodności z prawem uchwały w sprawie przyjęcia zmiany studium przez wojewodę,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w zakresie: -Kluczowego personelu wykonawcy. Zamawiający dokona zmian kluczowego personelu wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę (np. stan zdrowia, rezygnacja z pracy, itp.) -Terminu wykonania zamówienia. Termin może ulec zmianie w przypadku konieczności powtórzenia czynności przewidzianych procedurą sporządzania planu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzebinia.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Trzebini, Wydział Architektury Budownictwa i Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, Referat Architektury i Budownictwa, 32-540 Trzebinia ul. Narutowicza 10, pok. nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta w Trzebini, ul. Narutowicza 10, II piętro pok. 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.