Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-03
Ełk: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2015 / 2016
Numer ogłoszenia: 227918 - 2015; data zamieszczenia: 03.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku , ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2015 / 2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2015 / 2016 z podziałem na: - Zadanie Nr 1: usługi piaskarką na nośniku samochodowym z pługiem do odśnieżania jednostronnym lekkim w ilości 2 szt., - Zadanie Nr 2: usługi piaskarką na nośniku samochodowym z pługiem do odśnieżania jednostronnym średnim w ilości 1 szt., - Zadanie Nr 3: usługi piaskarką o ład. powyżej 4m3 na nośniku samochodowym z pługiem do odśnieżania jednostronnym lekkim w ilości 1 szt., - Zadanie Nr 4: usługi piaskarką na nośniku samochodowym z pługiem do odśnieżania jednostronnym średnim w ilości 1 szt., - Zadanie Nr 5: usługi pługiem jednostronnym lekkim na nośniku samochodowym z napędem na jedną oś w ilości 1 szt., - Zadanie Nr 6: usługi pługiem jednostronnym lekkim na nośniku samochodowym z napędem na więcej niż jedną oś w ilości 1 szt., - Zadanie Nr 7: usługi pługiem czołowym dwustronnym średnim na nośniku samochodowym w ilości 1 szt., - Zadanie Nr 8: usługi pługiem czołowym dwustronnym średnim z regulacją szerokości na nośniku dowolnym w ilości 1 szt., - Zadanie Nr 9: usługi ładowarko-spycharką typu CAT z pługiem jednostronnym lekkim w ilości 2 szt., - Zadanie Nr 10: usługi ładowarko-spycharką typu CAT z pługiem jednostronnym średnim w ilości 1 szt., - Zadanie Nr 11: usługi ładowarko-spycharką typu CAT z pługiem dwustronnym w ilości 2 szt., - Zadanie Nr 12: usługi ładowarko-spycharką typu CAT z pługiem jednostronnym średnim w ilości 1 szt., - Zadanie Nr 13: usługi ładowarką o poj. łyżki do 2m3 w ilości 1 szt., - Zadanie Nr 14: usługi ładowarką o poj. łyżki powyżej 2m3 w ilości 1 szt., - Zadanie Nr 15: usługi spycharką o mocy powyżej 100 KM w ilości 2 szt., - Zadanie Nr 16: usługi równiarką samobieżną o mocy powyżej 200 KM w ilości 1 szt., - Zadanie Nr 17: usługi równiarką samobieżną o mocy 120 -200 KM w ilości 1 szt., - Zadanie Nr 18: usługi równiarką samobieżną o mocy 100 -120 KM w ilości 1 szt., a) Zakres niniejszego zamówienia obejmuje usługi wykonywane na drogach powiatowych z zachowaniem standardów zimowego utrzymania ujętych w załączniku Nr 7. b) Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. c) Zamawiający wyklucza możliwość wysuwania przez Wykonawcę roszczeń pod jego adresem z uwagi na błędne skalkulowanie ceny.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku utrzymywania się niekorzystnych warunków atmosferycznych w sezonie zimowym 2015/2016, czego nie może przewidzieć Zamawiający przy udzieleniu zamówienia podstawowego, przewiduje się możliwość wprowadzenia usług dodatkowych, które nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia podstawowego na warunkach i cenach jednostkowych określonych w umowie podstawowej. Usługi dodatkowe będą wprowadzane aneksem do umowy poprzez zwiększenie ilości godzin pracy sprzętu w poszczególnych zadaniach zachowując warunek, że wartość usługi dodatkowej nie może przekroczyć 50% wartości usługi podstawowej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik Nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik Nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana umowy jest dopuszczalna, o ile nie jest zmianą umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem § 8 ust. 2; 2. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę jest dopuszczalna przy zachowaniu warunków dotyczących: a) przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy realizowane jest zamówienie dodatkowe; b) podwykonawców, pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy; c) terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy realizowane jest zamówienie dodatkowe. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT strony każdorazowo dostosują treść umowy do nowo obowiązujących przepisów. W takim przypadku całkowita wartość przedmiotu umowy netto zostanie powiększona o nową wartość stawki podatku VAT. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron i formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/powiat_elcki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku, ul. Kolonia 1, 19 - 300 Ełk pok. nr 5. Specyfikację można odebrać osobiście w wersji papierowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku 19 - 300 Ełk ul. Kolonia 1 (sekretariat-pokój nr 1).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1: - usługi piaskarką na nośniku samochodowym z pługiem do odśnieżania jednostronnym lekkim w ilości 2 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi piaskarką na nośniku samochodowym z pługiem do odśnieżania jednostronnym lekkim w ilości 2 szt.; czas pracy do 450 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - usługi piaskarką na nośniku samochodowym z pługiem do odśnieżania jednostronnym średnim w ilości 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi piaskarką na nośniku samochodowym z pługiem do odśnieżania jednostronnym średnim w ilości 1 szt; czas pracy do 225 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - usługi piaskarką o ład. powyżej 4m3 na nośniku samochodowym z pługiem do odśnieżania jednostronnym lekkim w ilości 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi piaskarką o ład. powyżej 4m3 na nośniku samochodowym z pługiem do odśnieżania jednostronnym lekkim w ilości 1 szt; czas pracy do 225 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - usługi piaskarką na nośniku samochodowym z pługiem do odśnieżania jednostronnym średnim w ilości 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi piaskarką na nośniku samochodowym z pługiem do odśnieżania jednostronnym średnim w ilości 1 szt; czas pracy do 150 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - usługi pługiem jednostronnym lekkim na nośniku samochodowym z napędem na jedną oś w ilości 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi pługiem jednostronnym lekkim na nośniku samochodowym z napędem na jedną oś w ilości 1 szt.; czas pracy do 100 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 - usługi pługiem jednostronnym lekkim na nośniku samochodowym z napędem na więcej niż jedną oś w ilości 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi pługiem jednostronnym lekkim na nośniku samochodowym z napędem na więcej niż jedną oś w ilości 1 szt.; czas pracy do 100 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7 - usługi pługiem czołowym dwustronnym średnim na nośniku samochodowym w ilości 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi pługiem czołowym dwustronnym średnim na nośniku samochodowym w ilości 1 szt.;czas pracy do 225 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8 - usługi pługiem czołowym dwustronnym średnim z regulacją szerokości na nośniku dowolnym w ilości 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi pługiem czołowym dwustronnym średnim z regulacją szerokości na nośniku dowolnym w ilości 1 szt.; czas pracy do 150 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9 - usługi ładowarko-spycharką typu CAT z pługiem jednostronnym lekkim w ilości 2 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi ładowarko-spycharką typu CAT z pługiem jednostronnym lekkim w ilości 2 szt.; czas pracy do 120 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10 - usługi ładowarko-spycharką typu CAT z pługiem jednostronnym średnim w ilości 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi ładowarko-spycharką typu CAT z pługiem jednostronnym średnim w ilości 1 szt.; czas pracy do 55 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie Nr 11 - usługi ładowarko-spycharką typu CAT z pługiem dwustronnym w ilości 2 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi ładowarko-spycharką typu CAT z pługiem dwustronnym w ilości 2 szt.; czas pracy do 120 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie Nr 12 - usługi ładowarko-spycharką typu CAT z pługiem jednostronnym średnim w ilości 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi ładowarko-spycharką typu CAT z pługiem jednostronnym średnim w ilości 1 szt.; czas pracy do 55 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie Nr 13 - usługi ładowarką o poj. łyżki do 2m3 w ilości 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi ładowarką o poj. łyżki do 2m3 w ilości 1 szt.; czas pracy do 55 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie Nr 14 - usługi ładowarką o poj. łyżki powyżej 2m3 w ilości 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi ładowarką o poj. łyżki powyżej 2m3 w ilości 1 szt.; czas pracy do 37 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie Nr 15 - usługi spycharką o mocy powyżej 100 KM w ilości 2 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi spycharką o mocy powyżej 100 KM w ilości 2 szt.; czas pracy do 75 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie Nr 16 - usługi równiarką samobieżną o mocy powyżej 200 KM w ilości 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi równiarką samobieżną o mocy powyżej 200 KM w ilości 1 szt.; czas pracy do 50 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie Nr 17 - usługi równiarką samobieżną o mocy 120 -200 KM w ilości 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi równiarką samobieżną o mocy 120 -200 KM w ilości 1 szt.; czas pracy do 75 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi - 5
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie Nr 18 - usługi równiarką samobieżną o mocy 100 -120 KM w ilości 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi równiarką samobieżną o mocy 100 -120 KM w ilości 1 szt.; czas pracy do 75 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi - 5
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Zakup samochodu służbowego dla Starostwa Powiatowego w Ełku
- PROJEKT ROZBUDOWY ULICY WOJSKA POLSKIEGO NA ODCINKU OD ULICY MICKIEWICZA DO SKRZYŻOWANIA ULIC SIKORSKIEGO, 11-GO LISTOPADA I KAJKI W EŁKU
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na 5 zadań (części)
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.