eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GniewDostawa materiałów do budowy kanalizacji sanitarnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Gniew: Dostawa materiałów do budowy kanalizacji sanitarnej
Numer ogłoszenia: 227948 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: INWEST-KOM w Gniewie sp. z o.o. , ul. Wiślana 6, 83-140 Gniew, woj. pomorskie, tel. 058 5352318, 5352331, fax. 058 5352318 w. 46.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inwest-kom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego, w której 100% udziałów posiada gmina.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do budowy kanalizacji sanitarnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do budowy kanalizacji sanitarnej przy ul. Kapinosa w Gniewie. Ustalono, że szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza równowartości 206 tys. euro. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w punktach 3.1 do 3.10 SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00 - Produkty betonowe 44.42.37.40 - Pokrywy włazów 44.16.00.00 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O wykonanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia. b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia d) dysponują potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Ocena spełniania ww warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dołączone do oferty Wykonawcy dokumenty, o których mowa w pkt. 9 SIWZ i oświadczenia w ofercie. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 22 i 24 Ustawy (druk B). 2. W celu potwierdzenia pozostałych warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: a)podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału (druk B) 3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.inwest-kom.pl/KP/10/II/2008.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INWEST-KOM w Gniewie Sp. z o. o. ul. Wiślana 6, 83-140 Gniew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego (pokój nr 2).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.