To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-29
Zielona Góra: dostawa żywności do Szkoły Podstawowej nr 15 w Zielonej Górze przy ul. Lisiej 37 z podziałem na zadania- liczba zadań 9
Numer ogłoszenia: 227970 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168366 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 15 im. 4 Dywizji Wojska Polskiego w Zielonej Górze, ul. Lisia 37, 65-098 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4531777, faks 068 4531778.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa żywności do Szkoły Podstawowej nr 15 w Zielonej Górze przy ul. Lisiej 37 z podziałem na zadania- liczba zadań 9.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Szkoły Podstawowej nr 15 w Zielonej Górze przy ul. Lisiej 37 z podziałem na zadania- liczba zadań 9: 1.1.Zadanie nr 1- dostawa produktów mleczarskich Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku Nr 7.1. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do 23 grudnia 2012r. z przerwą od 1 lipca do 31 sierpnia. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3- Produkty mleczarskie, 1.2.Zadanie nr 2 - dostawa mięsa , produktów mięsnych i wędlin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku Nr 7.2. do SIWZ Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do 23 grudnia 2012r. z przerwą od 1 lipca do 31 sierpnia. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, 15.13.11.30-5- Wędliny, 1.3. Zadanie nr 3 - dostawa różnych produktów spożywczych (w tym tłuszcze) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku Nr 7.3. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od od dnia podpisania umowy do 23 grudnia 2012r. z przerwą od 1 lipca do 31 sierpnia. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6- Różne produkty spożywcze, 15.41.11.00-3- Olej roślinny 1.4.Zadanie nr 4 - dostawa owoców, warzyw (w tym ziemniaki) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 zawarty jest w załączniku Nr 7.4. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do 23 grudnia 2012r. z przerwą od 1 lipca do 31 sierpnia. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3- Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy. 1.5.Zadanie nr 5- dostawa pieczywa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 zawarty jest w załączniku Nr 7.5. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od od dnia podpisania umowy do 23 grudnia 2012r. z przerwą od 1 lipca do 31 sierpnia. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6- Pieczywo 1.6.Zadanie nr 6 - dostawa dań gotowych (świeżych) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6 zawarty jest w załączniku Nr 7.6. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od od dnia podpisania umowy. do 23 grudnia 2012r. z przerwą od 1 lipca do 31 sierpnia. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.89.43.00.-4 - Dania gotowe 1.7. Zadanie 7- dostawa mrożonek warzywno-owocowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 7 zawarty jest w załączniku Nr 7.7. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do 23 grudnia 2012r. z przerwą od 1 lipca do 31 sierpnia. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0- Przetworzone owoce i warzywa 1.8. Zadanie 8- dostawa jaj świeżych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 8 zawarty jest w załączniku Nr 7.8. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od od dnia podpisania umowy do 23 grudnia 2012r. z przerwą od 1 lipca do 31 sierpnia. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3- Jaja 1.9. Zadanie 9- dostawa ryb i przetworów rybnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 9 zawarty jest w załączniku Nr 7.9. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do 23 grudnia 2012r. z przerwą od 1 lipca do 31 sierpnia.. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6- Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 2. Dostawy powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie RP. 3. Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji, tej samej partii produkcyjnej, będzie wytwarzany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i dostarczany zgodnie z obowiązującymi przepisami: a. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie Żywności i żywienia ( t.j. Dz.U.z 2010r. Nr 136, poz.914 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz.U. z 2005r. Nr 187 poz.1577 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi , b. rozporządzenia (WE) 178-2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa Żywnościowego, powołującego Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiającego procedury w zakresie bezpieczeństwa Żywności (Dz. U. UE L Nr 31, poz. 1), c. rozporządzenia (WE) 1935-2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z Żywnością oraz uchylającego Dyrektywy 80-590-EWG i 89-109-EWG (Dz. U. UE L Nr 338, poz. 4), d. ustawy z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn zm.), e. rozporządzenia (WE) 853-2004, Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do Żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L Nr 139, poz. 55 z późn zm.), f. rozporządzenia (WE) 854-2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L Nr 139, poz. 206 z późn zm.), g. rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 z późn zm.), h. rozporządzenia (WE) 852-2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L Nr 139, poz. 1 z późn zm.), i. ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno spożywczych (Dz. U. z 2005 Nr 187, poz. 1577 z późn zm.). 4. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem po każdej dostawie na podstawie faktur częściowych w terminie 14 dni, od daty jej złożenia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 (od 7.1 do 7.9 ) do SIWZ. W przypadku podania w tabeli - wykaz asortymentu - załącznik nr 7.1 - 7.9, nazw własnych lub typów to zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych.Za równoważne Zamawiający uzna produkty, które posiadać będą te same składniki, konsystencję, gramaturę oraz wartości odżywcze i walory smakowe co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy wpisać jaki produkt oferuje Wykonawca. Jeżeli w tabelach występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące produkty konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, równoważnych o właściwościach , parametrach nie gorszych niż określone w tabelach. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm i systemów odniesienia 6. Informacje ogólne dla zadania 1-9: 6.1 Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. 6.2.Zamawiający przekaże faksem lub telefonicznie i potwierdzone pisemnie Wykonawcy wykaz produktów wraz z terminem i godzinami dostawy. 6.3. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.6.4. Odbioru towaru w siedzibie Zamawiający zgodnie z jego upoważnieniem dokona wyznaczony przez Zamawiającego pracownik. 6.5. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór towaru w siedzibie Zamawiającego. 6.6. Za dostarczoną żywność (w tym ubezpieczenie, stan jakościowy) odpowiada Wykonawca do czasu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego. 6.7.Dostarczany towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości t.j. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę. 6.8. Wykonawca winien posiadać atest laboratoryjny. 6.9. Przy posiadaniu towaru w innych opakowaniach Wykonawca winien przeliczyć wartość opakowania do gramatury podanej przez Zamawiającego. 6.10.W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów a Wykonawca poniesie koszty zgodnie z zapisem pkt. 3.6.5 SIWZ. 6.11.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości dostaw przewidzianych w umowie o 30%...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5, 15.80.00.00-6, 15.41.11.00-3, 03.20.00.00-3, 15.81.10.00-6, 15.89.43.00-4, 15.33.00.00-0, 03.14.25.00-3, 15.22.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Nazwa: dostawa mięsa , produktów mięsnych i wędlin:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa SOBKOWIAK S.J. Hurtownia Zielona. Góra, ul. Wolsztyńska 54, 64-212 Siedlec, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16190,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16978,66
Oferta z najniższą ceną: 16978,66 / Oferta z najwyższą ceną: 16978,66
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: dostawa różnych produktów spożywczych (w tym tłuszcze)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "JONEX" KATARZYNA JOŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "JONEX" KATARZYNA JOŃSKA
- PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE JONEX Katarzyna Jońska;, ul. Elektronowa 2, 65-730 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9166,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9854,40
Oferta z najniższą ceną: 9854,40 / Oferta z najwyższą ceną: 9854,40
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: dostawa owoców, warzyw (w tym ziemniaki)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "JONEX" KATARZYNA JOŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "JONEX" KATARZYNA JOŃSKA
- Przedsiębiorstwo Handlowe JONEX Katarzyna Jońska, ul. Elektronowa 2, 65-730 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10809,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11312,20
Oferta z najniższą ceną: 11312,20 / Oferta z najwyższą ceną: 11312,20
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: dostawa pieczywa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
REMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- REMA Spółka z o.o, ul.Dąbrowskiego 45, 65-021 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1428,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1488,90
Oferta z najniższą ceną: 1488,90 / Oferta z najwyższą ceną: 1488,90
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: dostawa dań gotowych (świeżych)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SARA" KASYNO IRENEUSZ FILIPOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
"SARA" KASYNO IRENEUSZ FILIPOWICZ
- KASYNO SARA Ireneusz Filipowicz, ul. Przemysłowa 23, 66-100 Sulechów, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2870,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3054,40
Oferta z najniższą ceną: 3054,40 / Oferta z najwyższą ceną: 3054,40
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: dostawa mrożonek warzywno-owocowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ice QB Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. gen J. Sowińskiego 2/4, 65-419 Zelona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5428,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5637,56
Oferta z najniższą ceną: 5637,56 / Oferta z najwyższą ceną: 5637,56
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: dostawa jaj świeżych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "JONEX" KATARZYNA JOŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "JONEX" KATARZYNA JOŃSKA
- Przedsiębiorstwo Handlowe JONEX Katarzyna Jońska, ul. Elektronowa 2, 65-730 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1142,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1182,00
Oferta z najniższą ceną: 1182,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1182,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: dostawa ryb i przetworów rybnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ice QB Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. gen J. Sowińskiego 2/4, 65-419 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4523,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4732,60
Oferta z najniższą ceną: 4732,60 / Oferta z najwyższą ceną: 4732,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Wykonanie badania pn." Identyfikacja i analiza łańcuchów wartości w obszarach lubuskich inteligentnych specjalizacji".
- SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJÓW,SMARÓW ORAZ PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O. O. W ZIELONEJ GÓRZE
- Przeprowadzenie warsztatów i szkoleń ( podnoszenie motywacji i kompetencji osobistych, komunikacja bez barier w dialogu,technik aktywnej nauki,stres jak go oswoić) - powiat gorzowski
- Przeprowadzenie kursu programowania i obsługi obrabiarek CNC ( powiat żarski)
- Zakup paliwa dla pojazdów użytkowanych przez Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze
- Usługa kompleksowej organizacji udziału lubuskich przedsiębiorców w dwudniowym wydarzeniu pn. "Lubuska Akademia Przedsiębiorczości w Zielonej Górze"
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy różnych produktów spożywczych na potrzeby działu żywienia w Domu Pomocy Społecznej Pod Sosnami w Pułtusku z podziałem na 5 zadań
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce
- Sukcesywne dostawy produktów mrożonych do COS-OPO w Giżycku
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Aresztu Śledczego w Gliwicach
- MZŻ.262.7.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Sukcesywna dostawa słodyczy i soków na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.