Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-26
Pruszków: dostawy podłóż do hodowli drobnoustrojów, testów do identyfikacji bakterii, krążków do antybiogramów, pasków z gradientem stężeń, szybkich testów na wykrywanie toksyn Clostridium difficile w kale oraz Rotawirusów i Adenowirusów, odczynnik do oznaczania glukozy, odczynników i części zużywalnych oraz serwis do aparatu AVL.
Numer ogłoszenia: 227987 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera SP ZOZ , ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 22 77 09 308, faks 22 77 09 308.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy podłóż do hodowli drobnoustrojów, testów do identyfikacji bakterii, krążków do antybiogramów, pasków z gradientem stężeń, szybkich testów na wykrywanie toksyn Clostridium difficile w kale oraz Rotawirusów i Adenowirusów, odczynnik do oznaczania glukozy, odczynników i części zużywalnych oraz serwis do aparatu AVL..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy podłóż do hodowli drobnoustrojów, testów do identyfikacji bakterii, krążków do antybiogramów, pasków z gradientem stężeń, szybkich testów na wykrywanie toksyn Clostridium difficile w kale oraz Rotawirusów i Adenowirusów, odczynnika do oznaczania glukozy, odczynników i części zużywalnych oraz serwis do aparatu AVL. Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał przedmiot zamówienia, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego według specyfikacji asortymentu określonego w tabeli asortymentowo-ilościowej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ)umowy. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w szczególności koszt transportu, opakowania, załadunku i rozładunku, koszty przeglądów technicznych aparatu AVL (robocizna i części zamienne) , cena za dojazd serwisu do Zamawiającego. Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ)Umowy zawiera przewidywalną maksymalną wielkość dostawy oraz usługi serwisowej , która jest wielkością szacunkową w skali 2 lat, w związku z czym Zamawiający zastrzega, iż nie każda pozycja w nim wyszczególniona może zostać zakupiona w pełnym zakresie ilościowym. Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery fax. oraz inne ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego zrealizowania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Dostarczane przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia odczynniki laboratoryjne muszą posiadać powiadomienie)zgłoszenie Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych , Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. pakiet I Lp. Nazwa opakowanie wymagane ilość szt. testów na 2 lata 1 Ampicillin 5 do 30 60 2 Cefotaxime 5 do 30 60 3 Ceftriaxone 5 do 30 60 4 Colistin 5 do 30 60 5 Penicillin 5 do 30 60 6 Teicoplanin 5 do 30 60 7 Vancomycin 5 do 30 60 8 Imipenem 5 do 30 30 9 Clindamycin 5 do 30 30 10 Metronidazol 5 do 30 30 pakiet II Lp. Nazwa opakowanie wymagane ilość na 2 lata 1 Szereg do identyfikacji pałeczek z rodziny Enterobakteriaceae ( 20 - 24 parametrów ) + książka kodów do 20-parametrowego szeregu do identyfikacji Enterobakteriaceae ( szt.1 ) od 10 do 50 200 ozn. 2 Szereg do identyfikacji Enterobakteriaceae (10 - 12 parametrów ) + książka kodów do 10-parametrowego szeregu do identyfikacji Enterobakteriaceae ( szt. 1 ) od 20 do 100 1600 ozn. 3 Odczynniki do szeregu Enterobakteriaceae TDA , JAMES, VP1, VP2, NIT1, NIT2 w ilości potrzebnej do wykonania podanej ilości 10-parametrowych. 4 Odczynniki do szeregu Enterobakteriaceae TDA , JAMES, VP1, VP2, NIT1, NIT2 w ilości potrzebnej do wykonania podanej ilości testów 20-parametrowych 5 Szereg do identyfikacji Gram-ujemnych pałeczek niefermentujących ( 20 parametrów ) odczynniki do szeregu na pałeczki niefermentujące ( Zn, NIT1, NIT2, JAMES ) w ilości potrzebnej do wykonania podanej liczby testów dla Gram-ujemnych pałeczek niefermentujących + książka kodów do szeregu na pałeczki niefermentujące ( szt. 1 ) od 10 do 25 200 ozn. 6 Szereg do i( VP1, VP2, ZYMA, ZYMB, NIN ) w ilości potrzebnej do wykonania podanej liczby testów dla Streptococci + książka kodów do szeregu na paciorkowce ( szt. 1 ) od 10 do 25 100 ozn 7 Szereg do identyfikacji Staphylococci ( 20 parametrów ) książka kodów do szeregu na gronkowce odczynniki do szeregu na gronkowce ( VP 1, VP 2, NIT 1, NIT 2, ZYM A, ZYM B ) w ilości potrzebnej do wykonania podanej liczby testów dla Staphylococci od 10 do 25 100 ozn. 8 Szereg do identyfikacji beztlenowców ( 20 parametrów ) + książka kodów do szeregu na beztlenowce, odczynniki do szeregu na beztlenowce (EHR, XYL,BCP ) w ilości potrzebnej do wykonania podanej liczby testów na beztlenowce od 20 do 50 200ozn. 9 Szereg do identyfikacji Candida od 10 do 20 100 ozn. 10 Szereg do identyfikacji Neisseria, Haemophilus od 10 do 20 40 ozn. 11 Szybki test lateksowy do wykrywania Clumbing factor i białka A i bialek otoczkowych u Gronkowców od 200 do500 1600 ozn. 12 Plazma królicza 0,5 -5,0 mL 600mL 13 Szybki test lateksowy do potwierdzania MRSA od 20 do 100 200 ozn. 14 Generator do wytwarzania atmosfery do hodowli beztlenowców ( torebka + generator od 5 do 20 600 szt. 15 Generator do wytwarzania atmosfery dla beztlenowców ( do pojemnika 2,5 L ) od 5 do 20 400 szt. 16 Paski wskaźnikowe do sprawdzania atmosfery beztlenowej od 5 do 20 200 szt. 17 Test na Paciorkowce zestaw ( Strepto A, Strepto B, Strepto C, StreptoD, StreptoG, StreptoF ) od 5 do 20 ozn 300 ozn. 18 Lateks do oznaczania St. Pneumoniae od 10 do 50 ozn 100 ozn 19 Odczynnik ID indole TDA 200 ozn. Pakiet III Lp. Nazwa opakowanie wymagane ilość op.na 2 lata 1 Amikacin 30 50 krążków 20 2 Amoxycillin 10 50 krążków 12 3 AmoXycillin)Clavulan acid 2)1 50 krążków 20 4 Amoxycillin ) Clavulan acid 20 )10 50 krążków 120 5 Ampicillin 10 50 krążków 60 6 Ampicillin2 50 krążków 10 7 Ampicillin ) Sulbctam 10 )10 50 krążków 20 8 Aztreonam 30 50 krążków 10 9 Azithromycin15 50 krążków 10 10 Carbenicillin 100 50 krążków 20 11 Cefaclor 30 50 krążków 10 12 Cefaperazone 75 50 krążków 10 13 Cefepim 30 50 krążków 10 14 Cefixime 5 50 krążków 10 15 Cefprozil 30 50 krążków 10 16 Cephazolin 30 50 krążków 10 17 Cefotaxime 30 50 krążków 20 18 Cefotaxime 5 50 krążków 60 19 Ceftazidime 30 50 krążków 20 20 Ceftazidime 10 50 krążków 80 21 Cefuroxime 30 50 krążków 80 22 Ceftriaxone 30 50 krążków 10 23 Cephalothin 30 50 krążków 20 24 Cephalexin 30 50 krążków 10 25 Cefoxicin 30 50 krążków 60 26 Cefpodoksym 10 50 krążków 10 27 Chloramphenicol 30 50 krążków 10 28 Ciprofloxacin 5 50 krążków 120 29 Clarithromycin 15 50 krążków 10 30 Clindamycin 2 50 krążków 40 31 Cotrimoxazole23,75 ) 1,25 50 krążków 100 32 Colistin sulphate 50 50 krążków 10 33 Fosfomycin)Trometamol 200 50 krążków 20 34 Doxycycline 30 50 krążków 6 35 Doripenem 10 50 krążków 10 36 Ertapenem 10 50 krążków 10 37 Erythromycin 15 50 krążków 40 38 Fusidic Acid 10 50 krążków 10 39 Gentamycin 10 50 krążków 100 40 Gentamycin 30 50 krążków 10 41 Imipenem 10 50 krążków 20 42 Lincomycin 15 50 krążków 4 43 Linezolid 30 50 krążków 5 44 Lewofloxacin 5 50 krążków 10 45 Meropenem 10 50 krążków 30 46 Metronidazole 5 50 krążków 10 47 Moksyfloxcin 5 50 krążków 10 48 Mupirocin 200 50 krążków 10 49 Nalidixic Acid 30 50 krążków 4 50 Neomycin 30 50 krążków 4 51 Netilmicin 30 50 krążków 20 52 Nitrofurantoin 300 50 krążków 40 53 Norfloxacin 10 50 krążków 40 54 Novobiocin 5 50 krążków 10 55 Ofloxacin 5 50 krążków 10 56 Oxacillin1 50 krążków 10 57 Penicillin G 10j 50 krążków 20 58 Penicillin G 1j 50 krążków 10 59 Piperacillin 100 50 krążków 40 60 Piperacillin ) Tazobactam 100/10 50 krążków 40 61 Rifampicin 5 50 krążków 10 62 Streptomycin 300 50 krążków 10 63 Sulphamethoxazole 25 50 krążków 4 64 Sinercid 15 ) Chirupristyna ) Dalfopristina 50 krążków 10 65 Teicoplanin 30 50 krążków 40 66 Tetracycline 30 50 krążków 40 67 Ticarcillin 75 50 krążków 20 68 Ticarcillin ) Clavulac Acid 75)10 50 krążków 40 69 Tobramycin 10 50 krążków 20 70 Trimethoprim5 50 krążków 10 71 Vancomycin 5 50 krążków 20 72 Vancomycin 30 50 krążków 20 73 Krążki czyste bez antybiotyku 50 krążków 1000 krążków Pakiet IV Lp. Nazwa opakowanie wymagane ilość szt. testów na 2 lata 1 Ampicillin 5 do 30 60 2 Cefotaxime 5 do 30 60 3 Ceftriaxone 5 do 30 60 4 Colistin 5 do 30 60 5 Penicillin 5 do 30 60 6 Teicoplanin 5 do 30 60 7 Vancomycin 5 do 30 60 8 Imipenem 5 do 30 30 9 Clindamycin 5 do 30 30 10 Metronidazol 5 do 30 30 pakiet V Lp. Nazwa Wiekość op. wymagana ilość testów na 2 lata 1 Toksyny Clostridium difficile A)B w kale 5 -50 700 2 Test do wykrywania Enzymu 5 do 20 80 Clstridium difficile (test GDH) 3 Szbki test lateksowy 10 do 20 200 lub immunochrotograficzny do wykrywania Rotawirusów i Adenowirusów pakiet VI lp. Nazwa wielkość opakowania wymagana ilość mL na 2 lata 1 Glukoza 500 - 1000 35000 pakiet VII Lp. Nazwa wielkość opakowania wymagana Ilość op. na 2 lata 1. Standard A Ca++ 4x430 mL 25 2. Standard B Ca++ 3x90 mL 22 3. ISE Reference 3x90 mL 20 4. Płyn do kondycjonowania 100 mL 5 elektrody sodowej 5. Odbiałczacz 100 - 125 mL 5 6. Elektroda sodowa 1 szt. 2 szt. 8. Elektroda potasowa 1 szt. 2 szt. 10. Elektroda wapniowa 1 szt. 2 szt. 12. Elektroda referencyjna 1 1 szt. 12. Rurki do pompy perystaltycznej 2 zestawy 13. Rozcieńczalnik do moczu 100 - 500 mL 500 mL 14. Sonda do pobierania 1 szt. 1 szt. Wymagania: 1. Jakość poszczególnych serii podłoży bakteriologicznych (pakiet I) powinna być potwierdzona aktualnymi wynikami kontroli jakości. Certyfikat tej kontroli musi być dołączony do każdej serii dostarczanego podłoża. Wszystkie podłoża na płytkach muszą mieć gładką powierzchnię pozbawioną jakichkolwiek nierówności. Podłoża w butelkach: butelki oraz zamknięcia butelek powinny być wykonane z materiału umożliwiającego rozpuszczanie podłóż w mikrofalówce. 2. Podłoża na płytkach, pakiet I powinny pochodzić od jednego producenta 3. Termin ważności przysyłanych podłóż i odczynników nie powinien być krótszy niż połowa całego terminu ważności a terminy ważności krążków antybiotykowych i pasków z antybiotykami z gradientem stężeń minimum 1 rok. 4. Test do jakościowego wykrywania toksyn Clostridium difficile w próbkach kału ludzkiego. Test wykrywający obecność toksyn A i B. Test immunochromatograficzny z wykorzystaniem przeciwciał swoistych do toksyn A i B Clostridium difficile. Test paskowy lub kasetkowy z kontrolą umożliwiającą stwierdzenie poprawności wykonania testu. Odczyt wyniku testu nie dłuższy niż do 15 minut. Obecność rozcieńczalnika(buforu) w zestawie, jeśli jest konieczny. Czułość analityczna testu: test wykrywający stężenie już od: dla toksyny A 1,5 ng/mL, toksyny B 5 ng/mL. Test GDH może być w zestawie z testem na toksyny. Test do wykrywania Rotawirusów i Adenowirusów immunochromatograficzny kasetkowy lub paskowy. Czułość testu dla Rotawirusów i Adenowirusów > 96%, specyficzność >97%. 5. Odczynnik do oznaczania glukozy: metoda OXY, kolorymetryczna, odczynnik płynny , gotowy do użycia, wymagany czas inkubacji nie dłuższy niż 10 minut. 6. Do pakietu VII: wymagane zapewnienie serwisu do aparatu AVL 988-3 na czas obowiązywania umowy. 7. Wymagane instrukcje w języku polskim do odczynników i testów. 8. Firmy, które wygrają przetarg dostarczą wydrukowane karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zawartych w proponowanych odczynnikach. Koszty kart charakterystyki powinny być zawarte w ramach proponowanej ceny na produkty. 9.Jeśli odczynniki proponowane zawierają substancje niebezpieczne (o których mowa w Ustawie o opakowaniach i odpadach opakowaniowych z dn. 11 maja 2001, Dz. U. nr 63, poz.638), a więc substancje bardzo toksyczne, toksyczne, rakotwórcze, mutagenne i/lub niebezpieczne dla środowiska, to zgodnie z Ustawą użytkownik środków niebezpiecznych jest zobowiązany zwrócić sprzedawcy odpady opakowaniowe po tych środkach, natomiast obowiązkiem sprzedawcy jest zorganizowanie utylizacji tych opakowań. W związku z powyższym proszę o przysłanie w ofercie informacji o sposobie odbioru tych odpadów oraz zapewnienia, że będzie to realizowane na koszt sprzedawcy, w ramach umowy. 10. Odczynniki i artykuły powinny posiadać deklarację zgodności CE ( jeśli jest wymagana). 11. Krążki do antybiogramów powinny być pakowane po 50 sztuk w hermetycznie i jałowo zamknięte opakowanie ( typowe dla krążków ), każde ze środkiem osuszającym. Każdy krążek musi posiadać wyraźnie nadrukowany stały, międzynarodowy skrót nazwy antybiotyku i stężenie, zgodnie z zaleceniami CLSI. Wymagana średnica krążka 6 mm. Każda partia przysyłanych krążków z tym samym antybiotykiem powinna być tej samej serii, jednej serii..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20 % zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. W przypadku, gdy koncesja nie jest wymagana, należy złożyć stosowne oświadczenie w tej kwestii. Ocena spełniania warunku metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
inne dokumenty
1. Powiadomienie/zgłoszenie Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych , Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. 2. Deklaracja zgodności CE producenta dla oferowanych produktów 3. Oświadczenie o dostarczeniu po wygraniu przetargu kart charakterystyki substancji niebezpiecznych zawartych w odczynnikach, jeśli takie zawierają oraz pozwolenie na obrót produktem biobójczym - załącznik nr 5 4.Oświadczenie Wykonawcy, że podłoża na płytkach, w pakiecie I pochodzą od jednego producenta - załącznik nr 6 ( złożyć w przypadku oferty na I pakiet). 5. Oświadczenie o zapewnieniu dostarczania odczynników do oznaczania elektrolitów i dostępności serwisu przez 2 lata - załącznik nr 7 (złożyć w przypadku oferty na VII pakiet). 6. Oświadczenie o dostarczeniu certyfikatu kontroli jakości do każdej serii dostarczanego podłoża - załącznik nr 9 (złożyć w przypadku oferty na podłoża ). 7. Próbki w ilościach: Do pakietu nr I: minimum po dwie płytki podłóż: Chrom agar do bakterii wyhodowanych z moczu, podłoże selektywne dla paciorkowców, BHI bez krwi, Muellr Hinton II agar + 5% KK + NAD, Columbia agar +5% KB. Po minimum 100 mL podłuż: podłoże Christensena w mod. Hormaecha i Munila, Kligler agar. Po minimum 3 probówki: podłoże Motility. Korzystając z posiadanych szczepów wzrostowych ocenimy czułość i wybiórczość wzrostu bakterii oraz będą sprawdzane też szybkość rozpuszczania podłóż oraz łatwość rozlewania na płytkach. Do pakietu nr II: minimum po dwa szeregi do identyfikacji Enterobacteriaceae / 10 lub 20 parametrowe / oraz potrzebne do tej identyfikacji odczynniki. Będą sprawdzane specyficzność i wyrazistość reakcji dla szczepów wzorcowych. Do pakietu nr III: minimum po 10 krążków antybiotyków: Ampicillin2, Cefoxicin 30, Timentin (Ticarcillin/Clavulan Acid 75/10).1 opakowanie jednostkowe dowolnego antybiotyku wymienionego w pakiecie 3 (mogą być wymienione powyżej). Należy podać producenta proponowanych krążków antybiotykowych. Będą sprawdzane strefy zahamowań wzrostu dla szczepów wzorcowych oraz łatwość wyjmowania krążków z opakowania jednostkowego. Do pakietu nr IV: Należy przysłać informacje odnośnie ilości testów w opakowaniu. Do pakietu nr V: Należy przysłać próbki testów do pozycji 1 (minimum 2 testy) oraz dostarczyć instrukcje w języku polskim dla wszystkich testów. Do pakietu nr VI: Należy przysłać ulotkę z metodyką oznaczania glukozy. Do pakietu nr VII: Należy złożyć w ofercie oświadczenie o zapewnieniu dostarczania odczynników i dostępności serwisu przez 2 lata.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ/umowy 2) wypełnione tabele asortymentowo-ilościowe załącznik nr 2 3) Projekt umowy parafowany na każdej zapisanej stronie - załącznik nr 3a (pakiety 1-6), załącznik nr 3b (pakiet 7) w zależności od oferowanego pakietu. 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5) Oświadczenie o odbiorze odpadów niebezpiecznych i sposobie ich odbioru - załącznik nr 8 UWAGA!!! Nie należy zmieniać numeracji załączników nadanej przez Zamawiającego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zmiany cen brutto pod warunkiem zmian stawek celno - granicznych i podatku VAT w stopniu wynikającym z tych zmian.. 2) Obniżenia cen przedmiotu zamówienia pod warunkiem zgody obu stron umowy, w przypadku zmniejszenia cen rynkowych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kolejowy SP ZOZ w Pruszkowie ul. Warsztatowa 1 , pokój zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2012 godzina 10:30, miejsce: Szpital Kolejowy SP ZOZ w Pruszkowie ul. Warsztatowa 1 , pokój zamówień publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: podłoża.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis zawierają tabele asortymentowo-ilościowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: testy do identyfikacji bakterii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis zawierają tabele asortymentowo-ilościowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: krążki do antybiogramów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis zawierają tabele asortymentowo-ilościowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: paski z antybiotykami, z gradientem stężeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis zawierają tabele asortymentowo-ilościowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: szybkie testy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis zawierają tabele asortymentowo-ilościowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: odczynniki do oznaczania glukozy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis zawierają tabele asortymentowo-ilościowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: odczynniki do oznaczania elektrolitów na aparacie AVL 988-3 oraz materiały zużywalne do aparatu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis zawierają tabele asortymentowo-ilościowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Usługa sprzątania obiektów na terenie Miasta Pruszkowa: parkingu wielopoziomowego, naziemnych parkingów P&R, kładki nad torami wraz z dojściami zlokalizowanej
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego (2)
- Przedłużenie subskrypcji licencji VDA
- Świadczenie usług dozoru i ochrony mienia MSCZ
- Rozbudowa i przebudowa układu drogowego składającego się z ulic: Moniuszki, Przemysłowej, Olszowej, Szczęsnej i Grafitowej w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
- SZP.281.93.2024 - Dostawa odczynników chemicznych dla Instytutu "CZMP"
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą 2 aparatów do diagnostyki Mycobacterium Tuberculosis complex
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.