Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-19
Toruń: poprawa termoizolacji oraz naprawę stolarki okiennej w Kamienicy pod Gwiazdą.
Numer ogłoszenia: 228021 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Toruniu , ul. Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 622-70-38.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.torun.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: poprawa termoizolacji oraz naprawę stolarki okiennej w Kamienicy pod Gwiazdą..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest oczyszczenie i naprawa stolarki okiennej w Kamienicy pod Gwiazdą - ul. Rynek Staromiejski 35, 87-100 Toruń oraz wykonanie jej termoizolacji. Szczegółowy zakres określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wartość zamówienia poniżej 206.000 EURO..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.44.10.00 - Roboty szklarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się zabezpieczenie wadium w wysokości: 1.600,00 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 62 11602202 0000 0000 60901138 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt.4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopie dokumentu wadialnego potwierdzonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty, określone w pkt. 5 Specyfikacji. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentów oraz oświadczenia określonych w SIWZ. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł o podobnym charakterze wykonania tj. termomodernizacja wraz z oczyszczeniem i naprawą okien o podobnych lub jednakowych standardach. Należyte wykonanie zamówienia powinno być poparte dokumentami potwierdzającymi, np. referencjami, protokołami odbioru końcowego, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 80.000 zł. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia warunków odbędzie się w oparciu o przedstawione: oświadczenie oraz dokumenty wymienione w niniejszej specyfikacji. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Wykonawcy występujący wspólnie powinni, każdy osobno udokumentować spełnienie warunków określonych w art. 11 ust. 1 i 2 oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wszelka korespondencja i rozliczenia będą dokonywane z wybranym pełnomocnikiem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę: wypełniony formularz - załącznik nr 3, wraz z oświadczeniami dotyczącymi wybranych opcji, wymaganymi w przedmiocie zamówienia; kosztorys przygotowany na podstawie kosztorysu ślepego stanowiącego załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji; aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawione nie wcześniej niż przed upływem 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert; wykaz wykonanych prac w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych; oświadczenie wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Brak oświadczenia będzie oznaczał, że dokumenty załączone do oferty nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa; zaakceptowany wzór umowy. dowód wpłaty lub wniesienia wadium. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Okręgowe w Toruniu, Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń,.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Okręgowe w Toruniu, Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń, Ratusz Staromiejski, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy skrzyżowania na rondo turbinowe przy Placu Skalskiego w Toruniu
- Instalacja klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta Torunia przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu.
- Przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i klap przeciwpożarowych na terenie kompleksów wojskowych w Garnizonach Toruń i Inowrocław.
- Dostawa systemu do analizy organizmów GMM/GMO.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu posadzki w budynku JRG nr 3 Komendy Miejskiej PSP w Toruniu przy ul. Olsztyńskiej 6
- Remont pomieszczeń w Mini Aquaparku w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Remont pomieszczeń piwnic pawilonu B Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- Instalacja węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Francuskiej 15 w Tarnowskich Górach, dz. nr 4074/74
- Wykonanie termomodernizacji budynku Ratusza w Jaworze w ramach zadania inwestycyjnego"Poprawa efektywności energetycznej i redukcji emisji gazów cieplarnianych na obszarze Aglomeracji Wałbrzyskiej(..)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.