eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczWykonanie robót dodatkowych w ramach Remontu mostu przez Kanał Bydgoski w ciągu ulicy Grunwaldzkiej w Bydgoszczy - protokoły konieczności Nr 1 i Nr 2 z dnia 19 maja 2009 r



Ogłoszenie z dnia 2009-07-08

Bydgoszcz: Wykonanie robót dodatkowych w ramach Remontu mostu przez Kanał Bydgoski w ciągu ulicy Grunwaldzkiej w Bydgoszczy - protokoły konieczności Nr 1 i Nr 2 z dnia 19 maja 2009 r
Numer ogłoszenia: 228030 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, ul. Fordońska 120, 85-739 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5822366, faks 052 5822363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych w ramach Remontu mostu przez Kanał Bydgoski w ciągu ulicy Grunwaldzkiej w Bydgoszczy - protokoły konieczności Nr 1 i Nr 2 z dnia 19 maja 2009 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W trakcie realizacji remontu mostu stwierdzono konieczność wykonania dodatkowych robót budowlanych: 1) nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zamówienia podstawowego, opisanych w protokole konieczności Nr 1 z dnia 19.05.2009 r., w następującym zakresie: a) organizacji ruchu - w związku z licznymi interwencji i uwagami kierowców jadących z kierunku Nakła do Centrum Bydgoszczy w sprawie tymczasowej organizację ruchu w obrębie prowadzonych robót Komisja stwierdza konieczność podjęcia czynności w celu polepszenia płynności ruchu. Wydział inżynierii ruchu wykonał korektę dokumentacji podstawowej oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń BRD na ul. Grunwaldzkiej do ul. Elblądzkiej celem wprowadzenia w teren. Roboty należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej SST przekazanej Wykonawcy przez Inspektora Nadzoru, b) torkret - po oczyszczeniu powierzchni bocznych belek poprzez piaskowanie, w celu przygotowania powierzchni dla wykonania napraw, stwierdzono występowanie pustek pod warstwą betonu, który należy rozkuć a odkryte pręty zbrojeniowe oczyścić do 2.5 Sa. W uzgodnieniu z projektantem remontu stwierdzono konieczność zaniechania robót związanych z naprawą betonu polimerowego (PCC) objętych zamówieniem podstawowym, natomiast w celu uzyskania właściwych parametrów technicznych obiektu, na odkrytych i oczyszczonych powierzchniach należy ułożyć beton natryskowy- torkret w ilości: 34,80 m2 pow. sufitowej oraz 75,40 m2 pow. bocznych belek. Roboty należy wykonać zgodnie z SST dostarczoną Wykonawcy przez Inspektora Nadzoru, c) iniekcja ciśnieniowa - po rozkuciu nadbetonu i oczyszczeniu powierzchni płyty nośnej poprzez piaskowanie, w celu przygotowania powierzchni dla wykonania napraw, stwierdzono liczne spękania i zarysowania, których nie można było stwierdzić na etapie projektowym. W czasie wykonywania otworów pod kotwy zespalające stwierdzono występowanie pustek i kawern pod wierzchnią warstwą betonu wyrównawczego płyty mostu. W celu przywrócenia do właściwego stanu technicznego obiektu, należy wykonać iniekcję ciśnieniową i wypełnić ubytki betonu. Również po oczyszczeniu spodniej powierzchni belek nośnych stwierdzono liczne spękania (rysy) poprzeczne i podłużne, które należy naprawić poprzez wykonanie iniekcji ciśnieniowej rys: 21,0 m na płycie nośnej oraz 66,60 m w spodniej części. Roboty należy wykonać zgodnie z SST dostarczoną Wykonawcy przez Inspektora Nadzoru, d) warstwa wyrównawcza - w trakcie realizacji robót nawierzchniowych stwierdzono konieczność wykonania szczegółowych pomiarów geodezyjnych istniejącej nawierzchni asfaltowej na dojazdach do remontowanego obiektu pod wiaduktem kolejowym i w ulicy Bronikowskiego oraz w ulicy Grunwaldzkiej od strony Osowej Góry. Z analizy wykonanych pomiarów wynikła konieczność wykonania warstwy wyrównawczej (profilowej) z betonu asfaltowego w celu uzyskania jednolitej niwelety przed wykonaniem warstwy ścieralnej z SMA. Warstwę wyrównawczą w ilości ok. 25,5 Mg należy wykonać zgodnie z SST dostarczoną Wykonawcy przez Inspektora Nadzoru. e) roboty teletechniczne - w trakcie robót teletechnicznych w obrębie mostu odkryto dodatkowy kabel kolidujący z wykonywanymi robotami. Stwierdzono konieczność identyfikacji nie ujętego w dokumentacji projektowej kabla, po której okazało się, że należy do TPSA i wbudowany został bez uzgodnienia jego przebiegu z ZDMiKP już po wykonaniu dokumentacji projektowej remontu mostu. Stwierdzono konieczność wykonania aktualizacji sieci telekomunikacyjnej TPSA w ww. obszarze i przebudowy odkrytego kabla na odcinku 300 m. Roboty należy wykonać zgodnie z SST dostarczoną Wykonawcy przez Inspektora Nadzoru 2) polegających na zwiększeniu zakresu zamówienia podstawowego ujętego w kosztorysie ofertowym, opisanych w protokole konieczności Nr 2 z dnia 19.05.2009 r. w następującym zakresie: poz. 1 odtworzenie (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych - 0,069 km, poz. 14 - roboty rozbiórkowe asfaltu, betonu umieszczonego pod nawierzchnią chodnika południowego -89,80 m3, poz. 18 - montaż i demontaż kratek ściekowych - 2 szt, poz. 45 - wykonanie podbudowy betonowej z betonu B-15 miedzy płytą przejściową jezdni a płytą typu angielskiego - 30,0m3, poz. 50 - wykonanie drenów prefabrykowanych wstawionych pod krawężnikiem w kierunku kapy chodnikowej - 50,0 m, poz. 129 - ułożenie rur pod płytami typu ciężkiego D=110 mm - 21,60 m, poz. 130 - ułożenie rur pod płytami typu ciężkiego D=160 mm - 21,60 m..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 268778.71 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOST sp. z o. o., ul. Kujawska 51 A, 81-862 Sopot, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 266876,07
  • Oferta z najniższą ceną: - oferta z najwyższą ceną: -
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.