Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-21
Dęblin: Dostawa akumulatorów rozruchowych suchych oraz ogumienia do pojazdów samochodowych
Numer ogłoszenia: 228046 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4824, Osiedle Stawy, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8651632 w. 203, fax 081 8651702 w. 225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akumulatorów rozruchowych suchych oraz ogumienia do pojazdów samochodowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akumulatorów rozruchowych suchych oraz ogumienia do pojazdów samochodowych do Jednostki Wojskowej 4824 Stawy Skład Materiałowy Stężyca, ul. Dęblińska 149, 08-540 Stężyca, woj. lubelskie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.43.10.00 - Akumulatory ołowiowo - kwasowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.43.10.00 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe Oryginalny kod CPV: 25.11.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych Kod CPV wg słownika 2008: 34.35.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten spełniają ci Wykonawcy, którzy prowadzą potwierdzoną wpisem do ewidencji lub właściwego rejestru działalność gospodarczą; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentówi oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą wyszczególnionych w SIWZ. Poszczególne warunki oceniane będą przez Zamawiającego metodą spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Następujące oświadczenia, które można złożyć na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ: a) oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest zgodny ze wszystkimi wymaganiami SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy, iż projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 SIWZ został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; c) oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d) oświadczenie w jakim zakresie Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom (jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców). 2) Następujące dokumenty i oświadczenia wykraczające poza formularz oferty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy (załącznik nr 2 SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień.... przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykonawcy, wspólnie składający ofertę (spółki cywilne/konsorcja): a) w przypadku tych Wykonawców każdy z nich winien złożyć dokumenty wymienione w pkt 1, ppkt 2, lit. b). Dokument wymieniony w ppkt 2, lit. a) (oświadczenie stanowiące zał. nr 2 do SIWZ) może być złożone wspólnie przez tych Wykonawców lub przez pełnomocnika. b) Wykonawcy, wspólnie składający ofertę ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika należy podać adres pełnomocnika na jaki ma być wysyłana korespondencja. c) pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. d) pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 4) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 2, lit. b składają dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce; c) dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - z terminem ważności dokumentów - jak wyżej. Informacja o dopuszczalności powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom: Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia publicznego, podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie tą część zamówienia. W takim przypadku Wykonawca odpowiedzialny jest za działania i zaniechania podwykonawców, którym powierza wykonanie części zamówienia, jak za własne działanie lub zaniechanie (odpowiedzialność na zasadzie ryzyka).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4824 Stawy, 08-530 Dęblin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Budynek nr 2 Kancelaria Jawna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa akumulatorów rozruchowych suchych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akumulatorów rozruchowych suchych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa ogumienia do pojazdu samochodowego Fiat Siena..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ogumienia do pojazdu samochodowego Fiat Siena..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.11.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa ogumienia do pojazdu samochodowego Lublin..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ogumienia do pojazdu samochodowego Lublin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.11.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa ogumienia do pojazdu samochodowego Honker..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ogumienia do pojazdu samochodowego Honker..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.11.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa ogumienia do pojazdów samochodowych Żuk, Nysa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ogumienia do pojazdów samochodowych Żuk, Nysa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.11.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa ogumienia do pojazdu samochodowego Tarpan.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ogumienia do pojazdu samochodowego Tarpan.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.11.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawy leków
- Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
- Dostawa baterii / akumulatorów do platform FPV
- Dostawa urządzenia produkującego modele 3D z termoplastów w technologii addytywnej
- "Zakup materiałów biurowych, papieru do drukarek, niszczarek oraz laminatorów na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" SPRAWA NR 9/25/P
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/21/2025 - Dostawa części zamiennych do pojazdów mechanicznych, akumulatorów, chemii samochodowej i ogumienia
- Dostawa produktów antykorozyjnych, środków do zabezpieczania gwintów, materiałów ogólnobudowlanych i sanitarnych, narzędzi i urządzeń warsztatowych, wózków paletowych i transportowych oraz baterii.
- Dostawa części zamiennych, filtrów, akcesoriów do pojazdów kołowych z podziałem na 6 zadań
- DOSTAWA BATERII I AKUMULATORÓW NA RZECZ 17 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W KOSZALINIE.
więcej: Akumulatory ołowiowo-kwasowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.