eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniawyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczenia Zamawiającemu serwera plików, o minimalnych parametrach technicznych określonych w SIWZ. (CPV - 3240000-3)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-21

Gdynia: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczenia Zamawiającemu serwera plików, o minimalnych parametrach technicznych określonych w SIWZ. (CPV - 3240000-3)
Numer ogłoszenia: 228099 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, fax 058 6669226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczenia Zamawiającemu serwera plików, o minimalnych parametrach technicznych określonych w SIWZ. (CPV - 3240000-3).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Parametry-wymagania 1. protokoły sieciowe Microsoft Networks (CIFS-SMB), Apple (AFP), UNIX (NFS v3), Internet (HTTP), (FTP) 2. protokoły transferu TCP-IP, NetBEUI, Apple Talk, 3. adresacja IP Dynamiczna lub stały adres, wbudowany serwer DHCP 4. bezpieczeństwo Kontroler domeny (PDC), Autentykacja Active Directory 2003 5. typ klientów Windows 95 -98 -ME -NT4.0 -2000 -XP,Macintosh 7.5 - 8.X - 9.X Mac OS X, Linux - Unix, 6. konfiguracja dysków System zabezpieczeń RAID 5, 1, 0, JBOD. Funkcje Hot Swap -Hot Spare, Autotest i Autodtwarzanie macierzy po awarii dysku. 7. konfiguracja systemu Konfiguracja i zarządzanie przez www, szybka instalacja (wizard), panel LCD do konfiguracji off-line, przycisk kasowania 8. zarządzanie NAS SNMP (Simple Network Management Protocol), wykrywanie awarii dysków (S.M.A.R.T), powiadamianie na e-mail, mozliwość aktualizacji oprogramowania, współpraca z UPS przez SNMP lub RS-232, funkcje sieciowe Network Fail-over oraz Load-balancing, skanowanie antywirusowe, obsługa serwerów czasu NTP, obsługa do 10000 użytkowników, 9. zarządzanie plikami System plików typu Journaling, obsługa migawek (snapshot), zarządzanie plikami przez www lub klienta JAVA, dostęp przez serwer FTP, obsługa plików większych niż 2 GB (Windows Networking, FTP, NFS V3, JWFM), bezpośredni dostęp do plików przez adres URL, możliwość nadania tzw. User Quota 10. kopie zapasowe funkcja zdalnej replikacji danych, wykonywanie kopii plików wg. kalendarza lub natychmiastowe, 11. dyski twarde 4 x 3,5 SATA , 400GB, 7200 obr.-min., 16Mb cache, S.M.A.R.T., Serial ATA 300 12. gwarancja Dostarczony sprzęt powinien być objęty 12 miesięczną gwarancją. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania naprawy w terminie 24 godzin, licząc od momentu zgłoszenia awarii urządzenia w dni robocze. W przypadku zgłoszenia awarii w dzień poprzedzający dzień-dni wolne od pracy Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii najpóźniej w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu/dniach wolnych 16. termin dostawy do 21 grudnia 2007 roku

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.40.00.00 - Sieci Kod CPV wg słownika 2008: 32.40.00.00 - Sieci .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda złożenia/wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1. złożą ofertę cenową, 4.2. spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy PZP, 4.3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, 4.4. oferowany produkt musi posiadać deklarację zgodności CE
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, zgodne z Załącznikiem Nr 5 do niniejszej SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że oferowane urządzenie posiada certyfikat zgodności CE. Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Logistyki Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 352, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00 - 14:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 003..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.