Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-20
Wielgomłyny: Budowa windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 22815 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Zdrowia w Wielgomłynach , ul. Radomszczańska 7, 97-525 Wielgomłyny, woj. łódzkie, tel. 044 787 10 67, faks 044 787 10 82.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielgomlyny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych przy budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Wielgomłynach o następujących danych technicznych: 1) wymiary platformy 1100 x 1600 mm; 2) liczba przystanków 3; 3) wysokość podnoszenia 5000 mm; 4) wymiary zewnętrzne szybu windy 1455 x 1730 mm; 5) wypełnienie ścian szybu z dwóch stron szkło bezpieczne P2; 6) kolor windy dowolny; 7) napęd śrubowy; 8) nośność 300 kg; 9) prędkość eksploatacyjna 0,12 m/s; 10) moc silnika 2,2 kW; 11) zasilanie 400V doprowadzone (przewodem 5x2.5mm2, zab. 3x20A typ C) do miejsca instalacji skrzynki sterowania; 12) sterowanie mikroprocesorowe 24V; 13) ławy fundamentowe - betonowe, zbrojone montażowo pod filarki obudowy klinkirowej. Pod windę płyta żelbetowa wg wytycznych producenta; 14) filarki osłonowe gr. 24 cm do wymurowania z klinkieru spięte dwoma daszkami daszkami żelbetowymi przy wejściu na poziomie 0 i nad windą; 15) elementy windy malowane w kolorze zielonym. Pokrycie dachu - szare, matowe; 16) zasilanie elektryczne windy z istnejącego budynku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy którzy złożąstosowne oświadczenia o spełnieniu tych warunków a także oświadczenia wynikające z art. 22 ustawy - Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpis z właściwego rejestru; 2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę; 3)wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 4) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 3 wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował; 5) stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (np. kierownik budowy); 6) informacji banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8) wypełniony i podpisany kosztorys ślepy;9) zaakceptowany formularz postanowień umowy;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielgomlyny.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wielgomłynach
ul. Rynek 1
97-525 Wielgomłyny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wielgomłynach ul. Rynek 1 97-525 Wielgomłyny.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn
- Rozbudowa szybu windy w budynku A
- Adaptacja budynku administracyjnego przy ul. M. Konopnickiej nr 12 w Goleniowie do potrzeb osób niepełnosprawnych
- "DOSTAWA I MONTAŻ WINDY W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W OLEŚNICY"
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego
- Roboty budowlane polegające na rozbudowie, przebudowie i częściowej nadbudowie budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Pucku.
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.