eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca KłodzkaWykonanie i montaż 24 sztuk parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej w budynku Ratusza w Bystrzycy Kłodzkiej, Pl. Wolności 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Bystrzyca Kłodzka: Wykonanie i montaż 24 sztuk parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej w budynku Ratusza w Bystrzycy Kłodzkiej, Pl. Wolności 1
Numer ogłoszenia: 228210 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bystrzyca Kłodzka , ul. Henryka Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117600, fax. 074 8111588.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystrzycaklodzka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i montaż 24 sztuk parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej w budynku Ratusza w Bystrzycy Kłodzkiej, Pl. Wolności 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż 24 sztuk parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej w kolorze ciemny orzech, grubość blachy 0,55 mm. Parapety zamontować należy w budynku Ratusza w Bystrzycy Kłodzkiej, w obrębie wszystkich okien parteru. Należy również wykonać obróbkę ościeży. Brzegi boczne parapetu należy wpuścić w mur, natomiast część wystającą parapetów należy wykończyć poprzez wywinięcie na wystające elementy kamieniarki okiennej. Wymiary nowych parapetów: długość 175 cm, szerokość 45 cm. Rzut parteru Ratusza (wyciąg z Projektu architektoniczno - budowlanego remontu i zmian sposobu użytkowania parteru Ratusza w Bystrzycy Kłodzkiej) stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia nie obejmuje demontażu starych parapetów zewnętrznych, ponieważ stanowi to przedmiot odrębnego zamówienia. Wykonawca robót zobowiązany będzie uzgodnić z Zamawiającym kolor parapetów przed ich wbudowaniem w obiekcie Ratusza..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu w zakresie: A. warunki formalno prawne 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. Wykonawca powinien spełniać warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy a dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 223 poz. 1655). 3. Wykonawca winien złożyć Oświadczenie (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ) o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych. B. Potencjał kadrowy i techniczny. Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenia. C. Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. D. Wymagania dotyczące wnoszenia oferty wspólnej, przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne). 1. Zamawiający zażąda przed zawarciem Umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia kopii umowy lub innego dokumentu stwierdzającego i regulującego współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzającego zawarcie konsorcjum / spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jakie zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty (kserokopia pełnomocnictwa musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Notariusza). 3. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. 4. Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji przedmiotu umowy. E. Podwykonawstwo. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty i załączniki: a. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ; b. wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ; c. wypełnione i podpisane upoważnienie do podpisania oferty (jeżeli dotyczy) z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ; d. parafowany przez Wykonawcę formularz projektu umowy z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ; e. (dotyczy konsorcjum/spółka cywilna) wypełniony i podpisany (jeżeli dotyczy) wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ oraz wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wzór dokumentu stanowi załącznik Nr 6A do SIWZ; 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia) - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). b) upoważnienia osób podpisujących ofertę (jeżeli oferta nie jest podpisana przez osoby wymienione w pkt a.) do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów (upoważnienie musi być podpisane przez osobę lub osoby figurujące w dokumencie, o którym mowa w pkt a); 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku o nie podleganiu Wykonawców wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy a dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 223 poz. 1655) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: Oryginał zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentu). 4. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej, przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. Oferta taka winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia, i informacje wymienione w punkcie 1b, 2a i 3 dla każdego z partnerów z osobna, pozostałe zaś dokumenty składane są wspólnie. 5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, stwierdzające odpowiednio, że : a. nie otwarto jego likwidacji lub upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia, c. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat; lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2a - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 5.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 5.1. litera a. i b. oraz pkt 5.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 5.1. litera c. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.1. i 5.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 5.3. stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Bystrzycy Kłodzkiej ul. Henryka Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, pok. Nr 22 lub 21, w godzinach: od 7.30 do 15.30..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Bystrzycy Kłodzkiej ul. Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, pok. Nr 9 (Sekretariat). Otwarcie ofert: 23.10.2008 r. godzina 09:00, UMiG w Bystrzycy Kł. pok. Nr 12..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na dzień publikacji ogłoszenia zadanie jest finansowane ze środków budżetu gminy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.