To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Warszawa: Dostawa mleka i śmietany, mleka, serów, produktów mlecznych, tłuszczy roślinnych, deserów mlecznych, jaj świeżych kurzych - 5 pakietów.
Numer ogłoszenia: 228238 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 168742 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka", Al. Dzieci Polskich 20, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, fax 022 8151015.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mleka i śmietany, mleka, serów, produktów mlecznych, tłuszczy roślinnych, deserów mlecznych, jaj świeżych kurzych - 5 pakietów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: a) Pakiet nr 1 - Mleko i śmietana - poz. 4. b) Pakiet nr 2 - Mleko, sery, produkty mleczne - poz. 17 c) Pakiet nr 3 - Tłuszcze roślinne - poz. 7 d) Pakiet nr 4 - Desery mleczne - poz. 17 WARUNKI OGÓLNE DOTYCZĄCE PAKIETÓW NR 1 DO 4 Termin przydatności do spożycia w chwili dostawy nie może być krótszy niż 5 dni przed jego upływem. Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji, będzie wytwarzany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i dostarczany zgodnie z obowiązującymi przepisami: 1. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz.1225) i innymi aktami wykonawczymi do tej ustawy, 2. rozporządzenia Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołującego Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiającego procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. U. UE L Nr 31, poz. 1), 3. rozporządzenia nr 1935 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającego Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. U. UE L Nr 338, poz. 4), 4. rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966), 5. rozporządzenia nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L Nr 139, poz. 1), 6. ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2005 Nr 187, poz. 1577) e) Pakiet nr 5 - Jaja kurze świeże - poz. 1 1. Jaja świeże, klasa jakości A ,jakość organoleptyczna żywności, której nie można ocenić przy przyjęciu towaru, sprawdzana jest przy produkcji. W przypadku nie spełnienia wymagań, surowiec, zostaje zwrócony do dostawcy a fakt ten zostanie odnotowany w formularzu reklamacyjnym. 2. Znakowanie artykułów spożywczych musi zapewnić ich identyfikowalność. W przypadku nieodpowiedniego oznakowania oraz środków spożywczych po dacie minimalnej trwałości lub przekroczonym terminie przydatności do spożycia, nastąpi odmowa przyjęcia odnotowana w formularzu reklamacyjnym. 3. Dostawca musi funkcjonować zgodnie z aktualnymi wymaganiami prawa żywnościowego. 4. Żywność powinna odpowiadać normom handlowym zgodnie z obowiązującymi Rozporządzeniami Komisji (WE nr. 2295/2003, określające szczegółowe zasady wykonywania Rozporządzeń Rady EWG nr. 1907/90 w sprawie niektórych norm handlowych w odniesieniu do jaj). 5. właściwości fizyko - chemiczne i biologiczne: a/ brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznak i obecności pleśni - brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych 6. Opakowania: jednorazowe, papierowe wytłaczanki, czyste, każde opakowanie zbiorczo w przypadku hurtu powinno zawierać nazwę i adres producenta, nazwa surowca, ilość sztuk, klasa jakości, data zniesienia, data przydatności do spożycia, data wysyłki, warunki przechowywania. 7. Skorupa: o normalnym kształcie, czysta, nie uszkodzona. 8. Wymagania przy każdej dostawie: a/ do każdej dostawy, na każdą partię określonego surowca, handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z Ustawą z dnia 16.12.2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (dz. U. 2005 Nr.17, poz. 127) oraz Rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UEL 139 z dnia 30.04.2004r.) b/ Etykieta zbiorcza zawierająca minimum: opis asortymentu, temperaturę przechowywania, datę przydatności do spożycia (nie może przekroczyć daty 28 dni od daty zniesienia jaj) - w przypadku bezpośredniego producenta dopuszczalna faktura zawierająca wymagane dane c/ na każdym jaju wymagany kod producenta zgodnie z art.8 Ustawy 3 lit. B rozporządzenia 2295/2003 z dnia 23.12.2003r., (Dz. Urz. WE I340 z dnia 24.12.2003r.,) d/ temperatura przewozu jaj w momencie odbioru dostawy 8 - 13 C e/ warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP, do wglądu książeczka mycia i dezynfekcji pojazdu oraz książeczka zdrowia kierowcy, powinien posiadać na sobie czysty fartuch. f/ raz na kwartał należy dostarczyć ostatnie aktualne badania bakteriologiczne jaj i fermy w kierunku salmonelli..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00 - Mleko i śmietana 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.54.00.00 - Produkty serowarskie 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne 15.53.00.00 - Masło 15.43.11.00 - Margaryna 12.42.00.0 - 12.42.00.0 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 285197.04 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Mleczarski Sp. z o.o. w Płońsku z siedzibą w Skarżynie, Skarżyn, ul. Aleja Lipowa 6, 09-100 Płońsk, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 95436,72
- Oferta z najniższą ceną: 95436,72 oferta z najwyższą ceną: 110270,40
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Mleczarski Sp. z o.o. w Płońsku z siedzibą w Skarżynie, Skarżyn, ul. Aleja Lipowa 6, 09-100 Płońsk, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 92287,92
- Oferta z najniższą ceną: 92287,92 oferta z najwyższą ceną: 98357,33
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTER-MLECZ Sp. z o.o., ul. Chrzanowskiego 14, 04-392 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 69950,88
- Oferta z najniższą ceną: 69950,88 oferta z najwyższą ceną: 69950,88
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ferma OLDAR Aleksandra Dębska, ul. Sokołowska 16, 05-806 Komorów, Sokołów, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 27521,52
- Oferta z najniższą ceną: 27521,52 oferta z najwyższą ceną: 30697,08
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nabiału
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
- Sukcesywna Dostawa Żywności
- Sukcesywne dostawy nabiału oraz jaj kurzych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
- Dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 5 w Andrychowie
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.