Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-08
Stalowa Wola: dostawa leków i środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 228240 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kwiatkowskiego 2, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8434313, faks 015 8421017.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ambulatorium.prv.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.e-spzoz.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków i środków dezynfekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków i środków dezynfekcyjnych.Zamówienie zostało podzielone na dwa pakiety.Pakiet 1 - dostawa leków.Pakiet 2 dostawa środków dezynfekcyjnych. Wykaz asortymentowy i ilościowy został określony w załączniku nr 4 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00 - Nawozy azotowe i związki azotu 24.43.16.00 - 24.43.16.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy Pzp. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust 1,2. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy również spełnią n/w warunki szczegółowe określone przez Zamawiającego : 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki określone w rozdziale V pkt 1-2 muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy oferty wspólnej oraz : a) Wykonawcy występujący wspólnie ustanowią Pełnomocnika ( lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jego pełnomocnictwo musi być podpisane przez uprawomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. b) jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Pzp. - wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 d) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, e) parafowany projekt umowy - załącznik nr 3 f) wypełniony załącznik cenowy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 g) wykaz osób do kontaktów z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 5 h) dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania jakościowe i normy wymagane dla tego rodzaju produktów np.: deklaracje zgodności, certyfikaty,, atesty jakościowe, atesty jakościowe, atesty PZH, dowód umieszczenia w rejestrze produktów itp. i) koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia lub licencji na objęcie działalnością gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. j) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: Wykaz co najmniej 3 wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonywania /wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( referencje, faktury lub protokoły odbioru) - załącznik nr 6 5.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-spzoz.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 37-450 Stalowa Wola ul. Kwiatkowskiego 2 -pokój nr 2a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 10:00, miejsce: 37-450 Stalowa Wola ul. Kwiatkowskiego 2 -pokój nr 2a lub sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - dostawa leków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - dostawa leków - wykaz zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - dostawa środków dezynfekcyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 - dostawa środków dezynfekcyjnych - wykaz zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa i montaż mebli do Poradni Medycyny Paliatywnej w Stalowej Woli mieszczącej się w nowo wybudowanym budynku hospicjum
- "Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatorów w podziale na 2 Części"
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
- Usługa sprzątania budynku Centrum Aktywności Seniora w Stalowej Woli
- Zakup i dostawa mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Miasta Stalowa Wola i jej jednostek organizacyjnych, oraz zaciągnięcie przez miasto kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu.
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.