To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-25
Gdynia: Uzupełniająca usługa polegająca na utrzymaniu placów zabaw oraz innych obiektów rekreacyjnych na terenie Gdyni
Numer ogłoszenia: 228275 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201627 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełniająca usługa polegająca na utrzymaniu placów zabaw oraz innych obiektów rekreacyjnych na terenie Gdyni.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa urządzenia zabawowego typu domek, polegająca na zakupie brakujących elementów od producenta urządzenia (trzech drążków metalowych oraz dziewięciu walców - elementów służących do gry) oraz ich wmontowaniu w konstrukcję urządzenia, zlokalizowanego na placu zabaw przy ul. Stawnej w Gdyni.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzysztof Komajda LIRECO W RESTRUKTURYZACJI
jakie przetargi wygrała firma
Krzysztof Komajda LIRECO W RESTRUKTURYZACJI
- LIRECO, ul. Benisławskiego 22 kl. III/3, 81-173 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1085,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1230,00
Oferta z najniższą ceną: 1230,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1230,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający udzieli zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowa podstawowa - nr ZD/154/DZ/49-W/2011 została zawarta w dniu 10.05.2011r. na kwotę netto: 469.219,51,00 złotych, brutto: 577.140,00 złotych Zamówienie będzie realizował ten sam Wykonawca, tj. LIRECO. z siedzibą w Gdyni (81-173), przy ul. Benisławskiego 22 kl. III/3. Przedmiotem zamówienia jest uzupełniające usługa polegająca na utrzymaniu placów zabaw oraz innych obiektów rekreacyjnych na terenie Gdyni CPV: 50.87.00.00-4 Wartość zamówienia podstawowego wynosi - netto: 520.066,00 złotych, brutto 639.681,18 złotych. Wartość zamówień uzupełniających może wynosić maksymalnie 40%, tj.: netto 520.066,00 złotych x 40% = 208.026,40 zł, brutto: 639.681,18 złotych x 40% = 255.872,47 zł. Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia uzupełniającego wynosi: netto: 1.085,00 zł, brutto: 1.334,55 zł, co stanowi ok. 0,208% zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego - 1.085,00 zł nie przekroczy 40% wartości zamówienia podstawowego (0,208%), czyli kwoty 208.026,40 zł. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 120307-2011 z dnia 20.04.2011 oraz treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale 2 pkt. 2.3 i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
- Przeprowadzenie szkoleń dla studentów spec. "Energetyka odnawialna" i studentów spec. ,,Bezpieczeństwo logistyki projektów energetyki odnawialnej".
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - zeszyty, plakaty
- "Remont dachu Auli Głównej budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ NA POTRZEBY ODDZIAŁU NEUROLOGII SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.