Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-03
Wrocław: PRZEBUDOWA SALI ROMAŃSKIEJ W BUDYNKU MUZEUM ARCHITEKTURY WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 228292 - 2015; data zamieszczenia: 03.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209192 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Architektury we Wrocławiu, ul. Bernardyńska 5, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3433675, faks 071 3446577.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA SALI ROMAŃSKIEJ W BUDYNKU MUZEUM ARCHITEKTURY WE WROCŁAWIU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod: 71247000-1, Nazwa: Nadzór nad robotami budowlanymi Kod: 45453100-8, Nazwa: Roboty renowacyjne Kod: 45000000-7, Nazwa: Roboty budowlane Kod: 45300000-0, Nazwa: Roboty instalacyjne w budynkach Kod: 45111000-8, Nazwa: Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod: 45311000-0, Nazwa: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Kod: 44221200-7 Nazwa: Drzwi Kod: 44112000-8 Nazwa: Różne konstrukcje budowlane 2. Przebudowa Sali Romańskiej w budynku Muzeum Architektury we Wrocławiu przy ul. Bernardyńskiej 5 obejmuje prace remontowe, budowlane, montażowe i instalacyjne wewnątrz istniejącego budynku i obejmuje: B.2.1. Prace towarzyszące, przygotowawcze i tymczasowe. 1.1. Zabezpieczenie istniejących elementów kamieniarki romańskiej. 1.2. Zabezpieczenie istniejącego przeszklenia pomiędzy pomieszczeniem Sali Romańskiej a Holem wejściowym. 1.3. Wykonanie tymczasowego wygrodzenia obszaru robót pomiędzy Salą Romańską a Halem wejściowym (połączone z 1.2). 1.4. Wykonanie odkrywki istniejącego fundamentu. 1.5. Wykonanie ramy transportowej w celu przeniesienia elementów zabytkowej kamieniarki romańskiej. 1.6. Wywóz i utylizacja odpadów. B.2.2. Wyburzenia i demontaże. 2.1. Demontaż lekkich ścianek wystawienniczych. 2.2. Demontaż istniejących gniazd wtykowych. 2.3. Demontaż drzwi pełnych D01. 2.4. Demontaż i ponowny montaż rolet w otworach okiennych. B.2.3. Modyfikacja układu podkonstrukcji pod elementy zabytkowej kamieniarki romańskiej oraz przeniesienie wybranych elementów zabytkowej kamieniarki romańskiej w nowe lokalizacje pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego. 3.1. Demontaż konstrukcji stalowej przy elemencie NR 1 i NR 2. 3.2. Przeniesienie elementu NR 1 w nową lokalizację w Krużganku Wschodnim. 3.3. Przeniesienie elementu NR2 w nową lokalizację w Sali Romańskiej. 3.4. Przeniesienie elementu NR7 w nową lokalizację wraz z wykonaniem nowej podkonstrukcji oraz fundamentem. 3.5. Przeniesienie elementu NR8 w nową lokalizację wraz z wykonaniem nowej podkonstrukcji z wykorzystaniem elementów istniejących oraz wykonanie fundamentu. 3.6. Przeniesienie elementu NR 9 w nową lokalizację w Krużganku Wschodnim. 3.7. Przeniesienie elementu NR 10 w nową lokalizację w Krużganku Wschodnim; demontaż istniejącego zawiesia wraz z elementami kotwiącymi, wykonanie nowego zawiesia z linki stalowej mocowanej do istniejącej kotwy w elemencie w nowej lokalizacji. 3.8. Demontaż elementu NR 11 wraz z transportem do magazynu w obrębie kondygnacji parteru Muzeum Architektury. 3.9. Wykonanie obudowy z profili stalowych i blachy stalowej elementów montażowych podkonstrukcji elementu NR 6. B.2.4. Usunięcie powłok malarskich i malowanie podkonstrukcji nośnych elementów zabytkowej kamieniarki romańskiej (dotyczy wszystkich podkonstrukcji). 4.1. Usunięcie całości powłok malarskich z istniejących elementów podkonstrukcji pod elementy zabytkowe kamieniarki romańskiej za pomocą obróbki strumieniowo-ściernej na sucho oraz ręcznej z wykorzystaniem narzędzi o napędzie mechanicznym (dopuszcza się zastosowanie innych metod w porozumieniu z Zamawiającym oraz Projektantem). Oczyszczenie podłoża do II stopnia czystości PN-70H-97050 względnie stopnia St 3 wg PN-ISO 8501-1. 4.2. Przygotowanie podłoża pod malowanie poprzez odpylenie i odtłuszczenie. 4.3. Malowanie farbą gruntującą i malowanie wg zaakceptowanej technologii w kolorze ciemnoszarym/grafitowym RAL 9016 (ostateczny dobór koloru w konsultacji z Zamawiającym i Projektantem). B.2.5. Stolarka drzwiowa 5.1. Oczyszczenie i renowacja istniejącego portalu betonowego drzwi z naprawą ubytków zaprawami renowacyjnymi i malowaniem. 5.2. Dostawa i montaż stolarki drzwiowej - drzwi wewnętrzne przeszklone stalowe D01 na smukłych profilach stalowych np: JANSEN JANISOL ARTE wraz z samozamykaczem z kolejnością zamykania skrzydeł oraz odbojami posadzkowymi ze stali nierdzewnej. Drzwi wyposażyć w kontraktory o podłączyć do istniejącego systemu monitoringu/alarmowego w porozumieniu z Zamawiającym. B.2.6. Odtworzenie fragmentu posadzki oraz renowacja posadzki 6.1. Odtworzenie fragmentów posadzki w miejscach po prowadzonych pracach z wykorzystaniem uprzednio zdemontowanych płytek oraz płytek nowych. 6.2. Oczyszczenie i renowacja całości posadzki oraz stopnic schodków przy drzwiach D01 po zakończeniu pozostałych prac. 6.3. Wykonanie oznaczenia krawędzi istniejących stopni taśmą ostrzegawcżą (czarno-białe pasy). B.2.7. Instalacje elektryczne 7.1. Wymiana istniejących gniazd wtykowych 7.2. Wykonanie instalacji zasilania nowych gniazd wtykowych 7.3. Montaż gniazd wtykowych B.2.8. Prace wykończeniowe 8.1. Uzupełnienie ubytków w tynkach oraz malowanie ścian tynkowanych na kolor biały RAL 9016 (ostateczny dobór koloru po konsultacji z Zamawiającym i Projektantem). 8.2. Uzupełnienie ubytków, śladów po elementach montażowych, itp i malowanie stropu na kolor biały RAL 9016 (ostateczny dobór koloru po konsultacji z Zamawiającym i Projektantem). 8.3. Renowacja i malowanie parapetów drewnianych w oknach. B.2.9. Montaż oznaczeń ewakuacyjnych i znaków bezpieczeństwa. 9.1. Montaż oznaczeń dróg ewakuacyjnych i znaków bezpieczeństwa 3. Ze względu na charakter obiektu oraz jego szczególną wartość historyczną i architektoniczną wszelkie prace muszą być prowadzone ze szczególną dbałością i starannością oraz zgodnie z warunkami prowadzenia prac wskazanymi w decyzji konserwatorskiej Nr 729-2015. 4. Prace objęte niniejszą dokumentacją stanowią część prac objętych pozwoleniem na budowę Nr 4048-2015. Każdy z wykonawców jest zobowiązany samodzielnie lub wspólnie spełnić warunki realizacji prac i prowadzenia robót budowlanych wskazane w decyzji o pozwoleniu na budowę i pozwoleniu konserwatorskim. 5. Harmonogram i sposób prowadzenia prac należy skoordynować z działaniami Wykonawców innych zakresów prac (dostawa i montaż oświetlenia ekspozycyjnego wraz z wykonaniem zasilania) oraz z planami wystawowymi Zamawiającego. 6. Zamawiający udostępni teren budowy do dokonania wizji lokalnej w dniu 18 sierpnia 2015r. o godzinie 11. 7. Roboty budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie. 8. Wykonawca będzie prowadził roboty budowlane wg harmonogramu prac zatwierdzonym przez Zamawiającego. 9. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 uPzp, a jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. 10. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 4 uPzp dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych od wskazanych ww. dokumentacji pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych niż założone w dokumentacji. 11. W przypadku proponowania rozwiązań równoważnych oferowanego materiału, urządzenia w celu umożliwienia dokonania oceny przez Zamawiającego porównania pod względem nie gorsze niż przewidziane w Specyfikacji technicznej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 uPzp. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób), urządzenie są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć dokumenty opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne tzn. nie gorsze. 12. Co najmniej na 1 tydzień przed zaplanowanym wykorzystaniem jakichkolwiek materiałów przeznaczonych do robót Wykonawca przedstawi szczegółowe informacje dotyczące proponowanego źródła wytwarzania, zamawiania oraz odpowiednie świadectwa badania jakości w celu zatwierdzenia przez Inżyniera Kontraktu. W wypadku braku zatwierdzenia terminy proceduralne liczone są od nowa. 13. W wypadku materiałów, urządzeń i elementów szczególnie istotnych [wskazanych w załączniku do SIWZ] Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru i Zamawiającemu próbek i danych technicznych minimum dwóch odpowiedników materiałów wykończeniowych, elementów budowlanych i urządzeń w terminie nie krótszym niż 1 tydzień przed planowanym montażem lub instalacją danego materiału, elementu, urządzenia. 14. Wszystkie nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażenia zostały użyte w Projekcie budowlanym, Projekcie Przetargowym i Specyfikacji technicznej w celu określenia odpowiedniego standardu wykonania i wyposażenia budynku, co nie wyklucza zastosowania elementów równoważnych kluczowych parametrach technicznych. Zastosowanie elementów równoważnych nie może pociągać za sobą zwiększenia kosztów inwestycji ani zmieniać idei projektu. 15. Zmiany materiałów dozwolone są zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ. Jeżeli zastosowanie rozwiązania zamiennego wiąże się z koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji, strona wnioskująca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonanie tych zmian, związaną z tym koordynację międzybranżową oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń. Wszelkie zmiany muszą uzyskać akceptację Inspektora Nadzoru i Zamawiającego w porozumieniu z Projektantem. 16. Zatwierdzenie jednego materiału z danego źródła nie oznacza automatycznego zatwierdzenia pozostałych materiałów z tego źródła. 17. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia badań w celu udokumentowania, że materiały uzyskane z dopuszczalnego źródła w sposób ciągły spełniają wymagania Specyfikacji technicznej w czasie prowadzenia robót. Jeżeli materiały z akceptowanego źródła są niejednorodne lub niezadowalającej jakości, Wykonawca powinien zmienić źródło zaopatrywania w materiały. 18. Materiały wykończeniowe stosowane na płaszczyznach widocznych z jednego miejsca powinny być z tej samej partii materiału w celu zachowania tych samych właściwości kolorystycznych w czasie całego procesu eksploatacji. 19. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót -stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. 20. Przedmiar robót jest załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia i stanowi dokument pomocniczy, dopełniający projekt i specyfikacje wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę i technologię roboty budowlanej i służyć pomocą Wykonawcom w oszacowaniu kosztów realizacji inwestycji. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę ewentualnych rozbieżności w ilości robót pomiędzy przedmiarami, a dokumentacją projektową należy je uwzględnić w cenie oferty. Przy wynagrodzeniu ryczałtowym, wiążący jest zakres zamówienia, rodzaj i ilość robót zawarty w dokumentacji projektowej. Ilość przedmiarowa zawarta w przedmiarze lub w nim pominięta, a występująca w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych i będzie uznana, że jest ujęta w cenie ryczałtowej oferty i tym samym w wynagrodzeniu umownym. 21. Za ustalenie ilości robot i innych świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia ryczałtowego wynagrodzenia, odpowiada wyłącznie Wykonawca, na nim spoczywa obowiązek rzetelnego sprawdzenia, jaki rzeczywisty zakres zamówienia. 22. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w języku polskim zgodnie z art. 9 ust. 2 uPzp. 23. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 45.45.31.00-8, 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.11.10.00-8, 45.31.10.00-0, 44.22.12.00-7, 44.11.20.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Monument Service sp. z o.o. sp. kom., Ul. Raszyńska 2, 05-816 Michałowice, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 155000,00
Oferta z najniższą ceną: 155000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 155000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
więcej: Różne konstrukcje budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.