eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętochłowice › Zakup voucherów na usługi stomatologiczne nierefundowane przez Narodowy Fundusz Zdrowia dla uczestników/ uczestniczek PROJEKTU KOMPAS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-02

Świętochłowice: Zakup voucherów na usługi stomatologiczne nierefundowane przez Narodowy Fundusz Zdrowia dla uczestników/ uczestniczek PROJEKTU KOMPAS
Numer ogłoszenia: 22832 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2455104, faks 032 2455104.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup voucherów na usługi stomatologiczne nierefundowane przez Narodowy Fundusz Zdrowia dla uczestników/ uczestniczek PROJEKTU KOMPAS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Wykonanie usługi odbędzie się po zatwierdzeniu przez Zamawiającego planu leczenia przygotowanego przez Wykonawcę, po dokonanym przeglądzie stomatologicznym uczestników/ uczestniczek (badanie lekarskie kontrolne). 4. Lista usług objętych przedmiotem zamówienia zawiera : a) przegląd stomatologiczny, b) wypełnianie światłoutwardzalne jednej powierzchni, c) wypełnianie światłoutwardzalne dwóch powierzchni, d) wypełnianie światłoutwardzalne trzech powierzchni, e) piaskowanie - jeden łuk, f) lakierowanie - jeden łuk, g) lakowanie - jeden ząb, h) znieczulenie powierzchniowe, i) znieczulenie nasiękowe, j) znieczulenie przewodowe, k) opatrunek leczniczy- ZnO, l) mikroproteza nylonowa - jeden ząb, m) mikroproteza acetalowa - jeden ząb, n) mikroproteza akrylowa - do pięciu zębów. 5. Na dokumentację wykonanego przedmiotu zamówienia składa się: a) wykaz uczestników/ uczestniczek z danymi osobowymi (imię i nazwisko, adres zamieszkania, PESEL), b) indywidualne karty zrealizowanych usług, potwierdzone przez uczestnika/ uczestniczkę własnoręcznym podpisem, c) kosztorysy ogólne wykonania usług- indywidualnych dla każdego uczestnika/ uczestniczki, d) oświadczenia uczestników/ uczestniczek o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, e) oświadczenia uczestników/ uczestniczek o wyrażeniu zgody na przekazanie Zamawiającemu informacji dotyczących rodzaju i ilości zrealizowanych usług. 6. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktycznie wykonane usługi świadczone względem uczestników/ uczestniczek, które Wykonawca potwierdzi na druku dostarczonym przez Zamawiającego ( pieczątka i podpis Wykonawcy). 7. Zamawiający wymaga, aby miejsce realizacji usługi znajdowało się w takiej odległości od siedziby Zamawiającego, by możliwe było dotarcie do niego i powrót środkami komunikacji publicznej w przeciągu do 120 minut. 8. Vouchery są możliwe do zrealizowania przez 6 dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty, w godzinach wybranych przez uczestników/ uczestniczki, uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą. 9. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi przez wykwalifikowany personel lekarski, pielęgniarski i inny personel medyczny, posiadający wszelkie niezbędne kwalifikacje i uprawnienia, dysponujący wysokiej jakości sprzętem medycznym. 10. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę z należytą starannością i ze wskazaniami aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania i leczenia oraz zasadami etyki zawodowej przestrzegając praw pacjenta. 11. Po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia z uczestnikami/ uczestniczkami ankiety podsumowującej przeprowadzone działania, dostarczenia Zamawiającemu sprawozdania z wykonania usługi (w wersji papierowej i elektronicznej, do miesiąca od daty jej zakończenia). 12. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania pomieszczeń miejsca realizacji zamówienia oraz dokumentacji związanej z jego realizacją logotypami Unii Europejskiej otrzymanymi od Zamawiającego w wersji elektronicznej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.13.10.00 - Usługi stomatologiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Wykonawca powinien dołączyć do oferty: - dokument potwierdzający prawo do wykonywania zawodu lub wpis do rejestru zakładów opieki zdrowotnej, (kopię zaświadczenia wpisu do rejestru, potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby upoważnione do podpisania oferty), - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust 1 ustawy Pzp, ( załącznik nr 2 do SIWZ),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca - złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust 1 ustawy Pzp, ( załącznik nr 2 do SIWZ),

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust 1 ustawy Pzp, ( załącznik nr 2 do SIWZ),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dołączy wykaz osób ( oświadczenie), które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( załącznik nr 4 do SIWZ),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, ( załącznik nr 2 do SIWZ), - złoży oświadczenie o powiązaniach kapitałowych zgodnie z art. 26 ust. 1 pkt 2d ustawy Pzp - (załącznik nr 5 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 91
  • 2 - ilośc lekarzy dentystów - 9

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.swietochlowice.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętochłowice, ul. Katowicka 35.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Świętochłowice, ul. Katowicka 35, pokój 304.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt KOMPAS Kompleksowy program przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu w Świętochłowicach, realizowany w ramach środków pozyskanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.