eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NoweWymiana instalacji elektrycznej i malowanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-13

Nowe: Wymiana instalacji elektrycznej i malowanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem
Numer ogłoszenia: 228330 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem , ul. Myśliwska 1, 86-170 Nowe, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3338010, 3338011, faks 052 3338012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektrycznej i malowanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej i malowanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem. 2. Przedmiot zmówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1) Roboty dotyczące wykonania instalacji elektrycznej, które w szczególności polegać będą na: a) wymianie wewnętrznej instalacji elektrycznej podtynkowej polegającej na demontażu osprzętu (gniazda wtykowe, włączniki, oprawy oświetleniowe, płyty szaf tablic rozdzielczych i drzwiczek); b) mechanicznym przebijaniu otworów przez ściany, kuciu bruzd dla przewodów podtynkowych; c) układaniu przewodów kablowych w bruzdach z zaprawieniem zaprawą tynkarską, montażu skrzynek rozdzielnic elektrycznych, osadzaniu puszek bakelitowych dla gniazd wtykowych, włączników i pierścieni rozgałęźnych; d) montażu opraw oświetleniowych, klimatyzatorów i elektrycznych wentylatorów wywiewnych w toaletach, Klimatyzatory do zamontowania w pomieszczeniach: nr 20, 21, 21A, 23, 24, 24A i 32; e) wykonaniu sprawdzeń, pomiarów obwodów elektrycznych, pomiarów rezystancji wraz ze sporządzeniem Protokołów z tych pomiarów i dostarczenie. 2) Roboty tynkarsko - malarskie, które w szczególności polegać będą na: a) demontażu drewnianych drabinek i ponownym montażu ich po wykonaniu robót malarskich na sali gimnastycznej; b) skuciu starej glazury ściennej i montażu nowych glazurowanych płytek ściennych; c) skuciu luźnych i odparzonych tynków wewnętrznych, ponownym wykonaniu tynków wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo - wapiennej; d) wymianie kratek wentylacyjnych i montażu anemostatów wywiewnych; e) przecieraniu starych tynków wewnętrznych ścian i stropów (usunięcie starej farby, tapet) wraz z wykonaniem gruntowania podłoży i gładzi gipsowych; f) licowaniu ścian (glazurą) płytkami ściennymi na wysokość 2 metrów w szatniach łącznika do sali gimnastycznej; g) wykonaniu tynku mozaikowego w pomieszczeniach nr 23, 24, 32 na wysokość 1,0 metra, na hollach obu kondygnacji i w pomieszczeniach nr 1, 2, 4, 5, 14, 15, 22, 25, 28 - 31, wykonać tynk mozaikowy na wysokość 1,50 metra; h) wykonaniu robót malarskich na tynkach wewnętrznych stropów, 3 - krotnym malowaniu farbą emulsyjną w kolorze białym i 3 - krotnym malowaniu farbą emulsyjną tynków wewnętrznych ścian. 3. Częściowa wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, która w szczególności polegać będzie na: a) demontażu istniejących drzwi wewnętrznych (15 kpl); b) powiększeniu otworów drzwiowych wraz z ułożeniem prefabrykowanych nadproży i obrobieniu ościeży tynkiem kat. III; c) osadzeniu ościeżnic wraz ze skrzydłami fabrycznie wykończonymi (15 kpl). 4. Pozostałe roboty remontowe, które w szczególności polegać będą na: a) budowie ścian działowych między pomieszczeniami nr 1 i 2 (nowa ścianka działowa w klasie nr 2radiowęzła) oraz pomieszczenia nr 5 i 6 (sklep uczniowski); b) budowie nowych ścian działowych z gazobetonu gr. 12 cm na parterze w pomieszczeniu nr 5 i 6 oraz w pomieszczeniu dydaktycznym 2 , nowe ściany działowe otynkować obustronnie - tynk wewnętrzny kat. III; c) zdemontowaniu istniejącej balustrady na schodach (balustrada wzdłuż biegów schodowych, podestu na piętrze i krata na wysokości od balustrady do stropu wraz z drabiną metalową do włazu dachowego); d) zamontowaniu nowych elementów ślusarki budowlanej (balustrada wzdłuż biegów schodowych, podestu na piętrze i krata na wysokości od balustrady do stropu wraz z drabiną metalową do włazu dachowego), elementy należy wykonać ze stali nierdzewnej o przekrojach wskazanych w przedmiarze robót; e) rozebraniu części kanału wentylacyjnego w pomieszczeniu nr 21 A, ponowne pomurowanie kanału o przekroju 1/2 x 1/2 c z cegły wraz z uzupełnieniem tynku wewnętrznego kat. III.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączenie do oferty Oświadczenia z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ oraz wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250 tys. zł, potwierdzoną dowodem określającym, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz robót budowlanych należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączenie do oferty Oświadczenia z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany dołączyć do oferty Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ oraz Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym oraz wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami ogólnobudowlanymi, która posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej co najmniej z ograniczeniami oraz osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami elektrycznymi, która posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych co najmniej z ograniczeniami wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 6. Wykonawca w ofercie zobowiązany jest do wskazania osoby, która będzie wykonywać obowiązki kierownika budowy. Osoba pełniąca funkcję kierownika budowy może jednocześnie pełnić funkcję kierownika robót branżowych. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie ubezpieczenia co najmniej 300 tys. zł. Opłacona polisa tzn. że Wykonawca w celu spełniania niniejszego warunku zobowiązany jest dołączyć do oferty dowód zapłaty ubezpieczenia w przypadku, gdy to nie wynika bezpośrednio z samej polisy. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Kosztorys ofertowy. 3) Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę, o ile ofertę składa Pełnomocnik; 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów prawa; 2) zaistnienia obiektywnych niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie; 3) zmiany ceny na korzyść Zamawiającego; 4) zmiany okresu gwarancji na okres powyżej 36 miesięcy; 5) przesunięcia terminu zakończenia robót w przypadku: a) wystąpienia opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) wprowadzania zmian w dokumentacji, powodujących konieczność wstrzymania robót, o okres tego wstrzymania, c) konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b) Pzp o czas potrzebny na opracowanie lub zmianę dokumentacji projektowej, jej uzgodnienie oraz o czas potrzebny na wykonanie robót dodatkowych, d) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, 6) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 7) wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy robót; 8) zamiany kierowników robót branżowych oraz kierownika budowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksów do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Świeciu ul. Gen. J. Hallera 9 pok. nr 405 86 - 100 Świecie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Świeciu ul. Gen. J. Hallera 9 pok. nr 405 86 - 100 Świecie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.