eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Staszów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-21

Staszów: Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Staszów
Numer ogłoszenia: 228358 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Staszów, ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642014, fax 015 8643261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Staszów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Na przedmiot zamówienia składa się : a/ bieżąca konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Staszów, obejmująca zapewnienie drożności przedmiotowej kanalizacji poprzez wykonanie między innymi: - czyszczenia studzienek wpustu ulicznego, - sprawdzenia i udrożnienia przykanalików, - sprawdzenia i wyczyszczenia studzienek rewizyjnych, - konserwacji zasuw zwrotnych na kolektorach, - udrożnienia wpustów w okresach zimowych wraz z konserwacją przepompowni wód deszczowych przy ulicy Koszarowej w Staszowie i przeciwpowodziowych kanałów deszczowych ** b/ wykonywanie remontów (sytuacje awaryjne) kanalizacji, zaakceptowanych przez zamawiającego i obejmujących: - regulację wpustu ulicznego z uzupełnieniem nawierzchni do 4m2 - wymiana włazu typu: - lekkiego - ciężkiego - uzupełnienie pokrywy włazu typu: - lekkiego - ciężkiego - wstawienie rusztu wpustu ulicznego - wymianę wpustu ulicznego - wymianę studzienki wpustu ulicznego: - bez wymiany wpustu z rusztem - z wymianą wpustu z rusztem - regulację (wysokościowa) włazu studzienki rewizyjnej - wymianę odcinka kanału burzowego o długości 1m, następujących średnic Ø 200, Ø 300,Ø 400,Ø 500,Ø 600,Ø 800,Ø 1000,Ø 1200,Ø 1400,Ø 1600 - z naprawą nawierzchni - bez naprawy nawierzchni - wymianę przykanalika wpustu ulicznego do kolektora o długości do 5 mb z naprawą nawierzchni asfaltowej - wymianę przykanalika wpustu ulicznego do kolektora o długości do 5 mb bez naprawy nawierzchni asfaltowej - wymianę przykanalika wpustu ulicznego do kolektora o długości powyżej 5 mb z naprawą nawierzchni asfaltowej - wymianę przykanalika wpustu ulicznego do kolektora o długości powyżej 5 mb bez naprawy nawierzchni asfaltowej - wymiana kręgów betonowych o średnicy Ø 1200 w studni rewizyjnej ** przepompownia wód deszczowych przy ulicy Koszarowej w Staszowie wraz z przeciwpowodziowymi kanałami deszczowymi objęta jest gwarancją wykonawcy robót Charakterystyka istniejącej kanalizacji deszczowej: sieć o długości 36,45 km, ilość studni 1143 szt, wpusty uliczne 426 szt , zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.22.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów odpływowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: - posiadają doświadczenie zawodowe, obejmujące zrealizowanie z należytą starannością w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu ( w zakresie konserwacji lub remontów i konserwacji kanalizacji deszczowej), - dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym uprawnienia budowlane, zgodne z przedmiotem zamówienia (kierownik robót: uprawnienia budowlane branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń kanalizacyjnych) i przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: - posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Pzp. 2. Udzielą gwarancji i rękojmi na roboty remontowe, objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum 24 miesięcy od daty ich odbioru końcowego. Na potwierdzenie spełnienia niniejszych warunków wykonawcy złożą określone oświadczenia oraz dokumenty. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia. Wykonawcy występujący wspólnie Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Każdy oddzielnie z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Pzp, a także musi spełniać wymogi, o których mowa w pkt. 10 ppkt1a),c) SIWZ, a ich potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz wiedza i doświadczenie oceniane będą łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert w formie określonej w niniejszej SIWZ: 1.Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik Nr 2 do SIWZ, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik Nr 4 do SIWZ, e)dokumenty, stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, f)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ, g)polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 2.Oświadczenie z art.36 ust. 4 ustawy -Pzp, załącznik Nr 3 do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. dokumenty wykonawców występujących wspólnie: Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć oddzielnie oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1,3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć łącznie oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 2,4. Uwaga Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. b), c) : - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa w pkt 1), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.staszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Staszowie, ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, pokój nr 215 w godz.8.00 do 15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Staszowie, 28-200 Staszów, ul. Opatowska 31, sekretariat - pokój 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.