Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-26
Chojna: Dostawa samochodu typu BUS 9 osobowego dla Gminy Chojna
Numer ogłoszenia: 228401 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chojna , ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4141485: 4141035, faks 0914141117.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chojna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu typu BUS 9 osobowego dla Gminy Chojna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. samochodu osobowego typu BUS 9 osobowego dla gminy Chojna o następujących wymaganiach technicznych: 1. rok produkcji - 2012, 2. homologacja auta osobowego 9-miejscowego (8+1) 3. rodzaj paliwa - olej napędowy, 4. moc silnika - nie mniej niż 115 KM, 5. silnik o pojemności do 2500cm3, 6. skrzynia automatyczna, 7. średnie zużycie paliwa - max. 9 dm3/100km, 8. rozstaw osi w granicach 2900 - 3200mm, 9. długość auta nie większa niż 5150mm, 10. wysokość nie większa niż 2000mm. 11. wspomaganie układu kierowniczego 12. kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach, 13. hamulce tarczowe z przodu i z tyłu, 14. poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, 15. system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, 16. system kontroli trakcji, 17. układ stabilizacji toru jazdy, 18. immobiliser, 19. trzecie światło stop, 20. regulacja zasięgu reflektorów, 21. fotel kierowcy z regulacją wysokości, 22. podłokietnik kierowcy, 23. radio CD z MP3 z instalacją radiową i głośnikami, 24. wyłożenie tapicerką ścian bocznych i dachu, 25. przyciemniane szyby w części pasażerskiej, 26. klimatyzacja automatyczna, 27. tempomat, 28. czujnik odległości cofania, 29. światła przeciwmgielne, 30. drzwi tylne - klapa bagażnika, 31. centralny zamek sterowany pilotem, 32. lusterka w kolorze nadwozia regulowane i ogrzewane elektrycznie, 33. szyby przednie w kabinie sterowane elektrycznie, 34. dodatkowy komplet opon zimowych na felgach stalowych, 35. niezależne zawieszenie wszystkich kół, 36. napęd na przednią oś, 37. lakier metalik - srebrny, do uzgodnienia z wykonawca . B. Wymogi techniczne pojazdu dotyczące czynników: - wielkość zużywanej energii / zużycie paliwa w cyklu łączonym, zmierzona według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych - maksymalnie 9 litrów na 100 km - poziom emisji dwutlenku węgla, zmierzony według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych - maksymalnie 180 g/km - wymagania w zakresie emisji tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów - samochód winien spełniać wymagania normy emisji spalin EURO 5 C. Dostarczony samochód osobowy winien być nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń. D. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. E. Wymagany minimalny okres gwarancji: - na zespoły i podzespoły mechaniczne/elektryczne/elektroniczne, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy - 2 lata (bez limitu kilometrów), - na powłokę lakierniczą - 3 lata, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy, - na perforację nadwozia - minimum 8 lat, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy, - bezpłatna pomoc drogowa na terenie Polski w razie awarii lub wypadku na okres równy lub dłuższy niż okres gwarancji na zespoły i podzespoły mechaniczne/elektryczne/elektroniczne. Warunki i okresy gwarancji nie mogą być gorsze niż aktualnie oferowane na rynku gwarancje producenta samochodu dla danego pojazdu, danej marki. F. Wykonawca zobowiązany jest do opisania cech, parametrów technicznych i wyposażenia oferowanego przez siebie samochodu poprzez wypełnienie, podpisanie i zamieszczenie w ofercie Opisu oferowanego samochodu i Specyfikacji Technicznej samochodu według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1A do SIWZ. W ofercie w formularzu Opis oferowanego samochodu, Wykonawca zobowiązany jest ponadto podać informacje dotyczące oferowanego samochodu w zakresie: a) wyrażonej w litrach na kilometr (l/km) wielkości zużycia paliwa w cyklu łącznym (wartość uśredniona); b) wyrażonej w g/km wielkości emisji dwutlenku węgla w cyklu łącznym (wartość uśredniona), wyposażony w silnik fabrycznie przystosowany do spalania biopaliw ciekłych i spełniających wymagania jakościowe wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 22 stycznia 2009 r. w sprawie wymagań jakościowych dla biopaliw ciekłych (Dz. U. Nr 18poz. 98). (Wielkość zużycia paliwa i emisji dwutlenku węgla przez pojazd należy podać uwzględniając przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz. U. Nr 96, poz. 559). W przypadku wyboru oferty Wykonawcy, niniejszy załącznik będzie stanowił załącznik Nr 1 do Umowy. G. Oferowany samochód musi spełniać normy emisji spalin zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich (EURO 5) tj. emituje maksymalnie: - tlenek węgla (CO) 500 mg/km; - tlenków azotu (NOx) 180 mg/km; - łącznie węglowodorów i tlenków azotu (THC + NOx) 230 mg/km; - masa cząstek stałych (MP) 5,0/4,5 mg/km..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), minimum 2 dostawy samochodu typu BUS 9- osobowych odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą - spełnia /nie spełnia .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą - spełnia /nie spełnia .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany, za zgodą obu Stron postanowień umowy w przypadku, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonej ceny.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.chojna.pl.zakładka: zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnie
ul. Jagiellońska 4
74-500 Chojna
pok. 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Chojnie ul. Jagiellońska 4 74-500 Chojna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu dostawczego typu VAN, furgon brygadowy na potrzeby Zakładu Karnego w Łowiczu
- Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych w Gminie Jeżów
- Dostawa nowego pojazdu dostawczego o DMC do 3,5 t z nadwoziem typ furgon/brygadowa 7 os. dla ZGK Suchy Las Sp. z o.o. w formie leasingu operacyjnego
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup samochodu dla Gminy Bolesławiec
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowej Wsi Wielkiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.