Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Wrocław: Remont bieżący dachu w Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej PSP nr 2 przy ul. Gdańskiej nr 11, 50-344 Wrocław oraz Remont zabezpieczający dachu papowego na budynku garażowym w Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 przy ul. Grabiszyńskiej nr 259, 53-234 Wrocław
Numer ogłoszenia: 228438 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu , ul. Kręta 28, 50-233 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3207051, fax. 071 3207005.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont bieżący dachu w Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej PSP nr 2 przy ul. Gdańskiej nr 11, 50-344 Wrocław oraz Remont zabezpieczający dachu papowego na budynku garażowym w Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 przy ul. Grabiszyńskiej nr 259, 53-234 Wrocław.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem: 1. remont zabezpieczający dachu wiaty: a) roboty rozbiórkowe b) roboty dekarskie - pokrycie dachów papą zgrzewalną, - uzupełnienie obróbek blacharskich gzymsów i pasów elewacyjnych z blachy ocynkowanej. 2. Remont bieżący dachu a) roboty rozbiórkowe - rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki podwójnie, - rozebranie pokrycia dachowego z dachówki - gąsiory b) roboty dekarskie - pokrycie dachów nieodeskowanych dachówką ceramiczną - pokrycie dachów dachówką karpiówką ceramiczną.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.55.00 - Toalety publiczne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy,o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalnośi lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują postencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat (tzn. rozpoczeli i zakończyli w okresie 07.2003 - 07.2008 r. ) minimum 2 roboty budowlane a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to również w tym okresie, odpowiadające swoim: - rodzajem (tzn. o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia tj. minimum roboty ogólnobudowlane polegające na remoncie dachu), - i wartością (tzn. o wartości minimum 200 000,00 PLN brutto każda), robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: -ich wartości oraz - daty - i miejsca wykonania, oraz załączą wykaz zawierający m.in. 2 w/w roboty i dokumenty potwierdzające, że min. 2 z powyższych (przedstawionych w wykazie) robót zostały wykonane należycie (np. referencje); b) dysponują osobami zdolnymi do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej - kierownik robót, oraz załączą wykaz w/w osób i dokumenty potwierdzajace posiadane uprawnienai budowlane. Zamawiający wymaga złożenia wraz z Formularzem ofertowym również, dokumentów potwierdzających, ze osoby te są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca składa załącznik nr 1 do Formularza ofertowego - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia warunku opisanego w punkcie 1 - załącznik nr 2 do Formularza ofertowego - akutalny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie w wpise do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełanienia warunku określonego w punkcie 2a) - załącznik nr 3 do Formularza ofertowego - Wykaz zrealizowanych robót budowlanych oraz załącznik nr 4 do Formularza ofertowego - dokumenty potwierdzajace należyte wykonanie robót. Na potwierdzenie spełanienia warunku opisanego w punkcie 2b) - załącznik nr 5 do Formularza ofertowego - wykaz osób oraz załącznik nr 6 do Formularza ofertowego - dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa punkcie 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument/y o którym/ch mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska PSP u. Kręta 28, 50-233 Wrocław (sekretariat - II-gie piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników laboratoryjnych dla WOMP Wrocław (14 zadań)
- Opracowanie dokumentacji kosztorysowej oraz OPZ dla zadania inwestycyjnego p.n.: "Nadbudowa budynku na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu" - Etap V
- Przebudowa i remont bloku sportowego w Szkole Podstawowej Nr 3 przy ul. Bobrzej 27 we Wrocławiu
- Zapewnienie usług w związku z organizacją wieczornego przyjęcia typu Business Mixer w Berlinie w ramach projektu "Going Global 4.0 - Internacjonalizacja Dolnośląskich Przedsiębiorstw"
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu G.261.2.2025
- usł. realiz. przez specjalist. w zakr. konsult. indywid. dla podop. korzyst. z usł. wsp. krótkoter. w formie pobytu całod. na terenie MCUS w DPS przy ul. Mącznej 3 lub ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku OSP Sławęcin
- Malowanie i szpachlowanie ścian i sufitów oraz wymiana spękanych płytek podłogowych w budynku NIZP PZH - PIB przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie
- Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
- Rozbudowa drogi gminnej nr 106069 O ul. Myśliwca w Zdzieszowicach
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, (4 pustostany - IV części)
- Budowa punktów świetlnych na terenie gminy Czosnów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.