Ogłoszenie z dnia 2009-07-08
Polkowice: Dostawa i montaż mebli do nowych pomieszczeń biurowych dla PGMiKM w Polkowicach
Numer ogłoszenia: 228454 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej, ul. H. Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 746 79 60, faks 0-76 746 79 75.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli do nowych pomieszczeń biurowych dla PGMiKM w Polkowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa i montaż mebli do nowych pomieszczeń biurowych dla PGMiKM w Polkowicach. 1. Wszystkie meble objęte przedmiotem niniejszego zamówienia muszą być fabrycznie nowe. 2. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć gotowe elementy lub dokonać ich montażu na miejscu dostawy na swój koszt w nowej siedzibie firmy przy ul. Małej 1, 59-100 Polkowice. 3. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego. 4. Kolor tapicerki krzeseł, foteli - zostanie ustalony po podpisaniu umowy na podstawie wzorników przedstawionych przez Dostawcę. 5. Meble powinny charakteryzować się wysoką trwałością, odpornością na zarysowania i temperaturę oraz spełniać wymagania do eksploatacji w biurach. Meble muszą spełniać wymagania BHP oraz ergonomii, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998, Dz.U. Nr 148, poz. 973 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. 6. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu zabudowy poszczególnych pomieszczeń wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SIWZ oraz do przedstawienia projektu do akceptacji Zamawiającemu, przed przystąpieniem do realizacji zadania. 7. Dopuszczalne odstępstwo od podanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku nr 4 do SIWZ, wymiarów może wynieść +/- 5 mm. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przesłania szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dla wymagających takich instrukcji mebli. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone meble na co najmniej 24 miesiące, licząc od dnia ich odbioru. 10. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o gotowości do odbioru dostarczonych mebli w terminie najpóźniej trzy dni przed terminem, o którym mowa w rozdziale II lit. b) SIWZ. 11. W okresie gwarancji meble objęte będą bezpłatnym serwisem gwarancyjnym obejmującym odbiór uszkodzonych mebli od Zamawiającego i dostarczenie z powrotem sprawnych mebli do Zamawiającego lub dokonanie napraw bezpośrednio u Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.10.00 - Meble różne 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 41748.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EFEKT-Meble Biurowe i Szkolne Mirosława Szuszkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
EFEKT-Meble Biurowe i Szkolne Mirosława Szuszkiewicz
- Meble Biurowe i Szkolne Efekt Biuro Handlowe, ul. Galileusza 18, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 41748,00
- Oferta z najniższą ceną: 41748,00 oferta z najwyższą ceną: 55679,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Specjalnymi w Polkowicach na rok 2025.
- Ubezpieczenie majątku będącego w posiadaniu PDR Sp. z o.o. oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadaniem mienia i ubezpieczenia komunikacyjne na rok 2025.
- Dozór i ochrona mienia na obiektach PDR sp. z o.o. w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego nr 1 "KRASNAL" w Polkowicach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i dostosowania budynku Ratusza przy ul. Rynek 1 w Polkowicach do wymogów przeciwpożarowych wraz z remontem jego wybranych elementów
- " Budowa systemu automatyki i sterowania Stacji Uzdatniania Wody i ujęciami wody w Suchej Górnej - w formule zaprojektuj i wybuduj."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz montaż nowych mebli biurowych oraz dostawa foteli biurowych na potrzeby PZPW Rzeszów, zamówienie z podziałem na 2 części
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Dostawa krzeseł biurowych
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd w Szczecinie
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.